Voiko työkkäri laittaa opiskelemaan lähihoitajaksi vaikka minulla on käsi-ihottuma?
Olen käynyt lääkärissä ja saanut lääkärintodistuksen jonka toimitin työkkäriin.
Kommentit (76)
En koe olevani sopiva alalle eikä ole mitään kutsumusta hoitajaksi. Ap
Työkkäri ei laita ketään opiskelemaan mitään. Lääkärintodistuksia ei mihinkään tarvita.
Näin eräs sukulainen väitti että voivat laittaa. Ap
Vierailija wrote:
No oletko sanonu työkkärille minne alalle sulla ois kutsumusta, niin jäisi turhat ehdotukset pois?
Nyt äkkiä töihin! Muuten susta tulee lähihoitaja, jolla on ihottumaa kädessä.
Vierailija wrote:
Näin eräs sukulainen väitti että voivat laittaa. Ap
Työkkäri nyt voi keksiä mitä vaan mutta ei se hyvänen aika ketään voi pakottaa opiskelemaan!
Vierailija wrote:
Lähihoitaja voi tehdä muutakin kuin varsinaista hoitotyötä, joten tuo voi olla ihan hyväkin vaihtoehto.
Ongelma on se, että ainakaan minä en saisi tutkintoa, koska en pääsisi pakollisia harjoitteluja läpi, koska joko pitäisi jättää varsinainen hoitotyö kokonaan väliin tai olla saikulla vähän väliä, kun kädet turpoaa ja tulehtuu. Vähän menee maku koko koulutuksesta, jos terveyssyistä karsitaan kaikki varsinainen hoitotyö pois.
Vierailija wrote:
Jos haluaisit töitä, alkaisit katsoa jotain, jota osaat ja ehkä haluatkin tehdä. Mutta työhaluttomalla on aina perustelut miksi mikään ei koskaan sovi.
Minullakin on paha atooppinen ihottuna silti opiskelen hoitajaksi. Se ei ole este.
Ei voi pakottaa, mutta voi käskeä hakemaan ja jos kieltäytyy hakemasta tai osallistumasta, jos pääsee, voivat lätkäistä karenssin.
Hyvä esimerkki siitä, miten tässä yhteiskunnassa väännellään ja käännellään asiat niin, että asia saadaan näyttämään ihmisen omalta valinnalta.
Vierailija wrote:
Minullakin on paha atooppinen ihottuna silti opiskelen hoitajaksi. Se ei ole este.
Onko se ihottuma käsissä?
Vierailija wrote:
Lähihoitaja voi tehdä muutakin kuin varsinaista hoitotyötä, joten tuo voi olla ihan hyväkin vaihtoehto.
Niinku mitä ? 99% lähäreistä tekee perusduunia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ongelma on se, että ainakaan minä en saisi tutkintoa, koska en pääsisi pakollisia harjoitteluja läpi, koska joko pitäisi jättää varsinainen hoitotyö kokonaan väliin tai olla saikulla vähän väliä, kun kädet turpoaa ja tulehtuu. Vähän menee maku koko koulutuksesta, jos terveyssyistä karsitaan kaikki varsinainen hoitotyö pois.
Ihotumaan on hoitokeinoja kortisoni ja hyvät rasvat. Minulla on atopia iho käsissä mutta se ei ole este hoitotyölle. Enhän minä tällä perusteella pystyisi mihinkään työhön. Silti olen työskennellyt kaupan alalla, siivous työssä ja puutarha-alalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On se on nimenomaan käsissä. Kuivat kädet ja halkeileva iho. Hanskat käteen.
No entä merkonomi?
Tai lähihoitajapuolelta "vastaanottosihteeri" tai "kirjaaja"?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niinku mitä ? 99% lähäreistä tekee perusduunia.
Niin, voisiko lähärinä tehdä etätöitä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On se on nimenomaan käsissä. Kuivat kädet ja halkeileva iho. Hanskat käteen.
Mulla alkaa veri valua, kun pidän hanskoja vähänkin kauemmin. Ja kyllä on kortisonit, erilaiset rasvat ja jopa lääkkeet käytössä.