Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yves Rocher verkkokauppa lopettaa

Vierailija
24.10.2023 |

Sähköpostiin oli tullut tietoa tästä. Vuoden vaihteessa lopetus. Tietääkö joku tästä enemmän? Mistäs niitä tuotteita sitten oikein saa? 😢Juuri luottotuotteet sieltä löytänyt. 

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausun Iiv Roshäär. Jo 10 vuotiaasta saakka. Ranskaa opiskellut siskoni opetti. 

Tositarina.

Vierailija
122/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan syynä nettikaupan lopettamiseen se, että sieltä on tilailtu hetken mielijohteesta kaikenlaista ja palautusprosentit suuria tai paljon pakettien hakematta jättämisiä. Se on huonoa bisnestä.

Puhelinpalvelun tai postimyynnin kautta tilatessa ostokset ovat todennäköisemmin paremmin harkittuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on pääasia, että tuotteita saa jatkossakin.

Kyllä <3

Tuleeko Yves Rocher -tuotemerkki säilymään?

Kyllä, Yves Rocher -tuotemerkki jatkaa toimintaansa Suomessa. Voit edelleen ostaa tuotteitamme postimyynnin kautta tai puhelimitse.

Miten rekisteröidyn postimyyntiasiakkaaksi?

Olet yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse

Yhteystiedot:

(09) 615 166

asiakaspalvelu@yves-rocher.fi

Miten tilaaminen postimyynnin kautta onnistuu?

Tilaat tuotteet kotiin lähetetyn tarjouskirjeen avulla. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa.

https://www.yves-rocher.fi/SEFINODK_2022_FAQ_new

Vierailija
124/131 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tilaatte viimehetken  tuotteita? 

Vierailija
125/131 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hieman harhaanjohtavaa, tuotteita saa jatkossakin. Palataan ajassa taaksepäin ja sieltä tulee taas kirjeitä postin mukana. Mulle tulikin jo ensimmäinen 😍

Vierailija
126/131 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lopu Rocher! Sain tarjous kirjeen juuri eilen. Halusivat vaan saada vanhat varastot tyhjiksi. Nyt on uutta tavaraa ja hintavampaa. Näin meitä jekutetaan. 

Vierailija
127/131 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein tuo postimyyntikuvasto tulee? En ole saanut kuin yhden kuvaston tuon verkkokaupan lopettamisen jälkeen. 

Vierailija
128/131 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tuoksua nature, mikä kesti ja kesti minulla hyvin. No nytpä soitin sinne aspaan ja asiakkuus laitettiin taas voimaan. Mitä nostalgiaa. Minulle ei tule enää paperista postia, kaikki tulee omapostiin eikä mainoksia. Mutta kohta luukusta tulee taas yvesiltä liima ja leikkaa askartelupaketti. No yleensä silloin ennen soitin tilauksen. Mutta jos ja kun on tarjouksessa tuo tuoksu ja kaupanpäällisiksi vielä jotain kivaa aloitan taas tilailun. Welcome 90' again.

Vierailija
129/131 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän on jo toki aikaa, mutta muistan saaneeni sieltä jopa oloasun. Batiikkivärjäsin sen sitten itse tai solmuvärjäsin liilaksi tuli makee. Ei taida ihan enää saada kuitenkaan vaatetusta, ehkä vain joitain kylmälaukkuja ym..

Vierailija
130/131 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Jatkan vielä... asiakaspalvelu vähän  penseää. Joskus luomiväripaletti oli ihan eri värinen kuin kuvassa, kuvassa violettia ym. No sitten ne olin ihan  mustia. Musta ihan eri paletti. No sieltä sanottiin vain, että voit lähettää sen takaisin eikä mitään pahoitteluita siitä että kuvassa ihan eriväriset.  

Varmaan rupean lähettämään jotain. Musta oli eri tuote kuvassa ja olisin halunnut sen. 

Toisen kerran tilasin 100 ml hajuveden tai se oli joku lahja tai alennustuote. Siinä olisi pitänyt olla matkatuoksu mukana. No se puuttui. Asiakaspalvelija vaan väitti että mulla oli pienempi koko eikä siihen kuulu minituoksu mukaan. 

Kuuluisi lähettää tuotteet korvaukseksi jos on joku virhe. 

Joo, tosi töykeän oloinen hoono soomi puhuva nainen oli puhelimessa, kun joku vuosi sitten  oli postilakko ja kuinkas sopivasti sattu

ikaan olemaan tilaus sisällä. No, ei se tietenkään voinut muuten tullakaan, kuin sen lakon aikana ja lähettivät ÄRRÄltä paketin takaisin, kun en mukamas ajoissa hakenut. No miten hakea, kun en ollut mitään ilmoitusta postilakon takia postista saanut. Puhelinnumeroani en jakele joka paikkaan, koska en halua mitään mainostekstareita jne. Soitin ja tämä töykeä nainen siellä kiukutteli, mutta sain sitten kuitenkin paketin uudestaan. Oli taidettu purkaakin jo siellä pääkallonpaikalla, joten joutuivat näkemään vähän vaivaa. Eihän se postilakko minun syyni ollut eli turha minulle kiukutella. En tilannut pitkään aikaan mitään.

Eilen sain sitten tuon viimeisen tilaukseni  postin kautta, siinäkin kävi niin, että vain yksi päivä oli aikaa hakea, kiitos postin jakelun muuttumisen ihan äskettäin eri viikkoina eri päiville. Onneksi olin kotona, kun posti iltapäivällä tuli ja pääsin heti hakemaan pakettini. Siinäkään ei mennyt putkeen, kuten aika usein on tupannut käymään. Maksamani tuotteet toki olivat sitä mitä pitikin, mutta ne kaupantekijäiset pettivät pahemman kerran. Tuli suihkedödöä, tuli vartaloemulsiota ja meikinputsausainetta, vaikka enpä juuri enää meikkaile näillä vuosikymmenillä. Kiva korusetti jäi haaveeksi, vaikka niille korukiville olisi minulla ollut käyttöä tuunailuhommissa. Ei voi mittää. Sellaista on sattunut viime vuosina aika usein, että rasvapurnukoita kyllä tulee, mutta jos yrittää tilata jotain muuta pientä kivaa  vaikka joulun alla, niin eioota pukkaa.

Kyllä minä nyt luulen, että tähän se loppuu. En tykkää tuollaisista kovasti hajustetuista vartalorasvoista ja dödökin luultavasti on niin antiikkinen tuote, että pilaa vaatteet kainaloista. Saas nähdä. Itse kun käytän aina niitä rolloneita, joissa luvataan vaatesuoja. Mikään ei ole kamalampaa, kuin dödö, jolla pilaa vaatteensa ja rasvat, joiden käyttö johtaa suoraan suihkuun menoon sen lemun takia.

Ei tämä mikään menetys minulle ole, mutta YR taitaa menettää aika monta todella pitkäaikaista asiakasta, kuten itsekin olen. Siis jostain aikojen alusta 40 vuotta sitten.

"No miten hakea, kun en ollut mitään ilmoitusta postilakon takia postista saanut. Puhelinnumeroani en jakele joka paikkaan, koska en halua mitään mainostekstareita jne." Et anna tilauksen yhteydessä puhelinnumeroa ja sitten kiukuttelet, kun paketista ei tule ilmoitusta :D Hyvä logiikka.

Vierailija
131/131 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jostain yyves rokkerilta muutenkaan ostaa mitään XDD huuuuutista

Kuka käyttää sanaa "huutista". Oikeasti hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän