Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yves Rocher verkkokauppa lopettaa

Vierailija
24.10.2023 |

Sähköpostiin oli tullut tietoa tästä. Vuoden vaihteessa lopetus. Tietääkö joku tästä enemmän? Mistäs niitä tuotteita sitten oikein saa? 😢Juuri luottotuotteet sieltä löytänyt. 

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jatkan vielä... asiakaspalvelu vähän  penseää. Joskus luomiväripaletti oli ihan eri värinen kuin kuvassa, kuvassa violettia ym. No sitten ne olin ihan  mustia. Musta ihan eri paletti. No sieltä sanottiin vain, että voit lähettää sen takaisin eikä mitään pahoitteluita siitä että kuvassa ihan eriväriset.  

Varmaan rupean lähettämään jotain. Musta oli eri tuote kuvassa ja olisin halunnut sen. 

Toisen kerran tilasin 100 ml hajuveden tai se oli joku lahja tai alennustuote. Siinä olisi pitänyt olla matkatuoksu mukana. No se puuttui. Asiakaspalvelija vaan väitti että mulla oli pienempi koko eikä siihen kuulu minituoksu mukaan. 

Kuuluisi lähettää tuotteet korvaukseksi jos on joku virhe. 

Joo, tosi töykeän oloinen hoono soomi puhuva nainen oli puhelimessa, kun joku vuosi sitten  oli postilakko ja kuinkas sopivasti sattuikaan olemaan tilaus sisällä. No, ei se tietenkään voinut muuten tullakaan, kuin sen lakon aikana ja lähettivät ÄRRÄltä paketin takaisin, kun en mukamas ajoissa hakenut. No miten hakea, kun en ollut mitään ilmoitusta postilakon takia postista saanut. Puhelinnumeroani en jakele joka paikkaan, koska en halua mitään mainostekstareita jne. Soitin ja tämä töykeä nainen siellä kiukutteli, mutta sain sitten kuitenkin paketin uudestaan. Oli taidettu purkaakin jo siellä pääkallonpaikalla, joten joutuivat näkemään vähän vaivaa. Eihän se postilakko minun syyni ollut eli turha minulle kiukutella. En tilannut pitkään aikaan mitään.

Eilen sain sitten tuon viimeisen tilaukseni  postin kautta, siinäkin kävi niin, että vain yksi päivä oli aikaa hakea, kiitos postin jakelun muuttumisen ihan äskettäin eri viikkoina eri päiville. Onneksi olin kotona, kun posti iltapäivällä tuli ja pääsin heti hakemaan pakettini. Siinäkään ei mennyt putkeen, kuten aika usein on tupannut käymään. Maksamani tuotteet toki olivat sitä mitä pitikin, mutta ne kaupantekijäiset pettivät pahemman kerran. Tuli suihkedödöä, tuli vartaloemulsiota ja meikinputsausainetta, vaikka enpä juuri enää meikkaile näillä vuosikymmenillä. Kiva korusetti jäi haaveeksi, vaikka niille korukiville olisi minulla ollut käyttöä tuunailuhommissa. Ei voi mittää. Sellaista on sattunut viime vuosina aika usein, että rasvapurnukoita kyllä tulee, mutta jos yrittää tilata jotain muuta pientä kivaa  vaikka joulun alla, niin eioota pukkaa.

Kyllä minä nyt luulen, että tähän se loppuu. En tykkää tuollaisista kovasti hajustetuista vartalorasvoista ja dödökin luultavasti on niin antiikkinen tuote, että pilaa vaatteet kainaloista. Saas nähdä. Itse kun käytän aina niitä rolloneita, joissa luvataan vaatesuoja. Mikään ei ole kamalampaa, kuin dödö, jolla pilaa vaatteensa ja rasvat, joiden käyttö johtaa suoraan suihkuun menoon sen lemun takia.

Ei tämä mikään menetys minulle ole, mutta YR taitaa menettää aika monta todella pitkäaikaista asiakasta, kuten itsekin olen. Siis jostain aikojen alusta 40 vuotta sitten.

Vierailija
102/131 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät kalliit! Sivuilta löytyy nyt tieto:

"Tuotteemme ovat verkkokaupan sulkemisen jälkeen tilattavissa postimyynnin kautta sekä puhelimitse."

https://www.yves-rocher.fi/SEFINODK_2022_FAQ_new

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuotteemme ovat verkkokaupan sulkemisen jälkeen tilattavissa postimyynnin kautta sekä puhelimitse."

Siis tämä on kuin joku huono vitsi, siirrytään takaisin jonnekin 30 vuoden päähän. Kiitti Yves, mutta ei kiitos ja hyvästi!

Vierailija
104/131 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on pääasia, että tuotteita saa jatkossakin.

Vierailija
105/131 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä on kuin joku huono vitsi, siirrytään takaisin jonnekin 30 vuoden päähän. Kiitti Yves, mutta ei kiitos ja hyvästi!

En ole Yves Rocherin asiakas, mutta minua itse asiassa kiinnostaa, aletaanko pyörää keksiä uudelleen.

Verkossa on yhä vaikeampi saada ihmisten huomiota. Alkavatko vanhanaikaiset postimyyntikuvastot nostaa taas päätään?

Vierailija
106/131 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Jatkan vielä... asiakaspalvelu vähän  penseää. Joskus luomiväripaletti oli ihan eri värinen kuin kuvassa, kuvassa violettia ym. No sitten ne olin ihan  mustia. Musta ihan eri paletti. No sieltä sanottiin vain, että voit lähettää sen takaisin eikä mitään pahoitteluita siitä että kuvassa ihan eriväriset.  

Varmaan rupean lähettämään jotain. Musta oli eri tuote kuvassa ja olisin halunnut sen. 

Toisen kerran tilasin 100 ml hajuveden tai se oli joku lahja tai alennustuote. Siinä olisi pitänyt olla matkatuoksu mukana. No se puuttui. Asiakaspalvelija vaan väitti että mulla oli pienempi koko eikä siihen kuulu minituoksu mukaan. 

Kuuluisi lähettää tuotteet korvaukseksi jos on joku virhe. 

Joo, tosi töykeän oloinen hoono soomi puhuva nainen oli puhelimessa, kun joku vuosi sitten  oli postilakko ja kuinkas sopivasti sattu

Tuohan on ihan omaa syytä jos ei anna kunnon yhteystietoja että saisi ne saapumisilmoitukset. Tulee tekstiviestinä ja sähköpostiin.

Vierailija
107/131 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Olen käyttänyt joitain tuotteita 80-luvun lopulta saakka mutta niin vanhanaikainen en minäkään ole, että alkaisin millään lappujen postituksilla tai soittamalla tilata.

Vierailija
108/131 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se tarjouskirje on jotenkin ihana kaiken tämän kiireen keskellä. Tulee aina sellainen odottava fiilis, että mitähän kaikkea kivaa täältä tällä kertaa löytyy. Monesti keitän kahvit ja sitten syvennyn kirjeeseen kaikessa rauhassa. Ja tiedän, että meitä on muitakin nautiskelijoita. :)

Vierailija
109/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lopeta!

Vain verkkomyynti lopettaa!

Postimyynti + puhelintilaukset jatkuvat normaalisti. 

Vierailija
110/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että kesti näin kauan. En ole tilannut sieltä 90-luvun jälkeen. Muualla on paremmat tuotteet.

Vierailija
111/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole nettimtyntiä tarpreksi, kun lopettavat.

Ei kai ne huvikseen lopeta, jos asiakkaita piisaa.

Postin ja puhelimen kautta tilaaminen jatkuu normaalisti. 

Vierailija
112/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että kesti näin kauan. En ole tilannut sieltä 90-luvun jälkeen. Muualla on paremmat tuotteet.

Ei se mitään lopeta. Olen tilannut pitkään ja tilaan jatkossakin! Hyviä tuotteita. Toimivat. Kasvikunnan tuotteita!

Vierailija
113/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Olen käyttänyt joitain tuotteita 80-luvun lopulta saakka mutta niin vanhanaikainen en minäkään ole, että alkaisin millään lappujen postituksilla tai soittamalla tilata.

Minusta on ihanaa - nostalgista!

Kiva, että pakataan vanhaankin, toimivaan systeemiin eikä aina vain mennä eteenpäin ja "kehitytä". 

Vanhassa vara parempi.

Ei korjata ehjää eli toimivaa poatimyyntiä.

Vierailija
114/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherilla on ollut kolme (3) tapaa tilata tuotteita:

- NETTIMYYNTI (lopettaa)

- PUHELINMYYNTI (ei lopeta)

- POSTIMYYNTI (ei lopeta)

Ymmärretty? 

Todella huonosti infottu yrityksen puolelta, kun näin iso ja myyntiinkin vaikuttava väärinkäsitys on päässyt syntymään!

Vierailija
115/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkiksen lopetusilmoitus oli alempana aloitussivulla, ei osunut heti silmiin vaan piti skrollata alemmas. Olen ollut kantis jo 40 vuotta hamalta kasarilta, ja verkkiksen lopettaminen on sääli. Kyllä keski-ikäisetkin osaavat käyttää nettiä. Mutta asiaan.

-Suomen, Norjan ja Tanskan verkkokaupat ja maatunnukselliset verkkosivut loppuvat

-paperiset tarjouskirjeet tulevat jatkossakin sellaisen tilanneelle. Tuotetilauksen voi tehdä puhelimitse (09)615166 tai etanapostilla kirjeen vastauskuorella & tilauslomakkeella

-Ruotsin tai minkään muunkaan maan verkkiksistä EI voi tilata Suomeen

-aspa/call center on muuttanut Virosta Ruotsiin, mutta Ruotsin logistiikkakeskus on lopetettu ->kaikki paketit tulevat Ranskasta ja pakettien toimitusaika on n. 2 viikkoa

-puhelimessa voi sopia paketin toimituspisteestä YR:llä olevan postin toimituspistelistan puitteissa (posti voi omavaltaisesti tosin jakeluvaiheessa muuttaa sitä, tämäkin koettu)

-paketit ovat tunnuksettomia entisen vihreän sijaan, mukana oleva pakkauslista/lasku on erinäköinen ja liimattu kevyesti paketin sisäyläkanteen

Tilasin viimeksi lauantaina puhelimitse yhdestä postitse saapuneesta paperikirjeestä ja puhelinjonotus kesti melkein 20 min. Palvelu oli nytkin ystävällistä ja tarkistin em. faktat. En kuulemma ollut ainoa verkkiksen loppumista pahoitellut, muutkin ovat tykänneet myynnin monikanavaisuudesta. Mutta minkäpä täällä Euroopan pussinperällä mahtaa.

Vierailija
116/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

"Kuinka saan tilattua Yves Rocher -tuotteita verkkokaupan sulkemisen jälkeen?

Saat tilauksen tehtyä postimyynin kautta. Postimyynti tarkoittaa, että saat postitse tarjouskirjeitä. Tämän jälkeen tilauksen saa tehtyä mukana tulleella tilauslomakkeella. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa."

Vierailija
117/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

"Kuinka saan tilattua Yves Rocher -tuotteita verkkokaupan sulkemisen jälkeen?

Saat tilauksen tehtyä postimyynin kautta. Postimyynti tarkoittaa, että saat postitse tarjouskirjeitä. Tämän jälkeen tilauksen saa tehtyä mukana tulleella tilauslomakkeella. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa."

(Toimiva linkki)

Vierailija
118/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jostain yyves rokkerilta muutenkaan ostaa mitään XDD huuuuutista

Vierailija
119/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että firmalle on halvempaa tuottaa suomenkielisiä kirjeitä ja lähetellä niitä etanapostina kuin ylläpitää suomenkielistä verkkokauppaa. Paperipostissa on toki se puoli, että sitä ei tarvitse tuottaa ja päivittää jatkuvasti vaan tehdä kertarykäyksinä. Silti jännää.

Vierailija
120/131 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että firmalle on halvempaa tuottaa suomenkielisiä kirjeitä ja lähetellä niitä etanapostina kuin ylläpitää suomenkielistä verkkokauppaa. Paperipostissa on toki se puoli, että sitä ei tarvitse tuottaa ja päivittää jatkuvasti vaan tehdä kertarykäyksinä. Silti jännää.

On erikoista. Onkohan ikinä mikään muu firma tehnyt niin? No toivottavasti jäävät plussalle kun menettävät asiakkaitaan samalla, kuten minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän