Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yves Rocher verkkokauppa lopettaa

Vierailija
24.10.2023 |

Sähköpostiin oli tullut tietoa tästä. Vuoden vaihteessa lopetus. Tietääkö joku tästä enemmän? Mistäs niitä tuotteita sitten oikein saa? 😢Juuri luottotuotteet sieltä löytänyt. 

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Netin mukaan Tallinnassa on yves rocher myymälä T1 kauppakeskuksessa

Kiitti, sitten kun vielä tietäs missä tuo sijaitsee! No vitsi vitsi, osaan mä googlettaa itsekin.

Vierailija
82/131 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin heidän joulukalenterin tänään ❤ Vielä kerran muistoja nuoruudesta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten viimeinen tilaus jonka tein viime viikolla. Ostin 2 isoa pulloa hiustenhuuhteluetikkaa joka on mahtava tuote. Voi että mistähän jatkossa voi YR:ää tilata? Hyvät muistot, oli etenkin osa varhaisnuoruutta. 

Vierailija
84/131 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa tuli viimeksi tilattua. Harmi kun lopettaa. Toivottavasti tulisi vielä viimeinen tarjouskirje...

Terveisin 30 vuotta asiakkuutta

Vierailija
85/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, olen käyttänyt Yves Rocherin irtopuuteria teini-ikäisestä asti. Aioin juuri tilata sieltä vielä kerran, mutta tilaus ei mennyt läpi. Verkkokauppa ei siis ainakaan minulla enää toiminut.

Pakko siis etsiä uusi puuteri, kun edellinen vihdoin loppuu.

Vierailija
86/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Harmi, olen käyttänyt Yves Rocherin irtopuuteria teini-ikäisestä asti. Aioin juuri tilata sieltä vielä kerran, mutta tilaus ei mennyt läpi. Verkkokauppa ei siis ainakaan minulla enää toiminut.

Pakko siis etsiä uusi puuteri, kun edellinen vihdoin loppuu.

Kyllä ainakin eilen toimi vielä, ja pitäisi toimia koko loppuvuoden. Hetkittäin varmaan ruuhkaa.

Se on ärsyttänyt aina tuossa verkkokaupassa, että itse en pysty määrittelemään sinne paketin noutopaikkaa. Kun asuu isolla postinumeroalueella, ne paketit tuppaa menemään ihan minne sattuu mutta ei vahingossakaan sinne missä normaalisti asioisi.

Vierailija
87/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli

Verkkokauppa loppuu, mutta jatkossa voi tilata puhelimitse niin kuin ennen vanhaan. Oli huonosti informoitu. 

Vierailija
88/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan YR:llä oli todella edullisia tuotteita, käytännössä ihan polkuhintaan. Lienee ne ajat jossain 90-luvulla. 

Vierailija
89/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aikanaan YR:llä oli todella edullisia tuotteita, käytännössä ihan polkuhintaan. Lienee ne ajat jossain 90-luvulla. 

Siellä oli myös perustuotteiden täyttöpakkauksia, joita siinä vaiheessa ei ollut juuri kellään muulla.

Vierailija
90/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te lausutte sen ”yves rokher”😆

Vierailija
91/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei tule ikävä. Lopetin sieltä ostamisen jo parikymmentä vuotta sitten, kun hinnat lähtivät laukalle. Ei niitten tuotteet muutenkaan mitään hyviä ole, meikit varsinkin ihan surkeita, samoin shampoot ja hoitoaineet. Jotain rasvoja ja hajuvesiä siellä on ihan hyviä, mutta vastaavia saa muualtakin ja edullisemmin. Yves Rocherin huippuaika oli silloin, kun ei ollut vielä kilpailua, nyt se ei enää pärjää, kun on kymmeniä vastaavia kosmetiikan verkkokauppoja, jotka on parempia.

Paras hilseshampoo, mitä olen koskaan käyttänyt löytyy Yvesiltä. Ja olen kokeillut todella monia. Laitoin nyt tilaukseen useamman pullon, mutta eihän nekään ikuisesti säily, niin ihan hirveästi ei kannata varastoon ostaa.

Kummallisen paljon täällä kommentteja, joissa kerrotaan kuinka laatu on kuraa, eikä vastaa hintaa ja samalla muistetaan mainita, ettei olla ainakaan 10 vuoteen tilattu mitään. Kaikilla muilla elämän osa-alueillakinko noudatatte samaa sääntöä, että mikään ei 10 vuodessa muutu?!

Vierailija
92/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä te?!

Vierailija
93/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin tuotteet olivat vielä laadukkaita kun! Sopivat hyvin iholleni. Nykyiset Rocherin tuotteet eivät ole sopineet enää pariin kymmeneen vuoteen. Hirveää kuraa nykyään...

Vierailija
94/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin asiakaspalvelija sanoi että soittamalla voi tilata ensi vuonna, verkkokauppa suljetaan. Toivottavasti pitää paikkansa.

Vierailija
95/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lausun : Yves Roser

Vierailija
96/131 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kivijalkaliikkeestä hyvää Yves Rocherin shampoota. Tukkani tuntui todella pehmeältä kun käytin sitä. Sitten loppui kivijalkaliike ja olisi pitänyt netistä tilata shampoot. En ole löytänyt mistään yhtä hyvää shampoota.

Vierailija
97/131 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vielä saa tuotteita kuitenkin. 

Vierailija
98/131 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oriflame joutaa perässä.....poiiiis

Vierailija
99/131 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lausun : Yves Roser

Mä lausun ”yves rohher”, siis ihan piruuttani.

Vierailija
100/131 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle ainakin asiakaspalvelija sanoi että soittamalla voi tilata ensi vuonna, verkkokauppa suljetaan. Toivottavasti pitää paikkansa.

Toivottavasti myös faksi tulee käyttöön.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi