Yves Rocher verkkokauppa lopettaa
Sähköpostiin oli tullut tietoa tästä. Vuoden vaihteessa lopetus. Tietääkö joku tästä enemmän? Mistäs niitä tuotteita sitten oikein saa? 😢Juuri luottotuotteet sieltä löytänyt.
Kommentit (131)
Ostin heidän joulukalenterin tänään ❤ Vielä kerran muistoja nuoruudesta
Oli sitten viimeinen tilaus jonka tein viime viikolla. Ostin 2 isoa pulloa hiustenhuuhteluetikkaa joka on mahtava tuote. Voi että mistähän jatkossa voi YR:ää tilata? Hyvät muistot, oli etenkin osa varhaisnuoruutta.
Syyskuussa tuli viimeksi tilattua. Harmi kun lopettaa. Toivottavasti tulisi vielä viimeinen tarjouskirje...
Terveisin 30 vuotta asiakkuutta
Harmi, olen käyttänyt Yves Rocherin irtopuuteria teini-ikäisestä asti. Aioin juuri tilata sieltä vielä kerran, mutta tilaus ei mennyt läpi. Verkkokauppa ei siis ainakaan minulla enää toiminut.
Pakko siis etsiä uusi puuteri, kun edellinen vihdoin loppuu.
Vierailija wrote:
Harmi, olen käyttänyt Yves Rocherin irtopuuteria teini-ikäisestä asti. Aioin juuri tilata sieltä vielä kerran, mutta tilaus ei mennyt läpi. Verkkokauppa ei siis ainakaan minulla enää toiminut.
Pakko siis etsiä uusi puuteri, kun edellinen vihdoin loppuu.
Kyllä ainakin eilen toimi vielä, ja pitäisi toimia koko loppuvuoden. Hetkittäin varmaan ruuhkaa.
Se on ärsyttänyt aina tuossa verkkokaupassa, että itse en pysty määrittelemään sinne paketin noutopaikkaa. Kun asuu isolla postinumeroalueella, ne paketit tuppaa menemään ihan minne sattuu mutta ei vahingossakaan sinne missä normaalisti asioisi.
Mummeli
Verkkokauppa loppuu, mutta jatkossa voi tilata puhelimitse niin kuin ennen vanhaan. Oli huonosti informoitu.
Aikanaan YR:llä oli todella edullisia tuotteita, käytännössä ihan polkuhintaan. Lienee ne ajat jossain 90-luvulla.
Vierailija wrote:
Aikanaan YR:llä oli todella edullisia tuotteita, käytännössä ihan polkuhintaan. Lienee ne ajat jossain 90-luvulla.
Siellä oli myös perustuotteiden täyttöpakkauksia, joita siinä vaiheessa ei ollut juuri kellään muulla.
Vieläkö te lausutte sen ”yves rokher”😆
Vierailija wrote:
Ei tule ikävä. Lopetin sieltä ostamisen jo parikymmentä vuotta sitten, kun hinnat lähtivät laukalle. Ei niitten tuotteet muutenkaan mitään hyviä ole, meikit varsinkin ihan surkeita, samoin shampoot ja hoitoaineet. Jotain rasvoja ja hajuvesiä siellä on ihan hyviä, mutta vastaavia saa muualtakin ja edullisemmin. Yves Rocherin huippuaika oli silloin, kun ei ollut vielä kilpailua, nyt se ei enää pärjää, kun on kymmeniä vastaavia kosmetiikan verkkokauppoja, jotka on parempia.
Paras hilseshampoo, mitä olen koskaan käyttänyt löytyy Yvesiltä. Ja olen kokeillut todella monia. Laitoin nyt tilaukseen useamman pullon, mutta eihän nekään ikuisesti säily, niin ihan hirveästi ei kannata varastoon ostaa.
Kummallisen paljon täällä kommentteja, joissa kerrotaan kuinka laatu on kuraa, eikä vastaa hintaa ja samalla muistetaan mainita, ettei olla ainakaan 10 vuoteen tilattu mitään. Kaikilla muilla elämän osa-alueillakinko noudatatte samaa sääntöä, että mikään ei 10 vuodessa muutu?!
Ja silloin tuotteet olivat vielä laadukkaita kun! Sopivat hyvin iholleni. Nykyiset Rocherin tuotteet eivät ole sopineet enää pariin kymmeneen vuoteen. Hirveää kuraa nykyään...
Minulle ainakin asiakaspalvelija sanoi että soittamalla voi tilata ensi vuonna, verkkokauppa suljetaan. Toivottavasti pitää paikkansa.
Vierailija wrote:
Lausun : Yves Roser
Ostin kivijalkaliikkeestä hyvää Yves Rocherin shampoota. Tukkani tuntui todella pehmeältä kun käytin sitä. Sitten loppui kivijalkaliike ja olisi pitänyt netistä tilata shampoot. En ole löytänyt mistään yhtä hyvää shampoota.
Onneksi vielä saa tuotteita kuitenkin.
oriflame joutaa perässä.....poiiiis
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lausun : Yves Roser
Mä lausun ”yves rohher”, siis ihan piruuttani.
Vierailija wrote:
Minulle ainakin asiakaspalvelija sanoi että soittamalla voi tilata ensi vuonna, verkkokauppa suljetaan. Toivottavasti pitää paikkansa.
Toivottavasti myös faksi tulee käyttöön.
Kiitti, sitten kun vielä tietäs missä tuo sijaitsee! No vitsi vitsi, osaan mä googlettaa itsekin.