Yves Rocher verkkokauppa lopettaa
Sähköpostiin oli tullut tietoa tästä. Vuoden vaihteessa lopetus. Tietääkö joku tästä enemmän? Mistäs niitä tuotteita sitten oikein saa? 😢Juuri luottotuotteet sieltä löytänyt.
Kommentit (131)
Kas kun firman nettisivuilla ei mainita mitään?
Siellä se lukee. Loppu on lähellä.
Voi hyvänen aika, ehkä kosmetiikka nyt loppuu maailmasta.
Voi ei miten harmillinen juttu.Pakko oli laittaa heti tilaus menemään. Olen käyttänyt säännöllisesti ihonhoitotuotteita, niiden hinnatkin on kyllä noussut pilviin viime aikoina.
Nää oli ihania lapsuusmuistoja kun kirje saapui postissa. Kaikkia ihania lahjoja sai vaikka aikamoista krääsäähän ne oli
Mä luulin että tää on lopettanut jo joskus 20 vuotta sitten.
Siellä on yksi tuote jota olen käyttänyt jotain 15 vuotta. Pitääpä tilata vielä viimeisen kerran.
Olen ollut Yves Rochilla töissä varastossa. Sieltä sai työntekijät ostaa asiakaspalautuksia 2 markkaa tuote.
Hyviä tuotteita mutta hinnat kallistuneet todella paljon
En mä kyllä nähnyt niiden sivuilla tosta mitään juttua.
Viimeistä kertaa – valinnainen suosikki kaupan päälle!
Verkkokauppamme suljetaan vuoden lopussa. Mutta vielä on hyvin aikaa tehdä ostoksia!
Voi harmi. Tykkäsin paljon siitä Bois Sensuel tuoksusta jonka sain aina ilmaiseksi ja luulin että siitä tulee luottotioksuni. Huulipunatkin olivat laadukkaita. Rakastin myös niitä tilaajalahjoja eli 90-luvun posliinieläimiä, joita ihmisillä oli ikkunan välissä, minihuulipunia, kultakoruja joissa oli timantti, pyyhkeitä ja meikkilaukkuja.Joku oli kuulemma saanut sieltä kylpytakinkin. No aikaansa kutankin😭
Tykkäsin aikoinaan käydä sekä nuorena Rauman liikkeessä että aikuisena Turun liikkeessä, ja tokihan Rocherin postimyynti oli tuttua jo 70-luvun lopulta, jolloin olin juuri ja juuri teini-ikäinen. Kauneuden Vihreät Kirjat säilytin pinottuna aikajärjestyksessä siihen saakka, kunnes lapsuudenkotini myytiin 2005. Oi niitä aikoja, niin paljon kivaa tuli Rocherilta hankittua. Ei tosin enää Turun liikkeen lopetuksen jälkeen, taisi olla 2011 tai -12?
Miksi ette lue uutisia kunnolla!
https://www.hs.fi/talous/art-2000004222044.html
Ranskalainen kosmetiikkaketju Yves Rocher lopettaa konttoritoiminnan Suomessa ja irtisanoo 52 ihmistä. Yves Rocherin myymälät jäävät silti Suomeen. Postimyyntiasiakkaiden palvelu siirtyy Ruotsiin. Lopettamispäätöksen takana on hallinnon tehostaminen keskittämällä kaikki Pohjoismaiden toiminnot Ruotsiin.7.5.2004
Vierailija wrote:
Ranskalainen kosmetiikkaketju Yves Rocher lopettaa konttoritoiminnan Suomessa ja irtisanoo 52 ihmistä. Yves Rocherin myymälät jäävät silti Suomeen. Postimyyntiasiakkaiden palvelu siirtyy Ruotsiin. Lopettamispäätöksen takana on hallinnon tehostaminen keskittämällä kaikki Pohjoismaiden toiminnot Ruotsiin.7.5.2004
Lukisit itse.
Vierailija wrote:
No nyt on lähteet kohdillaan! :-DDDDDD Uutinen vuodelta 2004 eli lähes 20 vuoden takaa!
Vierailija wrote:
Viimeistä kertaa – valinnainen suosikki kaupan päälle!
Verkkokauppamme suljetaan vuoden lopussa. Mutta vielä on hyvin aikaa tehdä ostoksia!
Ahaa, ok, kiitti. En tajunnut, että tieto verkkokaupan lopettamisesta oli nähtävissä niin, että piti erikseen klikata tuota valinnainen suosikki -kohtaa. Mutta nyt sitten minäkin sen löysin.
T. Se, joka ei aiemmin tietoa löytänyt
Vierailija wrote:
Kas kun firman nettisivuilla ei mainita mitään?
On siellä maininta: https://www.yves-rocher.fi/valinnainen-tuote
Voi ei, Yves Rocher lopettaa verkkokaupan. Loppuuko muutenkin, nykyään on niin paljon kilpailua.
Lämmöllä muistan Yvesin lähettämää mainospostia, johon oli liitetty aina hyvin kaunosanainen kirje. Myöhemmin kirjeet muuttuivat vähemmän imeliksi.
Sitten niitä alennuskuponkeja liimattiin tilauslomakkeeseen. Se kuului kuvioon.
Ihan kelpo tavaraa sieltä aina tuli. Oli kiva, kun sai jotain muuta kuin markettitavaraa ja aika edulliseen hintaan.