Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa koko ajan että jollekin läheisellä käy jotain

Vierailija
23.10.2023 |

Onko kellään muulla tällaista?  Pelkään koko ajan että jollekin läheiselle käy jotain kamalaa. Miten näistä ajatuksista pääsisi eroon? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu.

Vierailija
2/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on luonnollista silloin, kun esim. perheessä on sairautta. Mutta muulloin, sinun pitää itsenäistyä ja irrottautua itsellesi sopivalla tavalla liiasta riippuvuudesta läheisiisi. Se on oman hyvinvointisi ja terveytesi ydinasia. Sinun pitää huolehtia omasta terveydestäsi ja jaksamisestasi.

Keskity opiskeluusi, työhösi, tulevaisuuden suunnitelmiisi ja jätä liiallinen murehtiminen, uutisten jatkuva seuraaminen, valittavien ja pelkäävien ihmisten juttujen kuunteleminen, vaikka he olisivatkin perheenjäseniä tai tuttuja.

Käännä puhe aina myönteisiin asioihin. Ole sinä se toivon tuoja näille valittajille ja synkistelijöille. Koska pelättävää ei ole. Ihmiset vain tykkäävät kauhistella ja kertoa "juttuja" toisille. koska se on näistä hauskaa, vähän pelotella ja kauhistella milloin mitäkin. Älä mene näihin höpsöihin juttuihin mukaan.

Pysy reippaana, liikunnallisena, harrasta urheilua ja ulkoilua, pitkiä retkiä ja ryhmäliikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Erityisesti lasten puolesta pelkään ja huolehdin.

Vierailija
4/4 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä alkoi muutama vuosi sitten siitä kun tuli puhelu jossa kerrottiin että isälläni on vakava sairaskohtaus. Noin puolen tunnin kuluttua uudessa puhelussa kerrottiin että on kuollut. Nyt aina kun puhelin soi on eka ajatus että jotain kamalaa on tapahtunut (olen hyvin epäsosiaalinen, mun puhelin ei soi usein kun ei ole ystäviä).