Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sun suosikki on erilaisista tölkki tonnikaloista? Curry, chili vai öljy? Ootko maistanut?

Vierailija
24.02.2024 |

Minusta ihan hyviä. Tuo curry/kookos parasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillitonno on maukas.

Vierailija
2/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilli on hyvää ja jos joskus haluaa herkutella nii se westin lime-mistapippuri mutta kallistap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvikalasäilyke on paljon parempaa ja ekologisempaa kuin tonnikala. 

Vierailija
4/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy. Maistan itse. Tonnikalaa ei saa enää kaupoista, vaan se on sitä hiivatin boniittia.

Vierailija
5/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla mennään, joskus chilillä mutta miten helkkarissa erot laaduissa on niin isoja. S-ryhmän tavallinen tonnikalapala öljyssä on ihan huijausta, jos palan löydät siitä mössöstä niin ihme on. K-ketjun ja Lidln perus vastaava huomattavasti laadukkaampaa. Reklamoin jo pari kertaa ja vastaus oli että hankkivat vastuullisilta toimijoilta, ihan kuin kesko ostais jostain salakalastettua, tää menee mulla ihon alle koska käytän ruuanlaitoissa kohtuu paljon tonnikalaa, mm pastassa.

Vierailija
6/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy. Opiskeluaikoina tuli syötyä paljon, nykyisin ei niinkään. Veteen säilötty oli jotenkin metallisen makuista.

Jotkut chiliversiot kans ok.

Vierailija
7/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamaton mulle. Riippuen käyttötarkoituksesta, öljyyn tai veteen.

Kerran epähuomiossa otin jonkun chilimaustetun. Omituinen esanssimaku. Jos haluan chiliä, pilkon sitä itse sekaan.

Vierailija
8/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S ryhmän tomaatti.

Vierailija
9/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan sweet chili tonnikala on ihan järjettömän hyvää, oon siihen aivan koukussa. Tulee ostettua aina monta purkkia kerralla, häviääkin kyllä sitten suht nopeasti. Niin hyvää, kannattaa maistaa.

Vierailija
10/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilli ja tomaattikastike.

Vierailija
11/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy ilman mausteita ja kala paloina ei hiutaleena.

Pirkan vaaleanvihreästä vesittivät öljyn pari vuotta sitten. Se 2,5€ purkki on vielä fine. Näissäkin kannattaa laadusta maksaa, joku k-menu tai extra ei kelvannut kissallekaan.

Vierailija
12/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen curry-kookos oli loistavaa, nykyinen on kehnoa. Ostan mieluummin öljyssä ja maustan itse kunnolla. Ja S-puotien halvimmastakin hiutaleesta (alle 1 euro)  tulee hyvää maustamalla!

Vierailija
13/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedessä nykyisin yleensä otan. Kartan niitä mihin on lisätty jotain, en halua maksaa mistään kastikkeista ja vihanneksista niin paljon. Chilillä tai tillillä maustetut ovat kyllä hyviä.

Vierailija
14/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi