Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta yötä kestät olla lapsuudenkodissasi vanhempiesi ollessa paikalla

Vierailija
23.10.2023 |

Käytkö siellä mieluummin yksin vai oman perheesi kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parikin viikkoa mutta jo parin yön jälkeen alkaa nuppi hajota. Asun ulkomailla niin en voi päiväseltään piipahtaa. Viimeaikoina on alettu olla myös osa reissusta hotellissa. Vahvasti olen myös harkinnut kämpän ostamista vanhempieni läheltä, jotta voitaisiin yöpyä siellä.

Vierailija
22/27 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut kuin putkiremontin ajan siinä asunnossa, jossa äitini asuu eli ei ole mun lapsuudenkoti sanan varsinaisessa merkityksessä. Muussa tapauksessa ei ole tarvinnut siellä yöpyä, kun alle kilometrin matka omasta kodistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
24/27 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin 1 yö, mutta melkein aina pitää olla 2 yötä. Itse kestän paremmin, mutta miehellä ei ole kerrostaloasunnossa mitään tekemistä. Pari kertaa vuodessa nykyään käydään, vanhemmat käyvät meillä useammin. Jossain kohtaa tulee eteen se, että täytyy varmasti käydä useammin auttamassa kaikessa. Matkaan menee reilu 3h autolla ja 4-5h julkisilla, joten rankkaa tulee olemaan sitten kun siellä pitää alkaa useammin käydä kun töissä ollaan vielä 15-20v.

Vierailija
25/27 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo jo purettu eli lumihangessa kahden kummituksen kanssa.

Riippuisi kai varusteista ja vaatteista - ja kummittelun laadusta (väkivaltainen poltergeistailu voisi lopettaa lyhyeen esim.)

Vierailija
26/27 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yötä. Olen niin kateellinen ystävilleni, joiden vanhemmat asuu täällä lähistöllä, ja voivat tavata useammin eikä koskaan tarvitse olla yötä toisten nurkissa. Varsinkin äitini on sellainen kyläluuta, ettei käsitä ollenkaan että nukkuisin mieluummin omassa kodissani (ilman yövieraita).

Vierailija
27/27 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ovat olleet yhdessä 60 vuotta, kyllä mä niitä kestäisin, mutta onneksi ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän