Kuinka monta yötä kestät olla lapsuudenkodissasi vanhempiesi ollessa paikalla
Käytkö siellä mieluummin yksin vai oman perheesi kanssa?
Kommentit (27)
En ole asunut kuin putkiremontin ajan siinä asunnossa, jossa äitini asuu eli ei ole mun lapsuudenkoti sanan varsinaisessa merkityksessä. Muussa tapauksessa ei ole tarvinnut siellä yöpyä, kun alle kilometrin matka omasta kodistani.
Mieluummin 1 yö, mutta melkein aina pitää olla 2 yötä. Itse kestän paremmin, mutta miehellä ei ole kerrostaloasunnossa mitään tekemistä. Pari kertaa vuodessa nykyään käydään, vanhemmat käyvät meillä useammin. Jossain kohtaa tulee eteen se, että täytyy varmasti käydä useammin auttamassa kaikessa. Matkaan menee reilu 3h autolla ja 4-5h julkisilla, joten rankkaa tulee olemaan sitten kun siellä pitää alkaa useammin käydä kun töissä ollaan vielä 15-20v.
Talo jo purettu eli lumihangessa kahden kummituksen kanssa.
Riippuisi kai varusteista ja vaatteista - ja kummittelun laadusta (väkivaltainen poltergeistailu voisi lopettaa lyhyeen esim.)
Pari yötä. Olen niin kateellinen ystävilleni, joiden vanhemmat asuu täällä lähistöllä, ja voivat tavata useammin eikä koskaan tarvitse olla yötä toisten nurkissa. Varsinkin äitini on sellainen kyläluuta, ettei käsitä ollenkaan että nukkuisin mieluummin omassa kodissani (ilman yövieraita).
Mun vanhemmat ovat olleet yhdessä 60 vuotta, kyllä mä niitä kestäisin, mutta onneksi ei tarvitse.
Olen ollut parikin viikkoa mutta jo parin yön jälkeen alkaa nuppi hajota. Asun ulkomailla niin en voi päiväseltään piipahtaa. Viimeaikoina on alettu olla myös osa reissusta hotellissa. Vahvasti olen myös harkinnut kämpän ostamista vanhempieni läheltä, jotta voitaisiin yöpyä siellä.