Urbaanilegenda, paras jonka olt kuullut??? ev
Kommentit (343)
että hänen opettajansa sisällä oli pieni sikiö, hänen kaksoissiskonsa. Se leikattiin pois ku luultiin kasvaimeksi. sikiöllä oli hampaat ja hiukset, oli siis elänyt siellä nainen suolistossa pari vuotta ja sit kuollu
Luultavasti ollut naisella teratooma. Minun siskollani oli myös. Teratooma on joukko kantasoluja, jotka ovat "jääneet ihmisen sisään" sikiöaikana ja alkaneet kasvaa. Niissä on yleensä esim. houksia, hampaita ja pehmytkudosta. Siksi näitä leikkimielisesti kutsutaan "kaksosiksi" vaikka ne eivät siis koskaan ole olleet oikita ihmisalkioita. Hurjia ovat, mutta ihan totista totta. Näitä on yleensä munasarjoissa tai muuten vatsaontelossa, mutta ei kyllä missään "suolistossa". Ovat itse asiassa hyvinkin yleisiä, mutta useimmat eivät tule ilmi koska niistä ei ole haittaa. Siskollani solut alkoivat yhtäkkiä kasvaa ja oli tosiaan munasarjassa, joten se piti poistaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Teratoma
En suosittele etsimään näistä kuvia, ovat jhirveän näköisiä. Useimmat lääkärit kieltäytyvät näyttämästä potilaille pois leikattua teratoomaa.
tutun perheen tytölle teini-iässä. Tosin ei se nyt noin dramaattista ollut, että olisi yhtäkkiä luhistunut. Ajeli mopon kyydissä 15km hirmuisessa pakkasessa ilman pipoa. Sai jonkun taudun siitä ja se tauti tappoi 2-3 päivän kuluttua. Joku virus aivoissa tai jotain. Liittyi siihen äärimmäiseen pään kylmettämiseen.
On meilläkin lapsi kaatunut tiskikoneen auki olevan kannen päälle. Jos siinä olisi ollut veitsi pystyssä (lapsuuden kodissani ainakin niitä pidettiin siinä pystyssä), huonosti olisi käynyt.
Veikkaanpa että noita sattuu harva se vuosi ympäri maailmaa, turha tästä nyt on riidellä, hyvät ihmiset.
Itse olen kuullut tästä version, jossa nainen kyykistyy mäen päällä pissalle sukset jalassa, mutta sukset alkavat luistaa. Nainen porhaltaa koko mäen kyykyssä alas ja törmää lopulta housut nilkoissa ja pillu paljaana pehmeään lumikinokseen, jonne uppoaa syvälle, kuin piirretyissä ikään.
Nainen ei pääse itse pois ja pelastusväellä on hauskaa kun paljaspyllyistä naista kaivetaan esille.
80-luvulla, kun mikroaaltouunit olivat uusi asia, kerrottiin juttua, että mummo oli kuivannut kissaansa mikrossa. Oli kuulunut possahdus, ja kun nainen katsoi mikroon, oli jäljellä vain kasa karvoja.
Jäätyneet aivot -jutun olen kuullut niin, että oli tosiaan poika pakkasessa ajanut mopolla paljain päin ja valitellut sen jälkeen pääkipua. Meni lääkäriin, joka sanoi: "sinun aivosi ovat jäätyneet, sinulla on 10 minuuttia elinaikaa".
Menthos + Cokis- kauhutarinoita :)
Myytinmurtajissa joka tapauksessa saivat sen toimimaan, oliko sitten järjestetty juttu vai mitä.
Myytinmurtajissa joka tapauksessa saivat sen toimimaan, oliko sitten järjestetty juttu vai mitä.
uusittiin juuri tuon takia. Saadokset muuttuivat noiden tapaturmien takia.
USA-mamma
uusittiin juuri tuon takia. Saadokset muuttuivat noiden tapaturmien takia.
USA-mamma
Mies kävi ulkomaanmatkalla jossain eksootisessa paikassa ja pari viikkoa kotiinpaluun jälkeen hänen poskeensa tuli iso, kutiseva patti. Hän meni näyttämään tuota pattia lääkäriin, joka sitten teki siihen viillon. Patista tuli satoja pieniä hämähäkkejä -> mies oli maannut rannalla suu auki ja hämähäkki oli muninut hänen suuhun satoja munia.
Paikallisessa laskettelukeskuksessa mies putosi tuolihissista, mutta housut jaivat kiinni johonkin, ja han kai jai niista roikkumaan, perse ja munat paljaina. Kesti yli tunnin ennenkuin saatiin pelastettua :D
Paikallisessa laskettelukeskuksessa mies putosi tuolihissista, mutta housut jaivat kiinni johonkin, ja han kai jai niista roikkumaan, perse ja munat paljaina. Kesti yli tunnin ennenkuin saatiin pelastettua :D
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1106988/Southern-exposure-Man-l…
Kaverit pukivat polttarisankarille tekoviikset- ja parran. Kostean baari-illan jälkeen mentiin vielä jatkoille ja saunaan. Saunassa mies ihmetteli kun kaikki kaverinsa olivat poslareita..aidolta karvalta tuntunut parta sai selityksen.
Luulisin vielä tuntevani polttarisankarinkin. asuu nykyisin jyväskylässä päin.
Siitä saunomisesta... Olen kuullut siitä tällaisen version:
Sit tällanen hauska:
Mies oli mennyt alasti tupakalle matalan ikkunan ääreen. Yhtäkkiä miehen koira tuli paikalle
ja työnsi kylmän kuononsa miehen takapuoleen. Mies säikähti ja putosi suoraan ikkunan
läpi maahan, ja sai pahoja haavoja itseensä. Vaimo auttoi haavojen putsaamisessa
ja sen jälkeen mies meni vessaan paskalle. Sattumalta vaimo olikin nakannut palon arat puhdistustupot pönttöön, ja kun hermostunut mies pisti tupakaksi ja tiputti palavan tulitikun
pönttöön, tupot kohahtivat palamaan jolloin mies sai pahoja palovammoja takapuoleensa. Ambulanssi kutsuttiin paikalle ja kun vaimo kertoi mitä oli sattunut, niin ambulanssimiehiä alkoi naurattamaan niin, että he pudottivat paareissa olleen miehen ja tältä murtui käsi.
hyvä opiskelukaveri kertoi tämän, oli itse siis tekijänä: teki opiskelujen ohessa (lähinnä lom-aikaan) töitä ruotsinlaivoilla baarimikkona. Jos joku tuli valittamaan drinkista, tekivät uuden. Jos valittivat toisen kerran, runkkasivat drinkkiin. Oli yleinen käytäntö laivan baareissa. Huvittavinta kuulema oli kun useimmiten spermaa sisältävän drinkin jälkeen asiakas kehui "no katos osasit tehdä hyvän kun vähän valitin"...
Vastaavaa juttua kuulin vuosia myöhemmin toiselta ruotsinlaivoilla baarimikon hommia tehneeltä..
Eli ehkei kannata valittaa laivoilla monta kertaa drinkistä?
Tornion ja Rovaniemen välillä liftaa tyttö kyytiin.
Tyttö nousee kyytiin,mutta ei sitä siellä takapenkillä sitten enää näykkään.
Kerrotaan,että siinä kohdassa jäänyt auton alle ja nyt kummittelee.Varmaan löytyy koko suomea kattava samanlainen tarina,mut tän oon kuullu.
Ei kannata katsoa kieroon, sillä silmät voi jämähtää siihen asentoon.
..ovat päällä maailman tappiin jos niitä ei käsin sammuta. Ainakin meillä vielä toistaiseksi oleva kiuas vuodelta ´72.
Ihminen ei sula, näin alkuun. Toiseksi sähkösaunan ajastin ei ole kovin pitkä ja puusaunakin jäähtyy aika nopeasti jos ei lisää puita. Kuolema saunassa on hyvinkin mahdollinen (esim. saunaan sammuneita), mutta muuten sun juttus on potaskaa ja harvinaisen typerä olet jos olet sen uskonut..
Mieheni ukki asusti yksin ja kaatui saunassa lauteille ja heitti henkensä kun päänsä oli lyönyt johonkin terävään kulmaan. Aamulla oli mennyt anoppini käymään isänsä luona, sauna oli päällä ja tämä oli sulanut lauteitten läpi.