Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
161/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla suihkussa käyminen, ei ole muuta kohokohtaa arjessa. Ellei alkoholilla tissuttelua lasketa.

Töitten jälkeen ei jaksa nykyään edes leffaa katsella, mennyt niin hulluksi tämä nykymeno multitaskaus.

Vierailija
162/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihana tunne kun huomaan ettá naisella on ne, onneksi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo mummoikäinen ihminen. Vietän kesät mökillä. Siellä on aika alkeellista. Sähköt on mutta ei muita mukavuuksia. Tykkään tehdä siellä ulkohommia, aika raskaitakin. Voisin hankkia sinne enemmän mukavuuksia ja parempia välineitä mökkihommien tekoon. Tai pyytää aikuisia lapsiani auttamaan. Mutta nautin siitä että osaan ja pärjään itse, vaikka sitten vaikeamman kautta. 

Vierailija
164/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun makaan sängyssä selälläni niin kasvoni ovat ikkunaan päin. Ikkunasta näkyy vain taivasta, ei mitään muuta. Päivänvalolla, pilvettömällä säällä on ihana herätä ja vain katsella sinistä taivasta. Niin rentouttavaa ja rauhoittavaa. En kyllä tiedä onko tämä outoa vai tavallista. 

Vierailija
165/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni tykkää järjestelemisestä; oli sitten kysymys työkalulaatikosta, vaatehuoneesta, papereista tai keittiön kaapeista. Joskus minun ei tarvitse kuin huokaista, että onpa tuossa taas kaappi sekaisin, niin kohta on siivottu ja järjestyksessä. Meillä kyllä yleensä pysyy kaapit järjestyksessä, koska paikka kaikelle, ja kaikki paikalleen. 

Vierailija
166/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiseen puhkaisu.

Vierailija
167/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalenkki pimeän aikaan,kävelen läheiselle sillalle ja katselen jokeen,se on niin mieleistä.

Vierailija
168/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen suolisto-ongelmia, ennen kuin sain ruokavalion kuntoon. Vielä nykyäänkin kun olen käynyt oikein hyvällä kakkosella, oikein onnittelen itseäni, kun se oli nopeasti ohi ja ei sattunut yhtään.

Vierailija
169/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin banaanin ja olin tyytyväinen.

Vierailija
170/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tohkeissani etenkin kun käsisaippua tai shampoo loppuu ja voin mennä kauppaan ja valita kaikista vaihtoehdoista juuri sen minkä huvittaa. Ihan naurettava itsestäänselvyys melkein kolmikymppiselle ihmiselle, mutta näin selvennykseksi jouduin varttumaan kasvuympäristössä, jossa minulla ei ollut ikinä päätäntävaltaa yhtään mihinkään. Olen ajoittain oikeasti erittäin haltioitunut, että saan todella valita mm. mitä puen päälleni, miltä näytän, miltä tuoksun ja mitä syön.

Vierailija
171/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunasta ulkona vilvoittelemassa vuoden ympäri. Laitan pyyheliinan päälle kylpytakin, ja sen päälle pitkän peiton sekä pakkasella pipon päähän. Istun lampaantaljalla vuoratussa tuolissa ja nautin saunajuomaa rauhassa ja pitkän kaavan mukaan välillä useita kertoja saunomisen lomassa. 

Vierailija
172/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen jo mummoikäinen ihminen. Vietän kesät mökillä. Siellä on aika alkeellista. Sähköt on mutta ei muita mukavuuksia. Tykkään tehdä siellä ulkohommia, aika raskaitakin. Voisin hankkia sinne enemmän mukavuuksia ja parempia välineitä mökkihommien tekoon. Tai pyytää aikuisia lapsiani auttamaan. Mutta nautin siitä että osaan ja pärjään itse, vaikka sitten vaikeamman kautta. 

Minä olen nuori ja kaupunkilainen enkä omista omaa mökkiä, mutta rakastan touhuta vanhempien mökillä. On kiva olla rytövaatteissa ihan nokisena ja painaa menemään. 

Vierailija
173/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun puolisoni tykkää järjestelemisestä; oli sitten kysymys työkalulaatikosta, vaatehuoneesta, papereista tai keittiön kaapeista. Joskus minun ei tarvitse kuin huokaista, että onpa tuossa taas kaappi sekaisin, niin kohta on siivottu ja järjestyksessä. Meillä kyllä yleensä pysyy kaapit järjestyksessä, koska paikka kaikelle, ja kaikki paikalleen. 

Lähetä se mun luokse järjestämään! Mä tykkään järjestyksestä mutta se itse järjestyksen luominen on hankalaa. 

Vierailija
174/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin just jääkylmää keskiolutta kauniiseen jalalliseen sasiin. Kimaltaa hienosti. Laitan ruokaa ja siemailen olutta sofistikoituneesti. Hah. Piristää päivää🍴🥂skuul

Vierailija
175/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin työmatkailusta. Tykkään asemista, junista, lentokoneista ja hotelleista. On ihana pakata ja lähteä. Työkaverit eivät ymmärrä. 

Vierailija
176/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla on aurallinen migreeni, mutta jostain syystä en kärsi koskaan päänsärystä tai huonosta olosta. Aura kestää noin 10-20 minuuttia, ja sen jälkeen on ihanan raukea ja miellyttävä olo. En nyt varsinaisesti toivo migreenikohtausta, koska mikään ei takaa ettei muitakin oireita voisi joskus tulla, mutta olo tosiaan poikkeuksellisen ihana jälkikäteen.

Jotain samaa on siinä kun on vatsataudissa, ja ei saa nukuttua kun odottelee oksennuksen tuloa. Sitten kun kaikki on tyhjennetty ja menee nukkumaan, nukkuu syvää ja tyydyttävää unta.

Vierailija
177/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaihtaa uuden veskipaperirullan.

Vierailija
178/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ketju tämä. Luin kaikki. Huomaatteko mitä taikaa jokaisessa arkipäivässä on? Itselleni on parasta kun saa ihan yksin ja kaikessa rauhassa letkulla kastella puutarhan ja kasvimaan kasvit. Toinen on kuten jollakulla muullakin ketjussa, puhtaan pyykin ripustaminen ulos naruille. Näistä nauttii ja homman jälkeen kupillisesta hyvää kahvia. 

Vierailija
179/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniinväriset lehdet, laskun saaminen maksetuksi

Vierailija
180/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapurin pystykorva, mun kaverikoira hymyilee ikkunastaan mulle, kun kävelen heidän ohi 🐕💚

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä