Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
121/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan tehtyä edes pienen teon kodikkuuden luomiseksi. Minulla meni kaksi vuotta nykyiseen kotiini muutosta, ennen  kuin sain hankittua ihan "oikean" valaisimen (vessassa ja keittiössä olevilla valoilla tuli pärjäiltyä siihen asti). Eilen sain laitettua yhden itse tehdyn taulun seinälle, kun kaikki seinät ovat olleet täysin tyhjinä seitsemän vuotta. Ehkä tällä tahdilla saan tehtyä vielä joskus kodistani viihtyisän...

T: Masentunut nainen

Vierailija
122/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoladun tekeminen itse hiihtämällä.

Hammastahnatuubin leikkaaminen ja sieltä loppujen tahnojen ottaminen.

Kellon tikityksen kuuntelu ja jääkaapin äänetely hiljaisessa asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, kun leukaan kasvaa muutama hormonimyrskyn aiheuttama musta partakarva ja yritän nyppiä niitä pois pelkillä sormilla. Se tunne, kun karva irtoaa ilman pinsettejä.

Vierailija
124/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä, säkkipimeä makuuhuone, niin pimeä ettet tiedä onko silmät kiinni vai auki. Siihen päälle vielä ihanat pehmeät puhtaat lakanat. Se hetki kun huokasen syvään ja tunnen kuinka alan vajoamaan uneen. Paras hetki ikinä.

Vierailija
125/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen hiljainen ääni ja kahvinkeittimen purpatus. Ne on jotenkin rauhoittavia ja maadoittavia ääniä. Toki kahvin tuoksukin on hyvä, mutta siitä pitää varmaan aika moni.

Vierailija
126/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen ainut yli kolmekymppinen meidän luokalla. Nuoret on oikeasti aika fiksuja nykyään.

Vierailija
127/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään remonttia vanhaan taloon joka piti ensin tyhjentää huonokuntoisesta irtaimistosta, joten kaatopaikalle on tullut tehtyä aika monta reissua. Jostain syystä olen oppinut nauttimaan näistä käynneistä, rentouttaa kun siellä on kaikki jätteet niin hyvin lajiteltu ja pääsee etenemään pisteeltä pisteeltä kunnes lopulta voi ajaa pois tyhjän peräkärryn kanssa. Tämä on tällainen seuraava versio roskien viemisestä eli jos siitä nauttii niin suosittelen myös kaatopaikkoja. 

Vierailija
128/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun saan tehtyä edes pienen teon kodikkuuden luomiseksi. Minulla meni kaksi vuotta nykyiseen kotiini muutosta, ennen  kuin sain hankittua ihan "oikean" valaisimen (vessassa ja keittiössä olevilla valoilla tuli pärjäiltyä siihen asti). Eilen sain laitettua yhden itse tehdyn taulun seinälle, kun kaikki seinät ovat olleet täysin tyhjinä seitsemän vuotta. Ehkä tällä tahdilla saan tehtyä vielä joskus kodistani viihtyisän...

Minä taas nauttisin suunnattoman paljon, jos saisin auttaa jotain sinun kaltaista laittamaan kotisi kuntoon. Rakastan sisustaa ja tehdä pieniä pintaremonttia, kuten maalata ja tapetoida. Ja mulla riittää loputtomasti ideoita tuollaiseen.

Vierailija
129/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilän puhalluksen jälkeen tuoksuva käry.

Vierailija
130/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesu on aina ollut mieleinen puuha. Ja kahvin keittäminen. 😃♥️💋

Vierailija
131/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saan iloa kun pilkon vihanneksia ja perunoita ruokaan. Jotenkin rauhoittavaa,ei tarvi ajatella mitään. Pilkkoa vaan.

Perunan kuoriminen mulla. Johonkin juhliin kun tarvitaan enemmän perunoita, olen aina valmis perunateatteriin. Perhejuhlissa ennen astianpesukoneita olin aina vapaaehtoinen tiskari. En osannut koristella kakkua yms  niin usein olin onnittelumaljan kaataja ja sitten tiskari. Kivat vieraat kertyivät usein keittiöön seuraksi...

Mulle puolestaan tuottaa iloa ja rauhaa pyykin ripustaminen pyykkinarulle.

Vierailija
132/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hiljaa hyvä tulee! 

Vierailija
133/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainemittarin turina ja siitä syntyvä paine kädessä. Se ku kiriste tyhjenee ja tulos näkyy ruudulla.🥳

Sama juttu ku verensokerin ottaapi ja  tuloksen jännittäminen... ja se ku tulos on juuri ja juuri normaali.

Vierailija
134/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttutaikinan muotoilu tortuiksi. 

Vierailija
135/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tihkusade, I love

kun on oikein paljon lehtiä maassa ja pääsee niitä potkimaan

Vierailija
136/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen pölypussiton imuri jonka säiliö tyhjennetään suoraan roskiin, voi e t t ä mä nautin kun avaan sen ja saan kipata ne kertyneet roskat ja pölyt roskikseen, usein ne on vielä kissan- ja koirankarvojen sitomina fuusioituneet isoksi pölyroskakarvapalloksi! Ja samassa säiliössä on erikseen vielä filtteri joka pitää kopistella myös, ihana nähdä miten paljon likaa ja pölyä se filtteri on itseensä imenyt :) 

Vierailija
137/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nautin kun hiukset on ihan rasvaiset kun hiusten pesusta on kolme päivää ja sitten neljäntenä pesen ne ja ovat taas puhtaat :D.

Oksettava nainen.

Olen mies.

Hyvin larppaat miestä, palstanainen. :)

Ihan piruuttani laitoin että olen mies kun sukupuolesta ei ollut mitään merkintää ja oletetaan naiseksi. 

Se rasvahiuksinen nainen  jolla nytkin rasvaiset hiukset :DD

Ihan sama onko mitä puolta, mutta mikä puhtauden aikaansaamisessa oksettaa? Mitä niinkun...? Siitähän tässä puhuttiin, että on ihana peseytyä.

Vierailija
138/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön siivous! Sormet aina syyhyää, että pääsee siivoamaan, kunhan joku on ensin ottanut astiat koneesta (inhokki-kotityö). Puhdas keittiö tuo joka päivä iloa. Sen siivoaminen ei ole ärsyttävää vaan mukavaa ja inspiroivaa. Näkee ainakin työnsä tuloksen heti!

Ja tekeekö kukaan muu näin, pieni arjen ilo: kun on ollut sauna, niin tosi usein kun sauna on ollut jo pitempään pois päältä, mutta on edelleen lämmin, menen yökkäri päällä (kuivalle) lauteelle pötköttelemään. Minulla on monesti kylmä ja sauna on niiiin suloinen paikka silloin kun se on vielä vähän lämmin. Varmaan kuulostaa ällöttävältä jonkun mielestä, mutta minä NAUTIN.

Vierailija
139/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen eläimen ulkona. Vaikka jäniksen tai oravan.

Vierailija
140/515 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun astiat ovat siistissä koon ja muodon mukaisessa järjestyksessä astiakaapissa, se tuo mielihyvää. Ne eivät ole niin läheskään aina, koska en asu yksin. Joskus järjestän niitä vain siksi, että näyttäisi selkeämmältä.

Yksi työkaveri oli aina järjestelemässä jotain kun jäi vähänkin aikaa, esim.kaappeja. Raivostuttava tapa. Kotonaan kukin tehköön mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi