Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?
Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).
Kommentit (515)
Silitän kaupassa pehmeää pehmolelua. Haluaisin ostaa sellaisen itselleni halattavaksi mutta en kehtaa. Aikuiset lapseni varmasti kummastelisivat..Yksinäisyys ja kosketuksen tarve.
kun mopo ajaa ohi ; nautin ihana mopobensan tuoksu (oli mopo nuorena itsellä)
Hyvin viikatut lakanat ja pyyhkeet. Pienen taistelun jälkeen kulmat ja saumat ovat mahdollisimman suorassa. Pinot kuin pesulasta. Käsipelillä, ilman härveleitä. Lopuksi kevyt tekstiilihively ja kamat kaappiin.
Vierailija wrote:
Kun teen kirpparilta edullisen löydön tai saan jossain kaupassa ostoksestani edes jonkinlaisen alennuksen.
Tästäkö ei kukaan muu iloitse?
Bussissa tai junassa istuminen,ei tarvitse itse ajaa,voi keskittyä maisemiin. Hinnanalennus. Tarpeeksi ruokaa jääkaapissa ja kaapeissa. Riittävästi aikaa.
Tulet paukkupakkasilla kotiin ja voit työntää kohmeiset kädet tuulikaapin patteriin. Perjantain työpäivän jälkeen olut.
Osta ihmeessä! Laita vaikka kaappiin kun lapset tulevat käymään, ei niille tarvitse kaikkia ostoksia esitellä...
Kun kirjoittaa pidempiä muistiinpanoja ja voi korostaa tärkeimpiä kohtia erivärisillä yliviivaustusseilla. tuntuu että asiat painuvat myös paremmin mieleen värien avulla :)
Vierailija wrote:
Kun kirjoittaa pidempiä muistiinpanoja ja voi korostaa tärkeimpiä kohtia erivärisillä yliviivaustusseilla. tuntuu että asiat painuvat myös paremmin mieleen värien avulla :)
Sama mulla. Usein keltainen väri. Selkeyttää lukemista
Vierailija wrote:
Kun joku kirjoittaa järkevän, perustellut näkemyksen tällä palstalla ja lisäksi kirjoittaa sen edes suhteellisen virheettömällä kielellä (esimerkiksi osaa yhdyssanat) ja selkeästi ilmaistuna.
Tässähän on heti virhe. Se on joko: "kun joku kirjoittaa perustellut näkemyksensä / kun joku kirjoittaa perusteelliset näkemyksensä".
"Perustellut näkemyksen" ei ole oikein.
Vierailija wrote:
Nautin siitä tunteesta kun on oikein kylmä ja tunnen kylmän viiman kasvoillani. Silloin tuntuu, että olen varmuudella elossa kun kasvoja oikein nipistelee ja kuinka ne alkavat polttaa kun astuu pitkän kylmässä oleilun jälkeen sisälle. Lähden mielelläni kylmällä säällä ulkoilemaan. Nautin myös pimeydestä, katulamppujen poissaolosta ja tähtitaivaasta. Viime iltalenkillä säkkipimeässä ja sormet jäässä katselin taivaalle samalla kun kävelin ja aloin vain hypähdellä ja pyörähdellä. Tuntui niin hyvältä olla juuri sillä hetkellä juuri siellä, missä olin. Kotona on kuormittava elämäntilanne ja mies pohtii eroa syystä, jota en ymmärrä, mutta silti onnistuin saamaan niin paljon mielihyvää tuosta ulkoiluhetkestä <3
Negatiivinen puoliso syö energian ympäriltäsi. Siksi tähtitaivaan alla kylmässä tuntuu turvallisemmalta kuin kotona. Onko teillä mahdollisuutta keskusteluapuun? OT. Aiheesta: teen mielelläni pikku palveluksia muille, tuntemattomillekin. Toimitan hihnalle unohtuneen ostoksen jos satun olemaan seuraava kassalla, tai toivottelen hyvät päivänjatkot hyvästä palvelusta. Teen sen mistä itse usein jään paitsi, huomaavaisuus.
Mökillä näen ikkunasta metsää kolmelta ilmansuunnalta.Kotona vain naapureiden ikkunoita.
Kylmänä päivänä kun paleltaa ja saa upottaa kädet lämpimään tiskiveteen. Mitä enempi pestävää sen parempi..ihanaa...lohdullista.
Rakastan vaatteiden viikkausta ja teen sen erittäin tarkasti. Mitä tarkemmin ja kauniimmin, sitä enemmän mielihyvää
Aamulla kun kahvi alkaa vaikuttaa ja on jouduttava paskalle.
Kun suihkun jälkeen kuivaan itseni isoon froteepyyhkeeseen johon ei kuitenkaan kuivu ihan kokonaan kaikkialta, ja sitten viimeistelen kuivaamisen toisella isolla froteepyyhkeellä. Vielä parempi jos ovat olleet patterilla ja ovat lämpimiä.
Toinen ihanuus on panna rusinoita runsaasti kuumaan veteen, antaa liota ja sitten juoda vesi kuin tee ja lopuksi pureskella pehmenneet rusinat yksitellen.
Pitkittää suihkuun menemistä, ja peseytyä vasta oikein likaisena
kun olen hammaslangalla vedellyt kaikki hammasvälit huolellisesti ja pessyt hampaani ja suu on tosi puhdas ja hymy iloinen
Talvipakkasilla on ihana tiskata astioita käsin, kun saa pitää käsiä lämpimässä vedessä.