Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
221/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tykkään estejuosta talvella aurausautojen risteyksiin jättämien piennarten yli. Mitä korkeampi, sen parempi! Pyöräillessä ne taas raivostuttavat...

Veljeni joka on isokokoinen miehenköriläs tykkää myös estejuosta lumipenkkojen yli, joskus oikein taivuttaa kropan taaksepäin ja ottaa kunnon vauhdin.No kerran oli tien toisella puolella bussipysäkillä naisihminen ja kun järkälemäinen veljeni kiihdytti itsensä vauhtiin ja hyppäsi penkan yli,niin nainen otti myös jalat alleen ja juoksi kirkuen pois...arveli tietysti että joku hullu päällekarkaaja sieltä nyt tulee...

Vierailija
222/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunet tai ompelu jotain sarjaa kattellessa rentoutumiseksi töiden jälkeen.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimmppi touhut 🤗 ❤️

Vierailija
224/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn hautajaisissa tai näen ruumisauton,niin hymyilen ja myhäilen mielessäni että se en ole minä =) 

Useimmin olen hautajaiskuvissa ainoa joka hymyilee.

Vierailija
225/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti, kun on sotku. Vihaan mutta rakastan.

Vierailija
226/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten tavaroiden korjaaminen, minkä muut olisi jo heittänyt roskikseen. Eilen pähkäilin monta tuntia arkvaariopumpun kanssa (maksoi noin 2€ kiinankaupasta) mut sain kuntoon. Mies sanoi monta kertaa, että heitä veke. Tulipa hyvä mieli=D

Vierailija
227/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin pohjoisen havumetsästä. Nautin suuresti Helsingissä asuessani kauniiden lehtipuiden katselusta, kun lehdistö muodostaa pyöreitä, pilvimäisiä muodostelmia. Usein mietin, millainen surun päivä sekin olisi, jos joutuisin muuttamaan takaisin pohjoiseen, ja luopumaan noista kaikista hienoista lehtipuista, joita en edes omista.

Vierailija
228/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se kun kaksi bussia ajaa tiellä vastakkaisiin suuntiin toistensa ohitse ja kuljettavat tervehtivät toisiaan kevyellä käden heilautuksella. Olen aina ihan, että awwww kaverukset.

Ihana😂

Vierailija
229/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun on pitkään ollut nuha ja aamulla nousee sängystä nenä tukossa ja niistää aivan järjettömän isot räkämällit paperiin ja ilma kulkee taas sieraimissa.

Vierailija
230/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olen ainoa, mutta saan suurta tyydytystä löytäessäni pantillisen tölkin tai pullon. Koko päivä on pelastettu. Helposti pystyisin säästämään tölkin ja useammankin hinnan vaikka ruokaostoksilla, mutta jotenkin tulen siitä tölkistä  suhteettoman iloiseksi.

Vierailija
231/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tupakan hajusta. Siis siitä, kun kävelen jonkun tupakoitsijan ohi ja haistan sen hajun. Mutta vain ulkoilmassa, sisällä se haisee mielestäni tunkkaiselta. En ole koskaan polttanut yhtään tupakkaa itse.

Vierailija
232/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset.

Tykkään seurailla vuodon määrää, jos tulee hyytymiä niin tutkiskella niitä.. se hajukin on sellainen kotoisa. Voi käydä ostamassa suojia ja makoilla sohvalla lämpötyynyn kanssa. Ottaa vähän lepoaikaa luvan kanssa. Sitten kun ne loppuu, on sellainen lomanjälkeinen olo, että nyt taas hetki aherretaan ja siellä tulevassa ne sitten taas häämöttää! Vien roskat roskiin ja pistän suojat siististi kaappiin.

Vierailija
233/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulenkki. Herätys kuudelta, lenkkikamat päälle ja 5 km hölkkä. Sitten suihku ja aamupala ja kohti työpäivää. Ihan voittajaolo koko päivän. Sitä parempi mitä kamalampi keli. 

Vierailija
234/515 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhelimeen kilahtaa viesti että paketti on saapunut noutopaikkaan.

Vierailija
235/515 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma miten erikoinen ilonaihe tämä on, (paitsi mulle) mutta etsin aina kaupassa Emmental`juustoa missä on reikiä.  En halua ostaa ns. suolasaippuan tyyppistä kiinteää juustopalaa.  Pelästyin valtavasti kun myös Maatilan parhaat juusoviipaleista hävisi rei`ät.  Ajattelin, että nyt ovat jääneet eläkkeelle ammttiosaajat eli juustomestarit ja jättivät minut onnettoman heitteille.  🧀 Vautsi, nyt on kuitenkin yllärinä löytynyt kaupan juustovalikoimasta myös kunnon Emmentalia, iso kiitos, heille kenelle se sitten kuuluukin osoittaa. 

Vierailija
236/515 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kauppojen maitokaappien hajusta tykkään, nuuhkaisen aina kunnolla kun avaan kaapin. En edes erityisemmin pidä maitotuotteista, maitoa suorastaan inhoan. Tuo kaapin haju on silti todella miellyttävä.

Mulle tuli mieleen todella voimakas mielikuva. Joku työntekijä laittaa maitoa sinne maitohyllyyn toisella puolella ja yhtäkkiä joku avaa maitokaapin oven ja nuuhkaisee kovaa :D

Vierailija
237/515 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen kirpparilta edullisen löydön tai saan jossain kaupassa ostoksestani edes jonkinlaisen alennuksen.

Vierailija
238/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kävellä raittiissa ilmassa. Joskus aiemmin ollut alaselkä niin kipeä ettei ole toiminut kuin yksi jalka, toinen meni alta pois aina yllättäin, niin nyt on luksusta ihan vaan kävely.

Vierailija
239/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maksaa laskuja, vaikka olen pienituloinen.

Vierailija
240/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydän kirpparilta jotain vintagea tai edullisesti hyväkuntoisen tuotteen,viimeksi juoksulenkillä,kun juoksin värikkäiden lehtien päällystämää katua,syysmyrskyt,vesisade,auringon paiste,lentokoneateriat(mitähän tällä kertaa?),hotellien aamiaisbuffetti,tuore kahvi,sauna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän