Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?
Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).
Kommentit (515)
Päiväunet tai ompelu jotain sarjaa kattellessa rentoutumiseksi töiden jälkeen.
t. mies
Aina kun käyn hautajaisissa tai näen ruumisauton,niin hymyilen ja myhäilen mielessäni että se en ole minä =)
Useimmin olen hautajaiskuvissa ainoa joka hymyilee.
Remontti, kun on sotku. Vihaan mutta rakastan.
Sellaisten tavaroiden korjaaminen, minkä muut olisi jo heittänyt roskikseen. Eilen pähkäilin monta tuntia arkvaariopumpun kanssa (maksoi noin 2€ kiinankaupasta) mut sain kuntoon. Mies sanoi monta kertaa, että heitä veke. Tulipa hyvä mieli=D
Olen kotoisin pohjoisen havumetsästä. Nautin suuresti Helsingissä asuessani kauniiden lehtipuiden katselusta, kun lehdistö muodostaa pyöreitä, pilvimäisiä muodostelmia. Usein mietin, millainen surun päivä sekin olisi, jos joutuisin muuttamaan takaisin pohjoiseen, ja luopumaan noista kaikista hienoista lehtipuista, joita en edes omista.
Vierailija wrote:
Se kun kaksi bussia ajaa tiellä vastakkaisiin suuntiin toistensa ohitse ja kuljettavat tervehtivät toisiaan kevyellä käden heilautuksella. Olen aina ihan, että awwww kaverukset.
Ihana😂
se kun on pitkään ollut nuha ja aamulla nousee sängystä nenä tukossa ja niistää aivan järjettömän isot räkämällit paperiin ja ilma kulkee taas sieraimissa.
En usko, että olen ainoa, mutta saan suurta tyydytystä löytäessäni pantillisen tölkin tai pullon. Koko päivä on pelastettu. Helposti pystyisin säästämään tölkin ja useammankin hinnan vaikka ruokaostoksilla, mutta jotenkin tulen siitä tölkistä suhteettoman iloiseksi.
Tykkään tupakan hajusta. Siis siitä, kun kävelen jonkun tupakoitsijan ohi ja haistan sen hajun. Mutta vain ulkoilmassa, sisällä se haisee mielestäni tunkkaiselta. En ole koskaan polttanut yhtään tupakkaa itse.
Kuukautiset.
Tykkään seurailla vuodon määrää, jos tulee hyytymiä niin tutkiskella niitä.. se hajukin on sellainen kotoisa. Voi käydä ostamassa suojia ja makoilla sohvalla lämpötyynyn kanssa. Ottaa vähän lepoaikaa luvan kanssa. Sitten kun ne loppuu, on sellainen lomanjälkeinen olo, että nyt taas hetki aherretaan ja siellä tulevassa ne sitten taas häämöttää! Vien roskat roskiin ja pistän suojat siististi kaappiin.
Aamulenkki. Herätys kuudelta, lenkkikamat päälle ja 5 km hölkkä. Sitten suihku ja aamupala ja kohti työpäivää. Ihan voittajaolo koko päivän. Sitä parempi mitä kamalampi keli.
Kun puhelimeen kilahtaa viesti että paketti on saapunut noutopaikkaan.
En ole ihan varma miten erikoinen ilonaihe tämä on, (paitsi mulle) mutta etsin aina kaupassa Emmental`juustoa missä on reikiä. En halua ostaa ns. suolasaippuan tyyppistä kiinteää juustopalaa. Pelästyin valtavasti kun myös Maatilan parhaat juusoviipaleista hävisi rei`ät. Ajattelin, että nyt ovat jääneet eläkkeelle ammttiosaajat eli juustomestarit ja jättivät minut onnettoman heitteille. 🧀 Vautsi, nyt on kuitenkin yllärinä löytynyt kaupan juustovalikoimasta myös kunnon Emmentalia, iso kiitos, heille kenelle se sitten kuuluukin osoittaa.
Vierailija wrote:
Kauppojen maitokaappien hajusta tykkään, nuuhkaisen aina kunnolla kun avaan kaapin. En edes erityisemmin pidä maitotuotteista, maitoa suorastaan inhoan. Tuo kaapin haju on silti todella miellyttävä.
Mulle tuli mieleen todella voimakas mielikuva. Joku työntekijä laittaa maitoa sinne maitohyllyyn toisella puolella ja yhtäkkiä joku avaa maitokaapin oven ja nuuhkaisee kovaa :D
Kun teen kirpparilta edullisen löydön tai saan jossain kaupassa ostoksestani edes jonkinlaisen alennuksen.
Ihanaa kävellä raittiissa ilmassa. Joskus aiemmin ollut alaselkä niin kipeä ettei ole toiminut kuin yksi jalka, toinen meni alta pois aina yllättäin, niin nyt on luksusta ihan vaan kävely.
Tykkään maksaa laskuja, vaikka olen pienituloinen.
Kun löydän kirpparilta jotain vintagea tai edullisesti hyväkuntoisen tuotteen,viimeksi juoksulenkillä,kun juoksin värikkäiden lehtien päällystämää katua,syysmyrskyt,vesisade,auringon paiste,lentokoneateriat(mitähän tällä kertaa?),hotellien aamiaisbuffetti,tuore kahvi,sauna
Veljeni joka on isokokoinen miehenköriläs tykkää myös estejuosta lumipenkkojen yli, joskus oikein taivuttaa kropan taaksepäin ja ottaa kunnon vauhdin.No kerran oli tien toisella puolella bussipysäkillä naisihminen ja kun järkälemäinen veljeni kiihdytti itsensä vauhtiin ja hyppäsi penkan yli,niin nainen otti myös jalat alleen ja juoksi kirkuen pois...arveli tietysti että joku hullu päällekarkaaja sieltä nyt tulee...