Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
281/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tykkään maksaa laskuja, vaikka olen pienituloinen.

Täällä toinen! Siitä tulee aina jotenkin helpottunut olo, vaikka rahan meno itsessään ei ole kivaa. Sellainen oma talous hallinnassa -fiilis.

Vierailija
282/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputan autoa kiitokseksi aina kun tulen kotiin. Varon kyllä visusti ettei naapurit näe, tiedän että on outoa! Toisen kiittämisestä, vaikka tässä tapauksessa elottoman peltilaatikon, tulee hyvä olo. Ehkä se on myös jotain taikauskoa että sitten se ei jätä tienposkeen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taputan autoa kiitokseksi aina kun tulen kotiin. Varon kyllä visusti ettei naapurit näe, tiedän että on outoa! Toisen kiittämisestä, vaikka tässä tapauksessa elottoman peltilaatikon, tulee hyvä olo. Ehkä se on myös jotain taikauskoa että sitten se ei jätä tienposkeen ;)

Mulla on se,etten hauku autoani vaan kehun,siis jos kehumista :) jotain taikauskoa mullakin,ettei jätä tienposkeen :) aika hauska,että jollain muullakin :)

Vierailija
284/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla on se,etten hauku autoani vaan kehun,siis jos kehumista :) jotain taikauskoa mullakin,ettei jätä tienposkeen :) aika hauska,että jollain muullakin :)

Tai siis ennemminkin kiitän, eli jos päästään vaikka turvallisesti kotia niin : kiitos :)

Vierailija
285/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myöskin yksi, joka nauttii viikkauksesta.  Silitän liinavaatteeni ja laskostelen ne kaappiin säntillisesti.  Se puhtaan

pyykin, eritoten puuvillaisen tuoksu on taivaallinen.

Muuten en sitten olekaan kovin jämpti kotiaskareiden kanssa ja esim. imuroin ihan vaan fiiliksen ja pölymäärän mukaan.

Vierailija
286/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en silitä lakanoita, koska nukkuessa menee heti ruttuisiksi :) 

Vierailija
287/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä että jalkani ovat lähes jäiset. Kuljen kotona aina ilman sukkia, jotta jalat olisivat mahdollisimman kylmät. Parvekkeen betonilattia on talvella ihanan jäinen.

Vierailija
288/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokin sovittu tapaaminen perutaan kovasti pahoitellenkin, saan hyvän mielen ja helpotuksen tunteen, kun saankin olla rauhassa omissa oloissani. 😊

Vierailija
289/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kahvimittalusikkaa, joilla mittaan kahvin suodattimeen. Toinen niistä on mieluisampi minulle kuin toinen. Olen aina onnellinen kun käytän sitä mieluisampaa kahvimittaa. Minulla on kaksi mittaa sen takia, että toisen ollessa pesussa, on toinen mitta käytössä. Pesen parin viikon välein mitan ja vaihdan toisen käyttöön.

Vierailija
290/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun joka kerta, kun esimieheni tulee työhuoneeni ovelle.

Vierailija
291/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen tuuli ja haravointi. Tuuli tarttuu roskiin ja lennättää ne pois.

Vierailija
292/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen pihaan ilmestyneestä metsähiirestä , joka touhuaa siellä mitä milloinkin välillä pysähtyen , jos verhot heilahtaa sisällä. Kiltti yllätys tähän apeaan syksyyn. 

Vierailija
293/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa avata uuden kahvipaketin, se tuoksu on juuri parhaimmillaan kuin jo avatussa. Liikuntasuorituksen jälkeinen olotila: onneksi tuli lähdettyä,koska olo juoksulenkinkin jälkeen on parempi kuin jos ei olisi lähtenyt. 

Vierailija
294/515 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen HSL-n bussilla kauniita maisemia katsellen ja samalla huudan koko sielullani Jumalan puolen. "Herra, armahda tätä syntistä maailmaa. Auta minua..." Sitten luettelen kaikki murheeni (ja niitä riittää) ja kiitän saamista rukousvastauksistani. Yritän siis niin paljon saada yhteyden Luojaan ja ne ovat päivän parhaita tuntejani.

Vierailija
295/515 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan tosi paljon tällaisia 😄

Monia olikin jo jollain tavalla mainittu. Monet äänet ja tuoksut ja luonnonilmiöt tuottaa kivan olon, mutta ilmeisesti en olekaan niin outo, kuin olen luullut. 

Yleensä jos menee töihin tai kaupungille ja yrittää olla huoliteltu, tulee varottua ettei sade ja tuuli sotke meikkiä/kampausta. 

Mutta on aivan ihanaa, kun käy kävelyllä eikä tarvitse varoa mitään, voi nostaa kasvot taivasta kohti ja antaa vaikka lumihiutaleiden sataa kasvoille ja sulaa siihen. 

Lapsen lailla haluaisin myös hyppiä jäätyneissä lätäköissä, koska onhan se ohuen ritisevän jään särkymisen ääni aivan ihana 😄

Tykkään myös vanhojen kerrostalojen rappukäytävän tuoksusta. En tiedä mistä kaikesta se tuoksu tai haju johtuu tai että mikä sekoitus se on, mutta jostain syystä se on todella jännittävä. Uudemmissa taloissa tätä ei ole. 

Vierailija
296/515 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin salaa huonosta säästä; ei tarvitse lähteä ulos nauttimaan kauniista säästä vaan voi hyvällä omalla tunnolla pesiä sohvan nurkassa teekupin ja kirjan kanssa.

Myös se, että kaupasta sattuu löytymään suosikkiperunalajiketta saa hymyn naamalle. Vaikka muutkin perunat ovat ihan jees.

Vierailija
297/515 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina, lapsesta saakka, ollut kivaa käydä hammaslääkärissä. Monia esim. se fluorin ja muut hajut odotustilassa inhottavat, itse taas tykkään. Minusta on ihanaa, että hampaistani huolehditaan - vähän sama juttu kuin kampaajalla kävisi. Tosin, minulla ei ole koskaan ollut reikiä eikä moniakaan kivuliaita toimenpiteitä.

Vierailija
298/515 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

seitsemäs kaljatölkki päivässä tuo paljon mielihyvää ja kaljat sen jälkeen. Kauheasti ei voi ettei pomo huomaa

Ai iso vai pieni?

Itse tykkään juoda aina 6 isoa tölkkiä ja sitten mennä nukkumaan, kun uni tulee sitten enempiä taistelematta.

Pieni, koska mahtuu paremmin piiloon salkkuun

Vierailija
299/515 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, että talvella ei ole yhtään lunta. Pikku pakkanen on ihan ok, mutta lunta vihaan. Odottelen innolla sitä ilmastonmuutosta että talvet loppuu, mutta eipä ole näkynyt.

Vierailija
300/515 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiaamut. Olen tehnyt työni viikonlopulla. Naapurit lähtevät töihin ja minä saan jäädä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä