Tuntuu, etten pysty menemään maanantaina töihin
Olen aloittanut torstaina uudessa työpaikassa. Kaikki vakityöntekijät olivat poissa ja esimies perehdytti minua yhden päivän. Eilen ääni kellossa muuttui ja hän jätti minut yksin työskentelemään, vaikka kerroin, että en pärjää. Häntä ei kiinnostanut ja sanoi, että maanantainakaan ei ole ketään kanssani. Kerroin, että minun on erittäin epävarma olo yksin uudessa työssä. Hän sanoi "en voi sille mitään, että sinun työn aloitus viivästyi" ... Olin ollut sairaana muutaman päivän, joten työn aloitus siirtyi 2 päivällä.
Voinko ilmoittaa, että en tee vuoroa ilman asianmukaista perehdytystä?
Kommentit (136)
#naiset
Taas yksi syy palkata vain miehiä.
Milloinkas naisilla ei olisi epävarma olo töissä?
TAAS yksi aloitus missä nainen itkee pErEhDyTyksEn perään. Ei voi olla totta. Miten kyvyttömiä te oikein olette ajattelemaan ITSE??
Vierailija wrote:
Siis oletko ihan yksin? Minkälainen työnkuva? Missä kaikki muut on?
Juu. En tiedä, koska sairaslomat ym ei kuulu minulle. Yksin joudun olemaan
Ei vuoroja voi laittaa vahvistettuna listaan, jos ei ole kysytty
Jos ei ole riittävää perehdytystä, niin ei silloin oikein voi yksin jättää. Jos on vielä vastuuta terveysalalla
Etkö halua paljastaa mitä työtä teet?
Vierailija wrote:
Etkö halua paljastaa mitä työtä teet?
Etkö lukenut? Sanottu, että hoitoalalla
Taidat olla kotihoidossa tai yksityisen hoivayksikössä. Molemmissa on työntekijät minimissä ja yksin pitää pärjätä. Sijaisia ei saa. T. Entinen hoitsu, ei ole ikävä
Kuulutko liittoon? Kysy sieltä neuvoja.
Vierailija wrote:
Kyllä kuulun. Miten he voivat auttaa?
Vierailija wrote:
Taidat olla kotihoidossa tai yksityisen hoivayksikössä. Molemmissa on työntekijät minimissä ja yksin pitää pärjätä. Sijaisia ei saa. T. Entinen hoitsu, ei ole ikävä
En ihan. Mutta sellainen työ jossa myös päivystys luonteesta hommaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä kuulun. Miten he voivat auttaa?
Itse kysyisin, että mitä tapahtuu jos en mene tekemään vuoroani, mitä jos jättää osan työstä tekemättä kun en osaa, tai mitä sitten jos jotain sattuu.
Sanoin tosiaan pomolle suoraan, että minä en pärjää yksin. Hän sanoi vain, että pärjään hienosti ja hän ei voi sille mitään, ettei ole vakituista paikalla joka perehdyttää.
Vierailija wrote:
Sanoin tosiaan pomolle suoraan, että minä en pärjää yksin. Hän sanoi vain, että pärjään hienosti ja hän ei voi sille mitään, ettei ole vakituista paikalla joka perehdyttää.
Sitten se on esimiehen vastuulla, jos jotain sattuu. Tee vain parhaasi ja sen mitä osaat.
Hae sairaslomaa ja uutta työpaikkaa.
Mitä mieltä olette tästä epäkohdasta: olen tarvittaessa töihin kutsuttava henkilö ja jokainen vuoro pitäisi erikseen varmistaa minulta. Tällä hetkellä pomo laittaa vuoroja vahvistettuna listaan, ennen kuin kysynyt minulta
Siis oletko ihan yksin? Minkälainen työnkuva? Missä kaikki muut on?