Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8310)
"Onko aloittaja päivittänyt tänne mitään viimeaikoina?"
Ei.
Aloittaja on mies, joka palveli aikansa. Hänellä on kaikki hyvin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies, joka palveli aikansa. Hänellä on kaikki hyvin nyt.
Homopari vai? Enpä usko.
Voisko tän ketjun jo poistaa ja antaa uusien tulöa tilalle? Dead old.
Vieläkö jaksatte vatuloida samaa asiaa.
Aloituksessa sanoit ettet saunaa lämmitä😂 kai nyt olette pesulla käyneet vuoden aikana
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa sanoit ettet saunaa lämmitä😂 kai nyt olette pesulla käyneet vuoden aikana
Eiköhän sieltä suihkukin löydy. Sitä ei tarvitse passata kenenkään eteen tai lämmittää. Mutta siivoamaan sen kylppärin tietenkin joutuu. Täytyy varmaan lakkoilijan turvautua ystäviinsä tai uimahalliin.
Siellä se omahyväinen ja hyväksikäyttävä perhe tuskailee kun ei kukaan tuo puhtaita pyyhkeitä, suihkunurkkaus on lian peitossa, sauna hohkaa kylmyyttään, ja hiki haisee. Ennen oli vielä iltapalatkin pöydässä, kun saunomasta valmiille saapui.
Sadetta tullut.
Onko kiva marssia?
Eespäin.
Aika kauas on tämä ketju mennyt alkuperäisestä aiheesta...
Näyttääkö kotinne kaatopaikalta.
Mies vaan golfaa ja dogaa
Mihin tämä maailma on menossa?
Jos joutuu itse tekemään perheessä kaiken, ei vika välttämättä ole niissä muissa perheenjäsenissä, vaan sitä kannattaa etsiä lähimmästä peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan golfaa ja dogaa
Mihin tämä maailma on menoss
- Mitä se dogaus on?
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu itse tekemään perheessä kaiken, ei vika välttämättä ole niissä muissa perheenjäsenissä, vaan sitä kannattaa etsiä lähimmästä peilistä.
No näinhän ap tekikin.
Huhuu, oletteko elossa vielä?
Saitteko jo häädön asunnosta?
Ero on voimassa ja asun lasten kanssa entisessä kodissa. Lasten mukaan exä pitää jonkinlaista huolta omasta kodistaan, mutta he eivät viihdy siellä mitenkään hyvin eivätkä käy usein. Meillä kolmella menee mukavasti, vaikka tietysti teinit ovat välillä laiskoja ja yrittävät luistaa yhteisistä hommista.
Tämä on nyt viimeinen tilannepäivitys, meidän osalta tilanne on ohi ja lakko loppunut aikapäiviä sitten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttua nuoruudestani. Äitini usein pimahti ja ilmoitti raivokohtauksen saaneena lopettavansa passaamisen. Pari vuorokautta taisi olla pitkäkestoisin aika ilman kodinhoitoa.
Oma äitini teki samaa, eikä ikinä ryhtynyt mihinkään lakkoon. En tosin koe, että olisi perhettä ikinä erityisesti passannutkaan. Monesti ennen jouluakin ilmoitti lähtevänsä jonnekin muualle, muttei mihinkään ikinä mennyt. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua nuoruudestani. Äitini usein pimahti ja ilmoitti raivokohtauksen saaneena lopettavansa passaamisen. Pari vuorokautta taisi olla pitkäkestoisin aika ilman kodinhoitoa.
Oma äitini teki samaa, eikä ikinä ryhtynyt mihinkään lakkoon. En tosin koe, että olisi perhettä ikinä erityisesti passannutkaan. Monesti ennen jouluakin ilmoitti lähtevänsä jonnekin muualle, muttei mihinkään ikinä mennyt. :(
Teittekö te sitten osanne? Äitinne ei passannut, mutta valitti? Ja muut tekivät myös, eivätkä valittaneet?
Onko aloittaja päivittänyt tänne mitään viimeaikoina? Hankala kahlata läpi tätä kaikkea sontaa.