Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8303)

Vierailija
6881/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta olisi varmasti yställisempi paikka, jos nuo hevostallin mielipuolet naiset saataisi pois häiriköimästä.

Sinähän täällä häiriköit haukkumassa suomalaisia naisia. 

Olen pyytänyt esimerkkejä siitä "haukkumisesta", mutta eipä ole näkynyt. Te olette kyllä solvanneet minua ja perhettäni senkin edestä. Mikähän teitä oikein vaivaa?

Lakkaa jauhamasta siitä "perheestäsi". Problem solved. Ja haukkumanimiä, joita käytät suomalaisista naisista löydät pilvin pimein tästä ketjusta ihan itsekin. Minä en niitä sinulle viitsi toistaa. 

Mikä sinua minun perheessä

Minua ärsyttää se, kuinka survot vaimosi pienenpieneen ctereotypialaatikkoon sukupuolen ja etmisyyden perusteella ja selität kaikki hänen tekemisensä jälkimmäisellä, etkä edes tajua kuinka showinistista ja racictista se on, omaa vaimoa kohtaan. Jestas.

Ärsyttävää on myös hänen persoonallisuutensa totaalinen puuttuminen: et osaa yhtään kertoa, mitä hän harrastaa, mistä hän pitää, mitkä ovat hänen heikkoutensa,  mitään henkilökohtaista hänen ajatusmaailmastaan. Kuin et tuntisi häntä lainkaan ja olisit liian laiska opettelemaan. 

Myös teidän ikuisesti päiväkoti-ikäiset lapset ovat ärsyttäviä, heidän pitäisi joskus kasvaa. Sekin ärsyttää, ettet ilmeisesti koskaan vietä aikaa heidän kanssaan, vaan mieluummin täällä cauheiden suomalaisten naisten kanssa. Mutta näillä mennään, aina ei saa laadukasta trollailua. Olen old school, jos rakentaa hahmon, tarinan pitäisi kehittyä.

Typot tarkoituksellisia, koska palstan pöljäcencuuri.

Vierailija
6882/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee muuten taas tänään vieraita syömään, joten lähdenpä tästä auttelemaan kaunista vaimoani. Älkää pakahtuko kiukkuunne.

Tohveli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6883/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole tuo jolta kysyit, mutta minua ainakin ärsyttää se, että et anna vaimollesi ääntä, et sielua. Hän on vain likainen peili, josta heijastat irvikuvaa suomalaisista naisista. Jotenkin äärettömän lapsellista ja typerää niputtaa yli 2,8 miljoonaa ihmistä yhteen olkikukkoon, jota piekset ja syljet täällä päivät pitkät. Ei ole terveen ihmisen touhua."

Pakko pitää pieni tauko.

Jos sinun ja joidenkin muidenkin likaisesta peilistä näkyy irvikuva suomalaisesta naisesta, niin miksi te minulle vihoittelette? Minähän juuri eräiden syiden takia etsin itselleni naisen, jonka kanssa on hyvä olla ja hänen on hyvä olla minun kanssani. Ja en todellakaan halua, että vaimoni tulisi tänne teidän mollatavaksi, riittää kun koitatte parhaanne mukaan yrittää suututtaa minut.

Kieltämättä palstan naisista tulee hyvin yksinkertainen kuva, koska jo sanon, että suomalaiset naiset, niin pösilöt ymmärtävät sen tarkoittavan kaikkia suomalaisia naisia. En minäkään vedä herneitä nenään, jos joku ressukka sanoon minua kaljamahaiseksi ja puolikaljuksi kranssitukaksi. Tuo kranssitukka on hyvin hauskan mielikuvan synnyttävä sana ja saa vain hymyilemään.

Mietipä tuota olkijuttua. Kukahan tässä on saanut eniten kuulla ties mitä kuvitelmia itsestäni ja ne jaksavat vain naurattaa minua. :D

Vierailija
6884/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi monista syistä siihen, että hain tosiaan vaimon Aasiasta, oli se, että minun ei tarvitse esim. vääntää hänen kanssaan ns. kotitöistä. Ne tehdään hyvässä hengessä siten, että kumpikin osallistuu aikataulujensa ja jaksamisensa puitteissa."

Ja siinä nyt useasti toistettu se vaimon HAKEMINEN, mistä aiemmin niin hermostuit, kun näin kerrottiin sun sanoneen...

En minä ole hermostunut. Huvittunut vain siitä, että millainen autisti jankuttaa yhdestä sanasta ja yrittää saada sille aivan ihmeellisiä merkityksiä. Kerroin, kyllä, että tietenkin "hain" lopulta vaimon ja hänen muuttokuormansa.

Nää sun juttus muuntuu koko ajan tilanteen mukaan. Silloin(kin) haukuit meidät moninaisin ilmaisuin, kun joku tätä ilmaisua muisteli. Mutta nyt taas naurattaa?

Vierailija
6885/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole tuo jolta kysyit, mutta minua ainakin ärsyttää se, että et anna vaimollesi ääntä, et sielua. Hän on vain likainen peili, josta heijastat irvikuvaa suomalaisista naisista. Jotenkin äärettömän lapsellista ja typerää niputtaa yli 2,8 miljoonaa ihmistä yhteen olkikukkoon, jota piekset ja syljet täällä päivät pitkät. Ei ole terveen ihmisen touhua."

Pakko pitää pieni tauko.

Etpä kauan ehtinyt/jaksanut vaimoparkaasi ``auttaa``. Ja mitä teet tauollasi? Et suinkaan esim. seurustele lastesi kanssa, vaan ryntäät palstalle jatkamaan nettitrollaamista. Etsimättä mieleen tulee naurettava, surkea rölli pierukuutiossaan. (Minkäs sille mahtaa, jos tuollaisen mielikuvan synnytät, ei millään pahalla sinua tai ketään muutakaan kohtaan. 🤷)

Vierailija
6886/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko pitää pieni tauko.

Jos sinun ja joidenkin muidenkin likaisesta peilistä näkyy irvikuva suomalaisesta naisesta, niin miksi te minulle vihoittelette? Minähän juuri eräiden syiden takia etsin itselleni naisen, jonka kanssa on hyvä olla ja hänen on hyvä olla minun kanssani. Ja en todellakaan halua, että vaimoni tulisi tänne teidän mollatavaksi, riittää kun koitatte parhaanne mukaan yrittää suututtaa minut.

Kieltämättä palstan naisista tulee hyvin yksinkertainen kuva, koska jo sanon, että suomalaiset naiset, niin pösilöt ymmärtävät sen tarkoi

Tuosta palstaulin naurusta tulee mielikuva Hohto elokuvasta.

Vierailija
6887/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä hyvä esimerkki siitä vähättelystä. Kyse ei ole siitä, että pyykkihuolto olisi kenellekään ylivoimasta tai edes raskasta. Riippuu elämäntilanteesta ja perheestä jne. Mutta jos toisen tekemisen kuittaa: hoituu huomaamatta, tarkoittaa se sitä, että toinen hoitaa sen yksin ja tää, joka ei sitä hommaa edes huomaa, ei sitä tee."

Kyseessä ei ole vähättely, vaan se, että toisin kuin moni suomalainen nainen, vaimoni ei tee esim. pyykinpesusta kauheaa numeroa. Olen ollut parisuhteissa myös suomalaisten naisten kanssa ja tiedän kyllä kokemuksesta miten laiskoja osa ovat olleet ja siihen verrattuna nykyinen vaimo hoitaa vuorollaan vaatehuollon kuin huomaamatta.

Sinulle siis hyvä ratkaisu, että hait vaimon, joka sinua vaivaamatta hoitaa pyykin! Eikä sinun tarvitse vaivautua...miksikähän ne edelliset vaimot eivät toimineet näin...hmmm....

Vierailija
6888/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vanha räksyttäjä jaksaa edelleen käydä täällä länkyttämässä. Niin se taas tämäkin päivä meni suomimiehellä leukoja louskuttaessa, kun kotityötkään ei nappaa.

Vierailija
6889/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#viikonvanhamärkäpierumummokalsareissa-naiset alkaa taas olla pikkuhiljaa pieruissaan.

Hetki sitten kysyit, miten muka olet haukkunut...

Vierailija
6890/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#viikonvanhamärkäpierumummokalsareissa-naiset alkaa taas olla pikkuhiljaa pieruissaan.

Hetki sitten kysyit, miten muka olet haukkunut...

Ei se pysty enää kaikkea muistamaan, kun niin paljon pitää satuja kehittää ja keksiä.

Vierailija
6891/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei-ainakaan-haukkumiseen olet niin kiintynyt, että postaat sen yhä uudestaan ja uudestaan. Mene vaikka välillä auttamaan vaimoa äläkä päivystä täällä ihan koko iltaa.

Vierailija
6892/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee muuten taas tänään vieraita syömään, joten lähdenpä tästä auttelemaan kaunista vaimoani. Älkää pakahtuko kiukkuunne.

Tohveli

Tämä vissiin kuittauksena tuolle, kun hän aiemmin kuvaili palstamammojen miehiä tohveleiksi(?) essut päällä. 

Vierailija
6893/8303 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta olisi varmasti yställisempi paikka, jos nuo hevostallin mielipuolet naiset saataisi pois häiriköimästä.

Täällä yksi varmasti tän tallin mammoista on tää #hommaavaimoaasiastamies. Tunnistautuuko kukaan muu? 

Vierailija
6894/8303 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout   on todella paha perheessä. Siitä voi selvitä 10 vuodessa tai sitten se vaivaa koko elämän. 

Vierailija
6895/8303 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites näin äitienpäivänä? Lakkoillaanko tai grillataanko teillä?

Vierailija
6896/8303 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites näin äitienpäivänä? Lakkoillaanko tai grillataanko teillä?

Aasialaisessa kulttuurissa ei äitienpäiviä vietetä, joten vaimo on tehnyt tänäänkin kaikki kotityöt.

Vierailija
6898/8303 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. #vaimoaasiastamies on tainnut tänään ehtiä ja jaksaa auttaa vaimoa kotitöissä. Ihmeiden aika ei ole ohi. Ehkä tämä poikkeustilanne korjataan huomenna turauttelemalla sitä itseään erityisen ahkerasti.

Vierailija
6899/8303 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. #vaimoaasiastamies on tainnut tänään ehtiä ja jaksaa auttaa vaimoa kotitöissä. Ihmeiden aika ei ole ohi. Ehkä tämä poikkeustilanne korjataan huomenna turauttelemalla sitä itseään erityisen ahkerasti.

Jännästi tänäänkin on ollut aloituksia, joissa halutaan naisen pierevän seksin aikana. Onko noita enemmän vai....?

Vierailija
6900/8303 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tänäänkin on ollut aloituksia, joissa halutaan naisen pierevän seksin aikana. Onko noita enemmän vai....?

Tyyppi on pitänyt itseään kiireisenä uusilla pieruavauksilla, kun tässä ketjussa nolasi itsensä niin perusteellisesti ettei kehtaa naamaansa vähään aikaan täällä näyttää. Ei kuitenkaan osaa olla asettumatta asian äärelle edes jossain muodossa, niin sylkee palstalle roska-avauksiaan noin niin kuin sijaistoimintona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä