Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8303)

Vierailija
6721/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehen mielipiteen tai käsityksen voi peilata vain sitä kautta, mitä mies itse ajattelee ja ilmaisee. Se on ainoa mihin täällä reagoidaan."

Te reagoitte toistenne keksimiin höpötyksiin. Ne eivät ole miesten, vaan sekaisin olevien mammojen harhoja.

Yhtä suurta harhaahan nämä höpötykset ovat kuin se mielikuvituksesi luoma aasialaisvaimokin... :)

Miltä se tuntuu olla ja elää harhoissa?

Sinun luulis tietävän. 😉

Miten kummassa minä voisin tietää, miltä sinusta tuntuu olla ja elää harhoissa?

Miten kummassa minä voisin tietää, että sinä et yleisesti pohdi mieltäsi hämmentävää aihetta vaan halusit minun henkilökohtaisen mielipiteeni asiasta, josta minulla ei ole kokemusta? 

Mutta hei, kysäise asiaa aasialaisvaimoltasi, hänhän taitaa olla alan kokemusasiantuntija.

Vierailija
6722/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen mielipiteen tai käsityksen voi peilata vain sitä kautta, mitä mies itse ajattelee ja ilmaisee. Se on ainoa mihin täällä reagoidaan."

Te reagoitte toistenne keksimiin höpötyksiin. Ne eivät ole miesten, vaan sekaisin olevien mammojen harhoja.

Kyllä täällä ihan miehinä esittävät näkemyksiään. Erikoista on se, että kun sen saman jutun toistaa nainen, on se sit sinun mielestä harhoja. Siis se sama juttu, jonka just itse olet postannut!

Vai olisko niin, että sinä sen kirjoitit naisena? Vai joku nainen miehenä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6723/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ihan miehinä esittävät näkemyksiään. Erikoista on se, että kun sen saman jutun toistaa nainen, on se sit sinun mielestä harhoja. Siis se sama juttu, jonka just itse olet postannut!

Mitä juttua nyt tällä kertaa mahdat tarkoittaa?

Vierailija
6724/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten kummassa minä voisin tietää, että sinä et yleisesti pohdi mieltäsi hämmentävää aihetta vaan halusit minun henkilökohtaisen mielipiteeni asiasta, josta minulla ei ole kokemusta? 

Mutta hei, kysäise asiaa aasialaisvaimoltasi, hänhän taitaa olla alan kokemusasiantuntija."

Ohis, mut miten se voi kysyy, jos se muija on kerta mielikuvitusta?

Vierailija
6725/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä suurta harhaahan nämä höpötykset ovat kuin se mielikuvituksesi luoma aasialaisvaimokin... :)

Miltä se tuntuu olla ja elää harhoissa?

Kysy sitä sun vaimoltasi, joka on ja elää vain sun harhoissasi.

Vierailija
6726/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten kummassa minä voisin tietää, että sinä et yleisesti pohdi mieltäsi hämmentävää aihetta vaan halusit minun henkilökohtaisen mielipiteeni asiasta, josta minulla ei ole kokemusta? 

Mutta hei, kysäise asiaa aasialaisvaimoltasi, hänhän taitaa olla alan kokemusasiantuntija."

Ohis, mut miten se voi kysyy, jos se muija on kerta mielikuvitusta?

Kovin vilkkaastihan tuo tuntuu kommunikoivan sen mielikuvitusvaimonsa kanssa muutenkin, niin miksei tätäkin voisi siltä kysäistä.

Vierailija
6727/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosiaan muutama mieskin osallistunut keskusteluun, mutta koska teillä ei oikein se järkipoloinen luista, niin helposti sekoitatte asioita. Siihen vielä lisäksi joku miehenä esiintyvä' mamma sekaan, niin hetken päästä tappelette omien luulojenne kanssa. Tosin teillä useimmilla kun ei ole muutakaan tekemistä, niin päivät on mitä nautinnollisimpia kuluttaa täällä haastamassa riitaa miesten kanssa ja vängätä joka asiasta vastaan.

Vierailija
6728/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä itse olet kokemusasiantutija harhojen suhteen, koska olet jo aika kauan jaksanyt lässyttää kuin lapsi juuri oppimaansa sanaa, että aasialainen vaimoni olisi mielikuvituksen tuotetta. Sinä olet selvästi niitä hevostallin sekopäitä ja jo siellä länkytitte samaa mielikuvitussössötystä, mutta koski vaan toista naista. On aika outo harrastus aikuisille(?) naisille.

Vierailija
6729/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin (ihan miehenä) miten meillä toimitaan, kun järjestetään illanvietto esim. grillaamisen merkeissä. Kerro, oliko tässä kommentissa jotain vikaa?

"Meillä grillaaminen lähtee tietenkin siitä, että mietitään mitä grillataan, montako vierasta on tulossa, mitä kaikkea tykkäävät syödä/juoda, sitten ostoksille, sitten valmistellaan grillattavat, katetaan pöytä, tehdään lisukkeet, juomat kylmään, toivotetaan vieraat tervetulleiksi, keskustellaan yhdessä, ryhdytään grillaamaan ja jotain voidaan kokkailla myös keittiössä, nautitaan hyvästä ruuasta ja sitten aikanaan siivotaan yhdessä keittiö, ruokailutila ja grillikatos."

Ja osallistujia on vaihtelevasti. Joskus vain oman perheen voimin ja parhaimmillaan voi olla yli 20 henkilöä, mutta silloin ei tietenkään kaikki mahdu häärimään ja siivoamaan samana aikaan, mutta yleensä kaikki osallistuvat jollain tapaa sekä alkuvalmisteluihin ja loppusiivoukseen.

Vierailija
6730/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin (ihan miehenä) miten meillä toimitaan, kun järjestetään illanvietto esim. grillaamisen merkeissä. Kerro, oliko tässä kommentissa jotain vikaa?

"Meillä grillaaminen lähtee tietenkin siitä, että mietitään mitä grillataan, mont

"VAIN NAINEN voi tehdä grillaamisestakin noin vaikeaa 😄"  oli reagointi aiemmalla sivulla.

Vierailija
6731/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoa joka tunnustanut kirjoittavan vastakkaisen sukupuolen edustajana, on #hommaavaimoaasiastamies. Hänellä on väkevää asiaa miehenä, miks ei myös sit naisena. Tykkää niin hämmentää soppaa ja jos kukaan juttuihinsa reagoi, on se  syy hänelle haukkua suomalaiset naiset yleensä ja palstamammat erityisesti."

Lopeta nyt jo tuo jankkaaminen. Minä narutin teitä kertomalla, että olisin joskus esiintynyt naisena, mutta myöhemmin paljastin sen olleen pelkkä vitsi. Yritä nyt jo pikkuhiljaa päästä eteenpäin ja keksi joku muu asia, mistä voit jankata ja tehdä itsesi naurettavaksi.

Miksi palstamammoista ja suomalaisista naisista ei saisi heittää läppää? Täällä on vain muutama mies kommentoimassa, mutta teitä naisia on kuitenkin tuhansia, niin siihen joukkoon mahtuu kyllä jos jonkinlaista piereskelijää joille voi aivan avoimesti nauraa vaikka ääneen.

Vierailija
6732/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosiaan muutama mieskin osallistunut keskusteluun, mutta koska teillä ei oikein se järkipoloinen luista, niin helposti sekoitatte asioita. Siihen vielä lisäksi joku miehenä esiintyvä' mamma se

Väkevää asiaa? Lienet se sama peesailija, joka aikanaan tuli kuin kutsuttuna minuutissa hännystelemään toista itseriittoista trollia? "Viiltävää analyysiä" nyt ei voi spesiaaliystäväisestä edes sanoa, saati ulostefetisistiä veliseksi 😆

Vierailija
6733/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""VAIN NAINEN voi tehdä grillaamisestakin noin vaikeaa 😄"  oli reagointi aiemmalla sivulla."

Niin oli ja mitäs sitten? Tapoja ryhtyä grillaamaan voi olla yhtä monta kuin grillaajaakin.

Vierailija
6734/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitä tulikin taas syytä miksi naisen pitää laittaa ruokaa ympäri vuoden. Mies grillaa muutaman kerran kesässä, niin onhan se hyvä syy pistää nainen hellan ja nyrkin väliin.

Vierailija
6735/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän sitä tulikin taas syytä miksi naisen pitää laittaa ruokaa ympäri vuoden. Mies grillaa muutaman kerran kesässä, niin onhan se hyvä syy pistää nainen hellan ja nyrkin väliin.

Mitähän "ruokaa" sinäkin muka osaat tehdä?

Vierailija
6736/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useampaa kuin sinä. Ellet sitten ole ammattikokki.

Vierailija
6737/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele.

Vierailija
6738/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainoa joka tunnustanut kirjoittavan vastakkaisen sukupuolen edustajana, on #hommaavaimoaasiastamies. Hänellä on väkevää asiaa miehenä, miks ei myös sit naisena. Tykkää niin hämmentää soppaa ja jos kukaan juttuihinsa reagoi, on se  syy hänelle haukkua suomalaiset naiset yleensä ja palstamammat erityisesti."

Lopeta nyt jo tuo jankkaaminen. Minä narutin teitä kertomalla, että olisin joskus esiintynyt naisena, mutta myöhemmin paljastin sen olleen pelkkä vitsi. Yritä nyt jo pikkuhiljaa päästä eteenpäin ja keksi joku muu asia, mistä voit jankata ja tehdä itsesi naurettavaksi.

Miksi palstamammoista ja suomalaisista naisista ei saisi heittää läppää? Täällä on vain muutama mies kommentoimassa, mutta teitä naisia on kuitenkin tuhansia, niin siihen joukkoon mahtuu kyllä jos jonkinlaista piereskelijää joille voi aivan avoimesti nauraa vaikka ääneen.

Hei, miksi lopettaisin? Sehän on vaan vitsi, jonka sinä kerroit. Miten se muuttui vitsittömäksi, kun joku muu sen sanoo sinun puolestasi? Kannattais vähän miettiä noita vitsejä ennen niiden laukomista.

Sinä heität läppää naisista, naiset sinusta. 

Vierailija
6739/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele.

Jospa nyt en kumminkaan.

Vierailija
6740/8303 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, miksi lopettaisin? Sehän on vaan vitsi, jonka sinä kerroit. Miten se muuttui vitsittömäksi, kun joku muu sen sanoo sinun puolestasi? Kannattais vähän miettiä noita vitsejä ennen niiden laukomista.

Sinä heität läppää naisista, naiset sinusta."

En ole huomannut, että osaisit keksiä vitsejä. Ainoa mihin kykenet, on saman asian jankkaaminen. Ja tietenkin miesten kommenttien vääristeleminen ja sanojen laittamisen toisten suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi