Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko pieruperseet yhtään katsoneet paljonko olette säästäneet sähköä ja vettä? Teitä pystyy pitämään monta päivää palstalla kirjoittamassa kaikkea älytöntä niin, ettette ehdi käymään suihkussa ettekä saunassa.
Onko sinulla edes aavistustakaan, kuinka moni täällä kirjoittaa? Ei kannata kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Pitää paikkansa kohdallasi.
No ei tarkkoja lukuja kyllä ole. Pieruperseiden runsas määrä on kieltämättä yllättänyt ja hieman järkyttänytkin. Palsta olisi varmasti kivempi paikka, jos täällä olisi pieruperseiden sijaan normaaleja kivoja naisia.
Mitä sinä pierupersepölvästi sellaista kaipaat, ethän sinäkään ole normaali kiva mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko pieruperseet yhtään katsoneet paljonko olette säästäneet sähköä ja vettä? Teitä pystyy pitämään monta päivää palstalla kirjoittamassa kaikkea älytöntä niin, ettette ehdi käymään suihkussa ettekä saunassa.
Kuulehan turaperse, sinä et saa vissiin edes läskipersettäsi itse pestyä ilman aasialaisen puudelisi apua. Joten pata kattilaa soimaa. Niin, mites ne tyttölapsen kasvatukset sujuu?
Oletko sä jossa on kolmasosa latinoa, kolmasosa aboriginaalia ja loput lammasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan turaperse, sinä et saa vissiin edes läskipersettäsi itse pestyä ilman aasialaisen puudelisi apua. Joten pata kattilaa soimaa. Niin, mites ne tyttölapsen kasvatukset sujuu?
Oletko sä jossa on kolmasosa latinoa, kolmasosa aboriginaalia ja loput lammasta?
Olen, kiva kun tunnistit. Pikkuisen meni väärin, itse asiassa minussa on kolmasosa aasialaista. Mutta en ole pyllylläni huushollia pyöritellyt, eikä miehelläni ole tarvetta jättää kaikkea minun hoidettavakseni.
Lihavuus on vastenmielistä eikä sitä pidä normalisoida.
Vierailija kirjoitti:
"Itse asiassa kerroit, että vaimosi tekee keittiössä taikojaan kaunis pylly heiluen, etkä mene sohlaamaan siihen väliin. Sitten sinulta lähtikin mopo käsistä kun kerroit, että teillä on kolmannen kerroksen jokaisessa huoneessa robotti-imuri. Varmaan vaimon latausasema siinä vieressä, hän ei nukkumaan taida ehtiä. Nämä ja muut sekopäisyydet ovat noin sivulla 137 ja siitä eteenpäin. Itsehän et tietenkään muista, joten kannattaa avata aika muistitestiin. :D"
Olen useampaan kertaan jo sanonut, että teille mielisairaille idiooteille on hyvä heitellä kaikenlaisia täkyjä ja juuri tuon takia, että pidätte kaikesta tarkkaa kirjaa. Se kertoo kyllä mielenterveytenne tilasta ja siitä, että muuta elämää kuin tämä palsta, ei kertakaikkiaan ole.
Miettikää nyt normaalijärkiset oikeasti, jos joku mies pitäisi kirjaa mitä joku on joskus sanonut joko tosissaan tai täysin vitsillä. :D
Heität täkyjä ja ihmettelet, että niihin puututaan? Esiinnyt välillä myös naisena ja sit naurat, kun jutuistas ei tykätä. Olet siis trolli. Ja ihmettelet, kun aasiavaimojen elämä ei meitä muita ihastuta...
Tää on hyvä ketju, kun tähän voi kirjoittaa ihan mitä vaan eikä ketju poistu sadoista ilmiannoista huolimatta..
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset äidit kasvattavat lapsistaan fiksuja ihmisiä.
Kuin me suomalaiset myös. Kasvatamme joko samalla tavalla kuin meidät on kasvatettu, tai jos lapsuus on ollut ankea, eri tavalla.
"Heität täkyjä ja ihmettelet, että niihin puututaan? Esiinnyt välillä myös naisena ja sit naurat, kun jutuistas ei tykätä. Olet siis trolli. Ja ihmettelet, kun aasiavaimojen elämä ei meitä muita ihastuta..."
No, tuo naisena esiintyminen on yksi täky. Olen jo kertonut että se oli vitsi ja nyt sinä varmaan länkytät siitä seuraavat 10 vuotta. Välillä ei tiedä itkeäkö vai nauraako teidän typeryydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin me suomalaiset myös. Kasvatamme joko samalla tavalla kuin meidät on kasvatettu, tai jos lapsuus on ollut ankea, eri tavalla.
Vaikuttaa siltä, että fiksut naiset ja näiden fiksut tyttäret eivät tänne juuri kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kovasti, miten näissä aasialainen vaimo - suomalainen mies -perheissä kasvatetaan lapset. Opetetaanko tytöt jo pienestä pitäen palvelemaan miehiä? Entäs pojat, miten heidät kasvatetaan? Itse en tunne kuin yhden perheen, jossa on tyttö, mutta siinä äiti kannusti tyärtään opiskelemaan. Tyttö suoritti lukion ja on nyt yliopistossa. Vaikea kuvitella, että hän suostuisi olemaan yhdenkään miehen palvelija.
Kukaan ei uskalla vastata tähän, kun ei kehtaa myöntää ettei tytärtä kasvateta palvelijaksi kuten äitinsä, tai sitten ei kehtaa myöntää että tytär nimenomaan kasvatetaan palvelijaksi kuten äitinsä.
Se varmaan vääristää käsitteitä aika paljon, kun suomalainen nainen on kasvanut tai kasvatettu olemaan miellyttämättä ketään, varsinkaan miehiä. Aasialaiset
Mulla mies ei siedä minkään valtakunnan mielistelyä. Nuorempana olin miellyttäjä. Tykkäsin myös hetkittäin passata. Anoppini on ollut samanlainen. Mieheni ei siitä pitänyt. Nykyään olemme hyvin tasavertaisia hyvässä ja pahassa. Kummankaan ei tarvi erityisesti miellyttää, mutta tietenkin käyttäytyä sivistyneesti ja muita loukkaamatta. Ja siten sit miellytämme toinen toisiamme, ilman erityisiä rooleja
Eli olet transaasialainen nykyisin. Entinen latino ja aboriginaali. Tuo jälkimmäinen sukujuuresi osaltaan selittää alkukantaista tapaasi yrittää kommunikoida urahtelemalla ja turahtelemalla
Olen sukujuuriltani Etelä-Amerikkalais-indonesialais-suomalainen, jos kiinnostaa. Älä ole rasisti. Edes aboriginaaleja kohtaan. Melko törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että fiksut naiset ja näiden fiksut tyttäret eivät tänne juuri kirjoittele.
Eivät vissiin. Kuten se olematon vaimosi. Ja tyttäresi. Ai niin, tytär on vieläkin päiväkodissa 10 vuoden jälkeen. "Isäänsä" tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla edes aavistustakaan, kuinka moni täällä kirjoittaa? Ei kannata kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Pitää paikkansa kohdallasi.
No ei tarkkoja lukuja kyllä ole. Pieruperseiden runsas määrä on kieltämättä yllättänyt ja hieman järkyttänytkin. Palsta olisi varmasti kivempi paikka, jos täällä olisi pieruperseiden sijaan normaaleja kivoja naisia.
No pyydä nyt vihdoin sitä vaimoasi kirjoittamaan tänne. Vai onko hänellä niin paljon puuhaa, että ei ehdi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun juttuja lukiessa tulee tarve käydä suihkussa, ihan vaan raikkautta hakien.
Mutta kun ei me täällä olla ylenaikaa. Tässä ehtii vaikka ja mitä, palstailun ohessa. Tulipa tässä juuri tutkintokin suoritettua ohessa. Meitä kun on useampi, joku välissä ehtii kommentoida näihin trollailuihin...Sinä se oot aina vaan se yks ja sama...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne sinun mielestä kivat ja normaalit ehdi, kun pitää sitä kotia hoitaa, lapsia ja työssäkin käydä. Kun mies trollailee palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ketju poistoon.
Ei tätä pysty poistamaan. Satoja kertoja jo ilmiannettu. Ilmianna sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on vastenmielistä eikä sitä pidä normalisoida.
Miksi tätä on alapeukutettu?
Vierailija kirjoitti:
"Heität täkyjä ja ihmettelet, että niihin puututaan? Esiinnyt välillä myös naisena ja sit naurat, kun jutuistas ei tykätä. Olet siis trolli. Ja ihmettelet, kun aasiavaimojen elämä ei meitä muita ihastuta..."
No, tuo naisena esiintyminen on yksi täky. Olen jo kertonut että se oli vitsi ja nyt sinä varmaan länkytät siitä seuraavat 10 vuotta. Välillä ei tiedä itkeäkö vai nauraako teidän typeryydelle.
Trollilla on aina se ongelma, et hermostuu, kun muut "eivät ymmärrä", et trollailee vaan. Ja sit pitäis jotenkin sen sonnan keskeltä ymmärtää, milloin ei olekaan trollailua. Miten menee niinku omasta mielestä?
Vaimoaasiasta on sinun slogan, ja sitä viljelet joka välissä, suomalaisia naisia haukkuessas. Täällä on useampi kommentoimassa näitä sun älyttömyyksiä.
Eri