Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8329)
Vierailija kirjoitti:
"Sinä olit vertaamassa hänen miestään koiraan, yhdyin mielipiteeseen."
Jos tarkkoja ollaan, niin minä puhuin kyllä koiran asemasta, mutta sinä vertasit miestä koiraan.
Jos tarkkoja ollaan, niin hän nimenomaan vertasi miestä koiraan, ei sanonut miestä koiraksi. Itse aloitit rinnastamisen, eikä kuin-sanan kanssa rinnastaminen ole yhtään sen huonompaa rinnastamista kuin omasikaan.
Taitaa olla sulla vielä se kaljapöhnä päällä, kun kirjoittelet tavallistakin typerämpiä.
"``ne menee tiskikoneeseen, kun saan sen tyhjennettyä.``
Kerro, mitä kohtaa tuosta et ymmärrä, niin mamma auttaa."
Eli se epäsiisti sottapyttynainen makuuttaa päivätolkulla astioita tiskikoneessa niin, että tiskipöydälle ei mahdu enempää likaisia astioita ja on pakottanut miehen syömään lautaselta, joka on lattialla. Ei siis ole ruokapöydälläkään tilaa ruokailla.
Vierailija kirjoitti:
Eli se epäsiisti sottapyttynainen makuuttaa päivätolkulla astioita tiskikoneessa niin, että tiskipöydälle ei mahdu enempää likaisia astioita ja on pakottanut miehen syömään lautaselta, joka on lattialla. Ei siis ole ruokapöydälläkään tilaa ruokailla.
Jos nainen on sottapytty, niin mieshän voi ottaa siivoukset ja tiskaukset hoitaakseen. Kas noin, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä on bileet ja tyypit lähtee vasta aamuyöstä kotiin, ihan varmasti on aamulla tiskejä ym. sotkua. Silloin en halua todellakaan esim. appivanhempiani yllätyskäynnille seuraavana päivänä edes ip. Joku häpy pitää ihmisellä olla, mihin sotkuun niitä ylläreitä päästää.
Suomalaisten ja aasialaisten naisten ero:
Meillä on vähintään kahdet illanistujaiset kuukaudessa. Alkoholia ei juurikaan käytetä, eli minä voin ottaa pari saunaolutta, jos käyn saunassa illan aikana. Naisväki (aasialaisia kaikki) siivoaa paikat kuntoon, kun juhlat ovat loppuneet.
Suomalaisten naisten tyylin voi lukea edellisen kommentista.
Sinun kommentistasi näkee suomalaisen miehen tyylin. Aasialaiset naiset joutavat hyöriä kotiorjina, kun ukko kaljoittelee saunassa. Senkin tainnut vaimo lämmittää, kun itse et viitsi. Kai sinä nyt edes pari salaojaa kaivoit ennen kuin korkki aukesi?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö tuossa sinun mielestäsi lukee?
En enää yhtään ihmettele noita sun mielipuolisia juttujasi, sun lukutaitosihan on ihan ihan naurettavan surkea!
Vierailija kirjoitti:
"Miksi vaimosi tarvitsee aina sinut tulkitsemaan palstan kirjoituksia, jos hän kerran itsekin osaa lukea? Etkö päästä häntä koneelle? Eikö hänellä ole nettiä kännykässään? Mikä juttu tää on että sinä aina joudut lukemaan hänelle palstan sattumuksista? Pitääkö hän sinun alapääjuttujasi hauskoina ja nokkelina? Kuten huomaat, satuilusi jättävät ilmaan paljon kysymysksiä (levittämäsi virtuaalisesti aistittavan metaanikaasun hajun lisäksi).
Sinun hölmö logiikkasi ei ole ollenkaan hauskuuttavaa, vain noloa ja myötähävettävää. Herättää myös ihmetystä, miten noin äärettömän typerä ihminen voi kuljeskella vapaana - tai ehkä et kuljeskelekaan, vaan kirjoittelet tänne jostain tukiasuntolasta, ja aamukahvikaverisi on jonkin sortin henkilökohtainen avustaja? Se selittäisi, miksi auttelet hommissa vain, jos kuntosi sen sallii."
Huomaatko, että ilman minua sinulla olisi vieläkin yksinäisempää. Nyt sentään saat kirjoitella omia houreitasi kaikkien nähtäväksi. :D
Yhdessä lukeminen tarkoittaa sitä, että kummallakin on tabletti edessään ja luetaan esim. sinun kirjoittamia aivopieruja, joissa ei ole järjen hiventäkään. Eli luehan uudelleen minun kommentti ja mieti oikein hartaasti, mistä sait päähäsi, että minä lukisin sinun aivoperujasi vaimolleni, joka osaa lukea itsekin? Ja sinullahan ne näyttää alapääjutut olevan aina mielessä. Olet ilmeisesti se pölvästi, joka levittää valhetta, miten olen kertonut hyvin yksityiskohtaisesti vaimoni genitaaleista, seksielämästämme ja ties mitä.
Tunnut olevan niin hyvin perillä tukiasumisesta, että olet itse sellaisen asiakas. Ja tietenkin mahdoton piereskelijäkin vielä.
Puuttumatta muuhun suoltamaasi huttuun: Sinäkö et tiedä mitään mistään muusta kuin siitä, mitä olet itse kokenut? Se kyllä kertoo sitten aika paljon sinusta ja suolesi toiminnasta.
Et näemmä kykene ymmärtämään, että normaalit ihmiset pystyvät oppimaan asioita myös muuten kuin käytännössä itse tekemällä ja kokemalla. Sulla on siis nähtävästi todellakin syvällistä omakohtaista tietoa tukiasumisesta, kun pystyt arvioimaan jonkun muunkin olevan asioista hyvin perillä.
Huomaatko, miten paljon asioita kerrot täällä itsestäsi ilman, että edes tajuat sitä?
"Missä tämän aasialaisen naisväen miehet ovat? Eikö heitä ole kutsuttu vai loisivatko hekin pitkin nurkkia tekemättä mitään hyödyllistä? Entä miksi sinut kutsutaan syömään kuin joku lapsi, mikset ole mukana valmistelemassa omissa illanistujaisiaisi? Omituinen kuvio."
Välillä kiertelemme poikain kanssa tiluksillamme, esittelen heille jotain projektejani tai harrastuksiani. Ketään ei kutsuta kuin lasta syömään, tuokin johtui varmaankin vakavasta luki-, tai jostain muusta häiriöstäsi.
Voin kuvitella kyllä miten teillä vastaavassa tilanteessa toimitaan. Kämpässä on epämääräinen joukko enemmän ja vähemmän juopunutta porukkaa pieruverkkareissa, syötävät ovat HK:n sinistä lenkkiä ja juotavat halvinta olutta ja siideriä. Siiderivalaat yrittävät grillata makkaraa, mutta eivät saa hiiligrilliä sytytettyä ja alkavat mylvivällä tupakkaäänellä vaatia miesporukkaa sytyttämään grilliä. Talon isäntä kun on aloitellut jo aamusta kaljan latkimisen, tämä polttaa kaljamahansa, kolmoisleukansa, pottunokkansa sekä silmäripset, että kulmakarvansa. Hiukset säästyvät, koska hiusraja on jo menossa keskellä päälakea.
Aamulla koko vuokrakaksio on kuin tornaadon jäljiltä ja siellä haisee kitkerä virtsa, koska talon emännällä unohtui laittaa inkontinenssisuoja pöksyihin ja on riidan päätteeksi sammunut sohvalle, joka on myös märkä. Vieraat ovat ottaneet mukaansa irtaimistoa ja loput onkin suurinpiirtein hajotettu pitkin lattioita...
Vierailija kirjoitti:
"Missä tämän aasialaisen naisväen miehet ovat? Eikö heitä ole kutsuttu vai loisivatko hekin pitkin nurkkia tekemättä mitään hyödyllistä? Entä miksi sinut kutsutaan syömään kuin joku lapsi, mikset ole mukana valmistelemassa omissa illanistujaisiaisi? Omituinen kuvio."
Välillä kiertelemme poikain kanssa tiluksillamme, esittelen heille jotain projektejani tai harrastuksiani. Ketään ei kutsuta kuin lasta syömään, tuokin johtui varmaankin vakavasta luki-, tai jostain muusta häiriöstäsi.
Voin kuvitella kyllä miten teillä vastaavassa tilanteessa toimitaan. Kämpässä on epämääräinen joukko enemmän ja vähemmän juopunutta porukkaa pieruverkkareissa, syötävät ovat HK:n sinistä lenkkiä ja juotavat halvinta olutta ja siideriä. Siiderivalaat yrittävät grillata makkaraa, mutta eivät saa hiiligrilliä sytytettyä ja alkavat mylvivällä tupakkaäänellä vaatia miesporukkaa sytyttämään grilliä. Talon isäntä kun
Meillä ei ole vastaavia tilanteita. Ja jos olisi, ei todellakaan pistettäisi vieraita kokkaamaan ja siivoamaan, tuo on häpeäksi isäntäväelle.
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa naiset on kasvatettu tahdottomiksi kotiorjiksi ja kyllähän sellainen suomimiehelle kelpaa, suomimies sitten tuo rahaa. Sitten kun nämä naiset ovat vanhoja, he jäävät tyhjän päälle vailla mitään turvaa tai rahaa. Saapi suomimies ihailla heitä, mutta suominaisen tyyliin ei kuulu saada ihailua orjana toimimimesta.
Sekoitat nyt sekä suomalaisia, että aasialaisia naisia keskenään.
Aasialaiset naiset muuttavat tänne yleensä aika nuorina, eli alle 30-vuotiaina. He opiskelevat kielen ja tekevät jo opiskellessaan töitä, että tienaavat myös omaakin rahaa. Heidät on tosiaan kasvatettu ahkeriksi, eli tekevät yleensä 2-3krt tehokkaammin töitä verrattuna suomalaisiin naisiin. Heillä on työ- ja muukin moraali kohdallaan ja siksi ovat erittäin suosittuja vaimoiksi, sekä työntekijöiksi. Aikansa täällä tienattuaan, suomalainen mies myy kaiken omaisuutensa ja koko muu perhe voivat muuttaa naisen kotimaahan nauttimaan auringosta, lämmöstä ja ystävällisistä ihmisistä.
Vanhat suomalaiset naiset jäävät mylvimään tänne katkerina vailla ystäviä, miestä tai rahaa. No, saavat sentään Kelasta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kyllä miten teillä vastaavassa tilanteessa toimitaan. Kämpässä on epämääräinen joukko enemmän ja vähemmän juopunutta porukkaa pieruverkkareissa, syötävät ovat HK:n sinistä lenkkiä ja juotavat halvinta olutta ja siideriä. Siiderivalaat yrittävät grillata makkaraa, mutta eivät saa hiiligrilliä sytytettyä ja alkavat mylvivällä tupakkaäänellä vaatia miesporukkaa sytyttämään grilliä. Talon isäntä kun
Teidän naapurustonne ei taida kuulua niihin Suomen parhaimpiin alueisiin?
"Niin, tekevät 2-3 krt tehokkaammin töitä hieromalaitoksissa, huomattu on... :D Ehkä se tekee heistä erittäin suosittuja vaimoja. Ammattilaisen otteet, nääs."
Miksi sinä (nainen?) käyt hieromalaitoksissa? Piereskeletkö hierojien naamalle? Tuet ihmiskauppaa? Häpeäisit, jos osaisit.
Eiköhän tämä aihe ole nyt taputeltu. Lopultakin varmistui, että suomalainen nainen tosiaan on hyvin laiska tekemään kotitöitä, kuten kymmenien naisten omat kommentit rehellisesti asian ilmaisevat toisessa ketjussa. He haaveilevat miehistä, jotka tekisivät nuo hommat näiden sottapyttyjen puolesta, mutta koska palstamammat makaavat lähes joka päivä krapulassa, tukka takussa, pitkät kainalokarvat väkevälle hielle lemuten, eivätkä jaksa suihkuunkaan mennä viikkokausiin, niin miesrintamalla on sattuneesta syystä varsin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Minulla ei ole tullut mieleenkään kutsua meille vieraita ja pistää heidät kokkaamaan ja siivoamaan. Vieraat saavat olla vieraita ja isäntäväki hoitaa muut asiat.
Minä kyllä pistän vieraat kokkaamaan silloin, kun kokkaaminen on osa illan ohjelmaa. Lähinnä siis kesällä grillatessa. Tutulla porukalla tulee siinä samalla siivoiltua jäljetkin, eikä leikkuulaudat, tyhjät pakkaukset sun muut jää lojumaan pitkin keittiötä. Mutta varsinainen siivous jää kyllä isäntäväelle alkoholin määrästä riippumatta. Sen verran sukupuolittunutta homma yleensä on, että miehet hoitavat grillauksen ja naiset muun ruuanlaiton.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kaikki menette joko tilusten kiertelyn tai saunomisen jälkeen naisten valmiiksi laittamaan pöytään, ja ruokailun jälkeen ilmeisesti jatkatte tilusten kiertelyä tai istuskelette miehekkäästi olohuoneessa, kun naiset siivoavat jäljet. Kuvottavaa. Ei tuo ole mitään hienoa aasialaista kulttuuria (mitä niistä? Aasia on suuri maanosa ja siellä on paljon erilaisia kulttuureja), se on ihan tyylipuhdasta sovinismia.
eri
Vierailija kirjoitti:
on aloitellut jo aamusta kaljan latkimisen, tämä polttaa kaljamahansa, kolmoisleukansa, pottunokkansa sekä silmäripset, että kulmakarvansa. Hiukset säästyvät, koska hiusraja on jo menossa keskellä päälakea.
Aamulla koko vuokrakaksio on kuin tornaadon jäljiltä ja siellä haisee kitkerä virtsa, koska talon emännällä unohtui laittaa inkontinenssisuoja pöksyihin ja on riidan päätteeksi sammunut sohvalle, joka on myös märkä. Vieraat ovat ottaneet mukaansa irtaimistoa ja loput onkin suurinpiirtein hajotettu pitkin lattioita...
Tunnut olevan niin hyvin perillä tuollaisesta elämästä, että olet itse sellaisen asukas. Ja tietenkin mahdoton piereskelijäkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ``pojat`` ovat siis alkuun mukana, kun kiertelette tiluksilla, mutta vain sinä siirryt siitä saunaan kaljanjuontiin ja sitten valmiiseen pöytään mässyttämään. Näin kerroit tuolla aiemmin: ``Minä saunon, minä juon kaljaa, minä menen syömään``. Mutta minne ne muut ``poijjat`` on laitettu tässä vaiheessa? Kotiinsa oottamaan, että niiden aasialaiset vaimot saavat siivottua sinun keittiösi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdellä tyypillä on kyllä paha pierufetissi, kun hän ei osaa kirjoittaa yhtään kommenttia hekumoimatta niillä. Vaikea uskoa, että hänen hyvätapainen ja sivistynyt vaimonsa sietäisi tuollaista kielenkäyttöä.
Mä jo aamulla totesin, että aasiatarkin häpeäisi miestään, jos tietäisi mitä tämä palstalle suoltaa. Taitaa olla naisparalle parempi vaihtoehto ettei ole edes olemassa.
Itse asiassa aamulla viimeksi lueskelimme vaimon kanssa yhdessä aamukahvia juodessamme tätä palstaa. Hän ei vieläkään halua uskoa, miten omituisia naisia Suomesta löytyy. Tämä palsta on hänelle näyteikkuna siihen, miten teistä moni oikeasti ajattelee ja hän aistii rasismin mitä viljelette.
Ehkä hänen olisi syytä palata kotimaahansa mitä pikimmin sitten. En minä ainakaan viihtyisi maassa, jossa on omituisia naisia.
"Olet ilmeisesti se pölvästi, joka levittää valhetta, miten olen kertonut hyvin yksityiskohtaisesti vaimoni genitaaleista, seksielämästämme ja ties mitä."
Olen eri kuin tuo, jolle vastasit, mutta kyllä minäkin olen nähnyt kommenttejasi, joissa TODELLAKIN kerroit aasialaisen vaimosi alapäästä IHAN LIIAN YKSITYISKOHTAISESTI. Ja nyt kiellät kaiken.
Mitäpä muuta kaltaiseltasi valehtelevalta, selkärangattomalta olmilta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yhdellä tyypillä on kyllä paha pierufetissi, kun hän ei osaa kirjoittaa yhtään kommenttia hekumoimatta niillä. Vaikea uskoa, että hänen hyvätapainen ja sivistynyt vaimonsa sietäisi tuollaista kielenkäyttöä.
Mä jo aamulla totesin, että aasiatarkin häpeäisi miestään, jos tietäisi mitä tämä palstalle suoltaa. Taitaa olla naisparalle parempi vaihtoehto ettei ole edes olemassa.
Itse asiassa aamulla viimeksi lueskelimme vaimon kanssa yhdessä aamukahvia juodessamme tätä palstaa. Hän ei vieläkään halua uskoa, miten omituisia naisia Suomesta löytyy. Tämä palsta on hänelle näyteikkuna siihen, miten teistä moni oikeasti ajattelee ja hän aistii rasismin mitä viljelette.
Ehkä hänen olisi syytä palata kotimaahansa mitä pikimmin sitten. En minä ainakaan viihtyisi maassa, jossa on omituisia naisia.
Ehkä hänen olisi syytä mitä pikimmin hankkia apua, jos ei vuosien asumisen jälkeenkään kykene tekemään havaintoja asuinmaastaan ja sen ihmisistä muuten kuin anonyymiä nettisaittia tavaamalla. Ja senkin ihmettely onnistuu vain miehen avustuksella.
Voi luoja. Minulla ei ole tullut mieleenkään kutsua meille vieraita ja pistää heidät kokkaamaan ja siivoamaan. Vieraat saavat olla vieraita ja isäntäväki hoitaa muut asiat.