Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"``ne menee tiskikoneeseen, kun saan sen tyhjennettyä.``
Kerro, mitä kohtaa tuosta et ymmärrä, niin mamma auttaa."
Eli se epäsiisti sottapyttynainen makuuttaa päivätolkulla astioita tiskikoneessa niin, että tiskipöydälle ei mahdu enempää likaisia astioita ja on pakottanut miehen syömään lautaselta, joka on lattialla. Ei siis ole ruokapöydälläkään tilaa ruokailla.
Jos nainen on sottapytty, niin mieshän voi ottaa siivoukset ja tiskaukset hoitaakseen. Kas noin, ongelma ratkaistu.
Teoriassa kyllä, mutta eiköhän tuossaKIN tapauksessa nainen ole kieltänyt koskemasta likaisiin astioihin, koska sittenhän tämä ei voisi kertoa toisille palstamammoille, että mies ei tee mitään. Mammojen on pakko päästä uhriutumaan ja tekemään numero esim. astianpesukonee
Hyvänen aika, miten alistettu mies siinä onkaan. Eron voi silti pistää vireille vaikka itse ei kotona edes omiin likaisiin astioihin koskea.
Lopeta nyt jo se tyhmä lakko.
Et taida olla muutenkaan oikein taidokas toimelias ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri kuin tuo, jolle vastasit, mutta kyllä minäkin olen nähnyt kommenttejasi, joissa TODELLAKIN kerroit aasialaisen vaimosi alapäästä IHAN LIIAN YKSITYISKOHTAISESTI. Ja nyt kiellät kaiken."
oon eri mut kiinnostais kuulla mitä se oikeen on kertonu?
Edellisellä sivulla lukee. Tosin tämä pölvästiäijä kuvaili muutakin, mitä en kyllä viitsi pahemmin muistella. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo se tyhmä lakko.
Aloittaja on lopettanut sen jo kuukausia sitten. Laiska mies on ulkoistettu perheestä, ei tarvitse enää lakkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"``ne menee tiskikoneeseen, kun saan sen tyhjennettyä.``
Kerro, mitä kohtaa tuosta et ymmärrä, niin mamma auttaa."
Eli se epäsiisti sottapyttynainen makuuttaa päivätolkulla astioita tiskikoneessa niin, että tiskipöydälle ei mahdu enempää likaisia astioita ja on pakottanut miehen syömään lautaselta, joka on lattialla. Ei siis ole ruokapöydälläkään tilaa ruokailla.
Jos nainen on sottapytty, niin mieshän voi ottaa siivoukset ja tiskaukset hoitaakseen. Kas noin, ongelma ratkaistu.
Teoriassa kyllä, mutta eiköhän tuossaKIN tapauksessa nainen ole kieltänyt koskemasta likaisiin astioihin, koska sittenhän tämä ei voisi kertoa toisille palstamammoille, että mies ei tee mitään. Mammojen on pakko päästä uhriutumaan ja tekemään numero esim. astianpesukonee
Eiköhän tässä nyt mies uhriudu! "Mutku ei se vaimo ANNA mun ees koskee niihin astioihin yhy yhyy..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä tämän aasialaisen naisväen miehet ovat? Eikö heitä ole kutsuttu vai loisivatko hekin pitkin nurkkia tekemättä mitään hyödyllistä? Entä miksi sinut kutsutaan syömään kuin joku lapsi, mikset ole mukana valmistelemassa omissa illanistujaisiaisi? Omituinen kuvio."
"Välillä kiertelemme poikain kanssa tiluksillamme, esittelen heille jotain projektejani tai harrastuksiani. "
Tämähän on suoraan kuin jostan Niskavuori-elokuvasta, ihan muina tauno paloina kiertelee "tiluksia" heinän korsi suussa🙂.
Ja ne poijatkin ilmestyi kuvioon vasta kun heistä kysyttiin. Tuli vasta silloin mieleen, että niillä tusinalla aasiattarella pitäisi olla miehetkin. Ollaan silti kiitollisia ettei kyse ole haaremista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä tämän aasialaisen naisväen miehet ovat? Eikö heitä ole kutsuttu vai loisivatko hekin pitkin nurkkia tekemättä mitään hyödyllistä? Entä miksi sinut kutsutaan syömään kuin joku lapsi, mikset ole mukana valmistelemassa omissa illanistujaisiaisi? Omituinen kuvio."
"Välillä kiertelemme poikain kanssa tiluksillamme, esittelen heille jotain projektejani tai harrastuksiani. "
Tämähän on suoraan kuin jostan Niskavuori-elokuvasta, ihan muina tauno paloina kiertelee "tiluksia" heinän korsi suussa🙂.
Ja ne poijatkin ilmestyi kuvioon vasta kun heistä kysyttiin. Tuli vasta silloin mieleen, että niillä tusinalla aasiattarella pitäisi olla miehetkin. Ollaan silti kiitollisia ettei kyse ole haaremista.
Hyvä huomio. Ovatkohan ne poijaat kaikki yhtä kädettömiä kuin tämä miehen kuvatus? Ja siksi he kaikki ovatkin hankkineet itselleen kodinkoneet Aasiasta? Nyt sitten pidetään iloisen puheensorinan täyttämiä illalliskutsuja vähintään pari kertaa kuussa. Miehet patsastelevat pitkin peltoja sillä välin, kun työteliäät vaimokkeet panevat pyllyjään pyöritellen apetta pöytään.
Ei jumaliste, mä en kestä 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio. Ovatkohan ne poijaat kaikki yhtä kädettömiä kuin tämä miehen kuvatus? Ja siksi he kaikki ovatkin hankkineet itselleen kodinkoneet Aasiasta? Nyt sitten pidetään iloisen puheensorinan täyttämiä illalliskutsuja vähintään pari kertaa kuussa. Miehet patsastelevat pitkin peltoja sillä välin, kun työteliäät vaimokkeet panevat pyllyjään pyöritellen apetta pöytään.
Jäin miettimään, että sopivasti sijoitetulla vispilällä aasialainen pyllynpyörittäjä vatkaa kermankin ilman sähköä. Parempi onkin, että silloin ollaan poikain kanssa tiluksilla tai saunassa.
Oltiin eräässä tapahtumassa. Suomireppanan tuontivaimo koetti pidätellä itkua kun äijä oli kännissä ja kussut housuihinsa. Tämä on tositapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, että sopivasti sijoitetulla vispilällä aasialainen pyllynpyörittäjä vatkaa kermankin ilman sähköä. Parempi onkin, että silloin ollaan poikain kanssa tiluksilla tai saunassa.
Vatkaahan se, koska sellainenhan tekee 2-3 kertaa enemmän töitä kuin suomalainen nainen. Mutta kyllähän tuollaisesta show'sta olisi ihan ohjelmanumeroksikin illalliskutsuille. Toki ne päiväkoti-ikäiset lapset saattaisivat hieman järkyttyä 😂
Täällä meillä päin on jonkun verran aasialaisia naisia. Suurimmalla osalla miehenä on joko sellainen säälittävä reppana tai sitten myös aasialainen puoliso, eniten jälkimmäistä. Kaksi tiedän, joilla on ihan normaalin oloinen suomalainen mies. Meidän naapurina yksi. Näkyy se mies kyllä tekevän kotitöitä kun mm. mattoja kävi pesemässä ja toi kuivaan. Toinen on ravintolayrittäjä. Miehensä tekee töitä siellä ravintolassa ahkerasti, pyyhkii pöytiä ym ja nainen on kyllä selvästi sen ravintolan johtaja. Nämä miehet siis päälle päin sellaisia normaalin näköisiä eikä mitään kaljamahaisia juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä päin on jonkun verran aasialaisia naisia. Suurimmalla osalla miehenä on joko sellainen säälittävä reppana tai sitten myös aasialainen puoliso, eniten jälkimmäistä. Kaksi tiedän, joilla on ihan normaalin oloinen suomalainen mies. Meidän naapurina yksi. Näkyy se mies kyllä tekevän kotitöitä kun mm. mattoja kävi pesemässä ja toi kuivaan. Toinen on ravintolayrittäjä. Miehensä tekee töitä siellä ravintolassa ahkerasti, pyyhkii pöytiä ym ja nainen on kyllä selvästi sen ravintolan johtaja. Nämä miehet siis päälle päin sellaisia normaalin näköisiä eikä mitään kaljamahaisia juoppoja.
Täälläkin kaksi pariskuntaa, joissa mies ihan asiallinen ja normaali, perhe-elämä tasa-arvoisen ja tasapainoisen oloista. Sitten on muutama näitä pariskuntia, joissa mies on, noh, ei ihan normaali. Yhdellä alkoholiongelmaa, toisella mielenterveys ei ihan kunnossa, kolmas ei suoriutunut normaalista peruskoulusta. Yksi mies on sitten outo puhumaton mölli, aina mulkoilee kaikkia vihaisena eikä puhu mitään. Naiset kaikki työelämässä ja ahkeria ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas mietin että käy se toisen tilusten mittailu hemmetin tylsäksi vähintään kahdesti kuussa, kuka niitä samoja pelto-oletettuja jaksaa tuijotella, eivätkä projektitkaan siinä ajassa merkittävästi etene. Aasialaisvaimona en edes lähtisi moisiin kekkereihin, ei kuulosta hyvältä diililtä eikä edes hauskalta illalta raataa vieraassa keittiössä toisten patsastellessa joutilaina. No, mitäpä me länkkärit aasialaiskulttuurista ymmärrettäisiin. Kaikki se pyörittely sattuu lonkkiin jo ajatuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas mietin että käy se toisen tilusten mittailu hemmetin tylsäksi vähintään kahdesti kuussa, kuka niitä samoja pelto-oletettuja jak
No olihan siellä harrastuksia ja projektejakin ihailtavana tiluksien mittailun lisäksi. Ei ihme, ettei mies ehdi kotitöihin. Salaojiakin on varmasti kilometreittäin kaivamatta varsinkin, kun siellä vaan patsastellaan poikain kanssa eikä muuta tehdä. Paitsi että juostaan valmiiseen pöytään heti, kun vellikello soi. 😂
"No olihan siellä harrastuksia ja projektejakin ihailtavana tiluksien mittailun lisäksi. Ei ihme, ettei mies ehdi kotitöihin. Salaojiakin on varmasti kilometreittäin kaivamatta varsinkin, kun siellä vaan patsastellaan poikain kanssa eikä muuta tehdä. Paitsi että juostaan valmiiseen pöytään heti, kun vellikello soi. 😂"
Kyllä se tekisi hyvää, jos kaivaisivat poikain kanssa parit salaojat ennen saunaa. Maistuisi se maukas aasialainen ruokakin sitten paremmin.
Yksi syy miksi jätin ex-ukkoni oli se, että mies ei tehnyt mitään makasi patjallaan koko ajan ja odotti valmista ruokaa ja siivousta. Itse sain tehdä kaiken. Se passaus lopp
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy miksi jätin ex-ukkoni oli se, että mies ei tehnyt mitään makasi patjallaan koko ajan ja odotti valmista ruokaa ja siivousta. Itse sain tehdä kaiken. Se passaus lopp
Tuliko makuuhaavoja? Miten hoidit niitä?
Kuulostaa surulliselta, kun mammoilla on AINA pelkästään reppanoita ympärillään. Olivat se sitten omia miehiä, entisiä miehiä, ulkomaalaisia tai kotimaisia tuttavia, niin AINA ovat jotenkin säälittäviä ja vajavaisia. Ei siinä, sehän tietenkin kertoo minkä tasoisia mammat itse ovat. Kukaan normaali ei tosin ole yllättynyt.
Miksi naisen pitäisi keräillä miehen jäljiltä likaiset astiat? Miksi mies ylipäänsä levittelee niitä pitkin kämppää, ja miksi hän ei saa niitä kuskattua edes keittiöön?