Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8336)
"Aidosti aito ihminen voi olla myös surullinen, väsynyt, kiukkuinen, ärsyyntynyt, vihainen ym. vaikka liittonsa olis kuin hyvä. Kaikki tunteet on inhilliisiä pitkässä elämässä, vaikka olisi kuin hyvä rakkausliitto. Vain vastarakastunut on yleensä vain hyväntuulinen."
Me taidamme sitten vaimon kanssa olla edelleen vastarakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin aiemmin, että autan kotitöissä vaimoa ehtimisen ja jaksamisen mukaan. Joskus teen keikkahommaa, eli voin olla koko viikon tai muutaman viikon poissa kotoa ja kun tulen kotiin, menee monesti lauantai pelkkään palautumiseen ja nukkumiseen. No, tietenkin palstan hullut ja laiskat sottapytyt alkoivat hyppiä seinille ja kiipeillä verhoissa, kun pienissä kananaivoissaan saivat käsityksen, etten tee ollenkaan kotitöitä. Kyllä on taas saanut nauraa vedet silmissä. :D
Ensin sinä kerroit, että vaimo tekee teillä kaikki kotityöt. Sitten sinulle sanottiin, että se ei ole reilua, koska vaimosi käy myös töissä. Sen jälkeen kerroit, että autat (nimenomaan autat) vaimoasi jos ehdit ja jaksat. Joka välissä haukuit suomalaiset naiset, kun he/me edellytämme, että mies tekee osansa, koska naiset maksavat perheen kului
Ihan itse olet pakkomielteen luonut. Ottaen huomioon, että kaikki juontuu sun omista postauksista. Ja lähinnä siksi, ettet osaa kertoa mitään omasta elämästä ilman, että haukut muut mammat palstalla.
"Ihan itse olet pakkomielteen luonut. Ottaen huomioon, että kaikki juontuu sun omista postauksista. Ja lähinnä siksi, ettet osaa kertoa mitään omasta elämästä ilman, että haukut muut mammat palstalla."
Äläpäs nyt. Jos olet omasta mielestäsi hullu ja laiska sottapytty, niin sehän on silloin faktaa eikä haukkumista.
Aa, tämä on se ihmemies, joka on monessa paikassa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.
Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.
Sinä siis _autat_ kotitöissä, et ota niistä vastuuta perheen toisena aikuisena.
Yksi monista syistä siihen, että hain tosiaan vaimon Aasiasta, oli se, että minun ei tarvitse esim. vääntää hänen kanssaan ns. kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi lukea tämä ketju, niin heiltä putoaisi suomut silmiltä. Nykypäivän naiset ovat käytännössä laiskoja ruikuttajia, koska ei siellä kotona ole lähellekään sitä määrää tehtäviä mitä oli aiemmin ja silloin oli lapsiakin enemmän.
Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruoka ja tietysti suukoin vastaanottava vaimo.
&nbs
Siksi, että olet naista hyväksikäyttävä löy sä mulk ku, mutta senhän toki tiesit itsekin. Lapsesikin häpeävät sinua. Toivottavasti sinulla ei ole tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nbs
Tyttäresi (toivottavasti sinulla on sellainen) voisi tulla mun luo pyörittämään kiinteätä peppuaan. Ei tarvitse edes tehdä kotitöitä, riittää, kun pyörittää peppuaan. Sopiiko?
Vierailija kirjoitti:
Yksi monista syistä siihen, että hain tosiaan vaimon Aasiasta, oli se, että minun ei tarvitse esim. vääntää hänen kanssaan ns. kotitöistä.
Eli olet hyväksikäyttäjä. Sehän me toki tiedettiin jo. Hait vaimon. Et sitten rakasta?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa tuollainen että naisia pidetään vain kauppatavarana,jotka voi vain hakea tänne. On myös surullista että nämä naiset suostuvat tällaiseen. Eivät raukat tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllästyin passaamaan, palvelemaan, nöyristelemään näitä ja paapomaan suomalaisia naisvauvoja ja hommasin aasialaisen naisellisen naisen jonka kanssa ei tarvi kinata mistään. Autan kotitöissä sen minkä ehdin ja jaksan. Hän pitää kodin perussiistinä ja varsinkin keittiö on aina kunnossa, samoin pyykit hoituu ihan huomaamatta ja jos hän lähtee aikaisemmin töihin, on låhes aina tehnyt minulle jotain pikkupurtavaa valmiiksi. Samoin jos on tullut aiemmin kotiin, minua odottaa herkullinen lämmin ruo
Varmasti hänelle sopii, että saudiprinssi hakee hänen tyttärensä sulostuttamaan elämäänsä. Eihän siinä mitään pahaa ole?
Katalogistako vaimon valitsit? Mitä maksoi?
Miksi hyvä ketju meni joksikin aasialaisvaimojankkaamiseksi?
Tämmöistähän kuin keskustelun aloittajalla on monella muullakin. Miehet hommaa naisen vain täysihoito mielessään ikään kuin uuden äidin itselleen.
"Sinä siis _autat_ kotitöissä, et ota niistä vastuuta perheen toisena aikuisena."
Moi tiuhti-71. Miksi et ole heppatallin mummolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa tuollainen että naisia pidetään vain kauppatavarana,jotka voi vain hakea tänne. On myös surullista että nämä naiset suostuvat tällaiseen. Eivät raukat tiedä paremmasta.
Minusta on hassua miten palstamiehet uhoavat aina hakeneensa vaimon "Aasiasta". Eivätkö he tiedä edes missä maassa kävivät, vaan pitää puhua maanosasta? Pistää epäilemään että valehtelevat.
Ja kyllä nuo naiset ihan varmasti tietävät paremmasta. Internet on sielläkin. Samoin kuin on myös monia eri yhteiskuntaluokkia. Hyvin vähän siellä on naisia jotka kauppatavaraksi suostuvat. Enemmistö heistä käy töissä ja elättää itsensä. Suuri osa ei halua perhettä ollenkaan.
Siitähän se koko hauskuus syntyykin tällä palstalla, kun te olette niin tyhmiä naisia, että Aasia on teille Thaimaa ja aasialainen nainen on thaimaalainen baarityttö. Lisäksi aasialaisen naisen kanssa naimisissa oleva mies on teille aina kranssitukkainen juoppo paskamaha. En ole todellakaan ainoa suomalainen mies, jolla on aasialainen vaimo ja paramme pariskuntana teidän tyhmyydelle ja rasismille. Aika näyttää, miten esim. tänne terveydenhoitoalalle töihin tulleet naiset suhtautuvat teihin naisiin, kun tietävät varsin hyvin millaista paskaa puhutte jatkuvalla syötöllä heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis _autat_ kotit
Joo tämä olis OK siinä tapauksessa ettei vaimon tarvitsisi käydä töissä. Mutta sun rahat ei taida riittää siihen. Vaimo on varmasti sinuun ihan tosi, toooosi rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvä ketju meni joksikin aasialaisvaimojankkaamiseksi?
Tämmöistähän kuin keskustelun aloittajalla on monella muullakin. Miehet hommaa naisen vain täysihoito mielessään ikään kuin uuden äidin itselleen.
Koska spessu on riidanhaluisellä päällä ja jo ajat sitten kengitty (pun intended) pois muilta palstoilta. Jatkaa ken haluaa.
Aidosti aito ihminen voi olla myös surullinen, väsynyt, kiukkuinen, ärsyyntynyt, vihainen ym. vaikka liittonsa olis kuin hyvä. Kaikki tunteet on inhilliisiä pitkässä elämässä, vaikka olisi kuin hyvä rakkausliitto. Vain vastarakastunut on yleensä vain hyväntuulinen.