Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8339)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten ihmisten oma taso vaikuttaa kumppanin valintaan. Itsellä kun on ollut aina laatunaisia, niin ei ole koskaan ollut tarvetta puhua pahaa heistä selän takana tai jälkikäteen. Palstan naisväki vaikuttaisi olevan suorastaan ylpeitä siitä miten negatiivisimmin omasta miehestä kehtaa täällä kertoa samanlaatuisille naisille. Ja huvittavinta on tietysti se, että ihan itse ovat miehensä valinneet. Useimmilla toki ongelmana, etteivät parempaakaan ole saaneet.
Ketjun aihe on laiskat puolisot. Unohtuiko jo?
Palstan naisväki vaikuttaisi olevan suorastaan ylpeitä siitä miten negatiivisimmin omasta miehestä kehtaa täällä kertoa samanlaatuisille naisille.
Se, että kirjoittaa anonyymisti anonyymistä miehestään, ei loukkaa kumppania. Jos puhuisi sukulaisille, työkavereilla tai naapurille, se olisi loukkaavaa.
AP huom! Tää keskustelu on mennyt täysin sivuraiteille ja lässähtänyt, kun ap ei päivitä tilannettaan!!!
Jos aloittaa jotakin, niin pitää olla kans mukana koko ajan. Ja sit kun ei enää jaksa päivittää tilannettaan, niin pitäs ilmoittaa, että THE END.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisväki vaikuttaisi olevan suorastaan ylpeitä siitä miten negatiivisimmin omasta miehestä kehtaa täällä kertoa samanlaatuisille naisille.
Se, että kirjoittaa anonyymisti anonyymistä miehestään, ei loukkaa kumppania. Jos puhuisi sukulaisille, työkavereilla tai naapurille, se olisi loukkaavaa.
Mielenkiintoinen ajatusmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Kohta 4500 kommenttia, joista suurin osa miesten mollaamista ja muuta mäkätystä/kaakatusta. Edelleen tuntuu hyvältä ratkaisulta, että vaimo on ulkomaalainen, joka ei mäkätä mistään ja hänen kanssa on mukava jakaa kotitöitä kummankin jaksamisen ja ehtimisen mukaan. Sekään tosin ei tunnu sopivan palstamäkättäjille, vaan näiden mielestä vaimo on orja ja minä laiskamato.
Tässä kiteytyy hienosti monen miehen asenne naisia kohtaan. Naisen puhe on mäkättämistä ja kaakattamista. Sitä ei tarvitse ottaa tosissaan. Hyvä vaimo on ulkomaalainen eli säyseä.
Villi veikkaukseni on että nämä hyvät ulkomaalaiset vaimot eivät ole esim Ranskasta, USAsta tai Australiasta. He tulevat sosiaaliluokkansa, tulotasonsa ja koulutuksensa puolesta huonommista oloista. Usein myös perinteisten sukupuoliroolien maista.
Viisas, vahva mies haluaa tasavertaisen naisen k
Eli tunnustat itsekin, että suomalaisissa naisissa säyseä luonne on harvinaisuus. No, kyllähän tämä keskustelu sen todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja ottaa lapset mukaansa , ettei heidänkään tarvi asua narsistin kanssa."
Huutonaurua! Harhaista kuvitella, että ihminen, joka ei laita rikkaa ristiin edes lasten eteen, saisi minkäänlaista huoltajuutta lapsiin. Korkeintaan parin tunnin tapaamiset silloin tällöin.
No mutta kyllähän tolkun mies taistelee omien lastensa eteen kaikkensa , ettei lasten tarvitse alistua narsistin kasvatukselle yhtään enempää kuin on pakko.
Miksi tämä tolkun mies ei suhteen aikana osallistunut lasten hoitoon vaan altisti heidät narsistin jatkuvalle läsnäololle? Vauroita voi olla myöhäistä korjata tässä vaiheessa, jos tähän asti on myötämielisesti seurannut narsistin toimintaa sohvalla sipesejä syöden.
"Eli tunnustat itsekin, että suomalaisissa naisissa säyseä luonne on harvinaisuus. No, kyllähän tämä keskustelu sen todistaa."
Ja sinä tunnustat, että tulet toimeen vain kynnysmattojen kanssa. Vahva, puolensa pitää nainen on sinulle kauhistus, sillä sellainen ei suostu nöyristeleväksi kodinkoneeksi sinulle.
"Ja sinä tunnustat, että tulet toimeen vain kynnysmattojen kanssa. Vahva, puolensa pitää nainen on sinulle kauhistus, sillä sellainen ei suostu nöyristeleväksi kodinkoneeksi sinulle."
Vahva tarkoittaa aivan muuta kuin sitä mikä täälläkin on aina läsnä, eli halu riidellä joka asiasta. Jos sinäkin olisit oikeasti vahva nainen, niin et tuollaista potaskaa suoltaisi aamusta iltaan, vaan keskustelisit säyseästi esim. minun kanssani.
Ja jos meinaa, että parisuhde toimii ja kestää, niin nöyryyttä pitää olla puolin ja toisin. Suomalaisilla pareilla nöyryys näyttää olevan kovin yksipuolista, eli jos mies ei alistu, niin palstamatami saa raivarin ja hakkaa pää punaisena miehiin kohdistuvaa erittäin halventavaa tekstiä eli tyhjänpäiväistä mäkätystä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja sinä tunnustat, että tulet toimeen vain kynnysmattojen kanssa. Vahva, puolensa pitää nainen on sinulle kauhistus, sillä sellainen ei suostu nöyristeleväksi kodinkoneeksi sinulle."
Vahva tarkoittaa aivan muuta kuin sitä mikä täälläkin on aina läsnä, eli halu riidellä joka asiasta. Jos sinäkin olisit oikeasti vahva nainen, niin et tuollaista potaskaa suoltaisi aamusta iltaan, vaan keskustelisit säyseästi esim. minun kanssani.
Ja jos meinaa, että parisuhde toimii ja kestää, niin nöyryyttä pitää olla puolin ja toisin. Suomalaisilla pareilla nöyryys näyttää olevan kovin yksipuolista, eli jos mies ei alistu, niin palstamatami saa raivarin ja hakkaa pää punaisena miehiin kohdistuvaa erittäin halventavaa tekstiä eli tyhjänpäiväistä mäkätystä.
Minä kirjoittelen täältä onnellisesta, pitkästä liitosta käsin harvakseltaan kuninkaista ja kuningattarista, toisen nostamisesta ylöspäin ja kilpailusta puolison kunnioittamisessa. Ei sitä viitsi suuna päänä olla, kun ei ole sitä laiskaa puolisoa, jota ketju koskee, vaan antaa puheenvuoron niille, joilla on. Vastausten perusteella et juuri siksi voi kuitenkaan päätellä suomalaisten parisuhteiden tilaa yleisellä tasolla. Kaikki joutsenet eivät ole mustia. -eri
Tänne on kerääntynyt paljon mustia joutsenia. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olet sinä, joka tänne palstalle hyökkää heti aamusta riitaa haastamaan. Kirjoitustyylisi on hyvin tunnistettava ja taidatkin olla ainoa mies täällä mäkättämässä. Kun miettii kommenttejasi, käy hyvin äkkiä selväksi, että halventavimmat ja törkeimmät tekstit ovat peräisin juuri sinun näppikseltäsi. Miten keskustella "säyseästi" miehen kanssa, jonka joka ikisessä kommentissa haukutaan suomalaisia naisia?
Sinulle nöyryys tarkoittaa sitä, että nainen pitää suunsa kiinni ja palvelee miestään. No, meillä ei toimita niin. Toimivaan parisuhde-elämään olet kyllä viimeinen ihminen, jolta kaipaan neuvoja.
Kertoo paljon, että tämä oli sulle sen pointti, johon takerrut. Varmaankin koska itsellesi tämä on vaimon tärkein ominaisuus.
Anteeksi, mutta säyseästä minulle tulee mieleen koira. Tekee mitä käsketään, palvelee isäntäänsä eikä hauku. Joten sanoisin, että onneksi ei ole liian yleistä suomalaisissa naisissa.
Kun puoliso on saavuttanut tavoitteensa, ja on ilmaa perheessä, hänet voi puhaltaa ovesta ulos. Näin on exälleni käynyt neljä kertaa vihkimisen jälkeen. Kotimaan matkallani katselin aasialaisia puolisoita. Vaikuttivat masentuneilta ja loppuunkuluneilta. Säälitti. Millaiset mahdollisuudet heillä on tehdä omat ratkaisunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon, että tämä oli sulle sen pointti, johon takerrut. Varmaankin koska itsellesi tämä on vaimon tärkein ominaisuus.
Anteeksi, mutta säyseästä minulle tulee mieleen koira. Tekee mitä käsketään, palvelee isäntäänsä eikä hauku. Joten sanoisin, että onneksi ei ole liian yleistä suomalaisissa naisissa.
No niinhän tuo jo kertoi esimerkin, miten aasialainen nainen on kuin puudeli, joka juoksee iloisesti haukahdellen eteiseen isäntäänsä vastaan ja hyppelee innokkaasti isännän päälle edelleen iloisesti haukahdellen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten ihmisten oma taso vaikuttaa kumppanin valintaan. Itsellä kun on ollut aina laatunaisia, niin ei ole koskaan ollut tarvetta puhua pahaa heistä selän takana tai jälkikäteen. Palstan naisväki vaikuttaisi olevan suorastaan ylpeitä siitä miten negatiivisimmin omasta miehestä kehtaa täällä kertoa samanlaatuisille naisille. Ja huvittavinta on tietysti se, että ihan itse ovat miehensä valinneet. Useimmilla toki ongelmana, etteivät parempaakaan ole saaneet.
Ihme juttu, että yksikään niistä laatunaisista ei ole halunnut sinun kanssa pitkää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta säyseästä minulle tulee mieleen koira. Tekee mitä käsketään, palvelee isäntäänsä eikä hauku. Joten sanoisin, että onneksi ei ole liian yleistä suomalaisissa naisissa.No niinhän tuo jo kertoi esimerkin, miten aasialainen nainen on kuin puudeli, joka juoksee iloisesti haukahdellen eteiseen isäntäänsä vastaan ja hyppelee innokkaasti isännän päälle edelleen iloisesti haukahdellen.
Juu, tämä on kyllä älyttömintä, mitä tältä palstalta on hetkeen saanut lukea. Tämä tyyppi solvaa suomalaisia naisia jatkuvasti, mutta tuolla kommentillaan hän onnistui kyllä halventamaan kokonaisen maanosan naisia. Herran jestas sentään.
Pitkä ketju, enkä ala selaamaan yli 200 sivua, mutta veikkaanpa ap:n edelleen elelevän sama miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu, että yksikään niistä laatunaisista ei ole halunnut sinun kanssa pitkää suhdetta.
Montako vuotta pitää olla yhdessä, että palstamatamin mielestä se on pitkä suhde?
Vieläkö olet lakossa. Tahtojen taistelu..