Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Kohta 4500 kommenttia, joista suurin osa miesten mollaamista ja muuta mäkätystä/kaakatusta. Edelleen tuntuu hyvältä ratkaisulta, että vaimo on ulkomaalainen, joka ei mäkätä mistään ja hänen kanssa on mukava jakaa kotitöitä kummankin jaksamisen ja ehtimisen mukaan. Sekään tosin ei tunnu sopivan palstamäkättäjille, vaan näiden mielestä vaimo on orja ja minä laiskamato.
Eli sinä jaat kotityöt vaimosi kanssa? Miksiköhän vaimo ei siis valita? Tässä keskustelussa puhutaan miehistä jotka eivät suostu jakamaan kotitöitä.
Kyllä se naislapsi aina keksii valitettavaa, jos koko perhe ei alistu hänen määräysvaltaansa.Ei kyse ole kotitöistä, vaan narsistin itsevaltiaan tahtoon taipumisesta.
Miehet voi ihan hyvin hakea eroa, jos parisuhde ei toimi. Jos ei ole naimisissa, niin onnistuu vieläkin helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Kohta 4500 kommenttia, joista suurin osa miesten mollaamista ja muuta mäkätystä/kaakatusta. Edelleen tuntuu hyvältä ratkaisulta, että vaimo on ulkomaalainen, joka ei mäkätä mistään ja hänen kanssa on mukava jakaa kotitöitä kummankin jaksamisen ja ehtimisen mukaan. Sekään tosin ei tunnu sopivan palstamäkättäjille, vaan näiden mielestä vaimo on orja ja minä laiskamato.
Eli sinä jaat kotityöt vaimosi kanssa? Miksiköhän vaimo ei siis valita? Tässä keskustelussa puhutaan miehistä jotka eivät suostu jakamaan kotitöitä.
Kyllä se naislapsi aina keksii valitettavaa, jos koko perhe ei alistu hänen määräysvaltaansa.Ei kyse ole kotitöistä, vaan narsistin itsevaltiaan tahtoon taipumisesta.
Hyvin osaat siirtää keskustelun maalitolppia. Ensin vetoat kotitöihin ja nyt kyseessä onkin joku täysin muu asia.
Ei ihme jos miehiä ei kotityöt nappaa. Kuka helvetti jaksaisi kuunnella tuollaista natkutusta mitä tässäkin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos miehiä ei kotityöt nappaa. Kuka helvetti jaksaisi kuunnella tuollaista natkutusta mitä tässäkin on ollut.
Mua ei kyllä nappaa töihin meno yhtään. En tajua miksi pomo natkuttaa siitä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies tekee osansa kotitöistä, vaimo ei natkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te natkutatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te natkutatte.
Laske omat kommenttisi tässä ketjussa ja kerro sitten, kuka on ketjun pahin natkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Taas tekosyy. Jos kotityöt ei nappaa, pitää muuttaa omaan huusholliin, missä voi sitten elää ihan mielensä mukaan. Yhteistalous ei ole yhtä kuin täyshoitola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te natkutatte.
Laske omat kommenttisi tässä ketjussa ja kerro sitten, kuka on ketjun pahin natkuttaja.
Uskon hänen myös muokanneen ketjua poistattamalla asiallisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voi ihan hyvin hak
Ja ottaa lapset mukaansa , ettei heidänkään tarvi asua narsistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut melkein koko ketjun läpi ja täytyy sanoa että viihdyttävää on.
Yhtään en myöskään ihmettele että juuri näiden naisten puolisot ovat noin kyvyttömiä ja uusavuttomia. Niin paljon paistaa läpi se perussuomalaisuus ja junttius myös naisista nuo miehet on juuri sitä mitä saatte ja tilaatte, parempaan ette pysty eikä ne fiksut miehet kiinnostu tämän tyyppisistä henkilöistä.
Joo, vakka kantensa valitsee ja sitä rataa... Onneksi oma puoliso on eri tasoa 👌
Keistä naisista nyt puhut? Mistä päättelet puolueen? Todella onituinen kommentti, jos lähes ketjun oot lukenut.
Luulenpa sun olevan tää yks ja sama, joka tykkää täällä "herätellä" kommentoijia.
Ehkä perussuomalaisuus ei viittaa puolueeseen? Viittaus ketjun naisiin? Esim. juuri tämän sivun naisiin, joi
Juu ihan vapaasti epäile minun älykkyyttä. Tuohan sitä älykkyyttä vasta osoittaakin, että sitä kommentoit. Liittyy niin vahvasti ketjun auheeseen😅.
Juttusi vaan herättää kysymyksiä, kun ei tällä ällillä voi ymmärtää sanomaasi.
Mutta jatka ihmeessä haukkumista! Sehän kertoo älystäsi kaiken😁
"Ja ottaa lapset mukaansa , ettei heidänkään tarvi asua narsistin kanssa."
Huutonaurua! Harhaista kuvitella, että ihminen, joka ei laita rikkaa ristiin edes lasten eteen, saisi minkäänlaista huoltajuutta lapsiin. Korkeintaan parin tunnin tapaamiset silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä perussuomalaisuus ei viittaa puolueeseen? Viittaus ketjun naisiin? Esim. juuri tämän sivun naisiin, joiden miehet eivät löydä tavaroita kaapista. Naisilla tapana vastata kysymyksiin kysymyksillä kun tuntevat älykkyytensä uhatuksi tai eivät muuten vaan saa järkevää vastausta aikaiseksi. Tässäkin."
No hupsis, itsekin vastasit kysymyksiin kysymyksillä.
Retorinen kysymys, iso ero... Googlaa jos et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en myöskään ihmettele että juuri näiden naisten puolisot ovat noin kyvyttömiä ja uusavuttomia. Niin paljon paistaa läpi se perussuomalaisuus ja junttius myös naisista nuo miehet on juuri sitä mitä saatte ja tilaatte, parempaan ette pysty eikä ne fiksut miehet kiinnostu tämän tyyppisistä henkilöistä.
Joo, vakka kantensa valitsee ja sitä rataa... Onneksi oma puoliso on eri tasoa 👌
Keistä naisista nyt puhut? Mistä päättelet puolueen? Todella onituinen kommentti, jos lähes ketjun oot lukenut.
Luulenpa sun olevan tää yks ja sama, joka tykkää täällä "herätellä" kommentoijia.
Ehkä perussuomalaisuus ei viittaa puolueeseen? Viittaus ke
Minun silmissäni älykkäät naiset ei kerro kilpaa vauva-foorumilla juttuja kenen mies on ollut tyhmin ja kuka niistä unohtanut vaatekaapin ja kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Myös toinen teineistä kyseli saunaa, mutta ei hänkään jaksanut käydä laittamassa lämpiämään. Huomenna pitäisi käydä kaupassa hakemassa viikon ruuat, saapa nähdä osaako mies raahata itse itsensä Prismaan.
ap
Hyppää mun kyytiin niin lennetään Karibialle. Sun ei tartte kun nauttia ja levätä. ;)
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä p
Minun silmissäni älykkäät naiset ei kerro kilpaa vauva-foorumilla juttuja kenen mies on ollut tyhmin ja kuka niistä unohtanut vaatekaapin ja kalsarit.
Minun silmissäni taas älykkäät miehet eivät kerro kilpaa vauva-fiorumilla juttuja siitä, miten aasialainen nainen tekee iloisena ja pyllyä pyöritellen kaikki kotityöt ja ihmettelee myös sitä yläpäätään pyöritellen milloin mitäkin triviaalia asiaa. Melkoista pyörittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä jaat kotityöt vaimosi kanssa? Miksiköhän vaimo ei siis valita?
Onko älykkään miehen merkki, kun vauvapalstalla valittaa naislapsensa valittamisesta? Vastaan samoin kuin mieslasten puolisoille: Itsepä olet vaimosi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä perussuomalaisuus ei viittaa puolueeseen? Viittaus ketjun naisiin? Esim. juuri tämän sivun naisiin, joiden miehet eivät löydä tavaroita kaapista. Naisilla tapana vastata kysymyksiin kysymyksillä kun tuntevat älykkyytensä uhatuksi tai eivät muuten vaan saa järkevää vastausta aikaiseksi. Tässäkin."
No hupsis, itsekin vastasit kysymyksiin kysymyksillä.
Retorinen kysymys, iso ero... Googlaa jos et ymmärrä.
Taisit nyt tuntea älykkyytesi uhatuksi. Ihan turha huoli, ei sellaista voi uhata mitä ei ole olemassakaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa sun olevan tää yks ja sama, joka tykkää täällä "heräte
Eri heniklö, olen samaa mieltä