Kun puoliso ei vain suostu tekemään mitään yhdessä.
Ehdotan asioita maan ja taivaan välillä ja aina on kielteinen vastaus. Mikä avuksi?
Kommentit (140)
Haluaako joku sattumalta lähteä mun kaa leffaan? ;)
T. M54
Meillä ratkesi niin, että sovimme, että ilmoitan, milloin parisuhteen jatkumisen nimissä on pakko lähteä, myös päätin mihin mennään ja hoidin ja varasin hotellit yms. Muuten sai olla kuin Ellun kanat. Mies alkoi vuosien saatossa varmaan tykätä reissusta ja ne helpottuvat. Nykyään tehdään yhdessä minun vapaapäivän asioita minun ehdoilla ja ollessani töissä mies tekee mitä haluaa.
Nainen ei koskaan ehdota mitään muuta kuin semmoista mitä itse naisena haluaa tehdä. Naiset ei koskaan ehdota mitään yleisesti miehiä kiinnostavia asioita vaan ne ehdotukset on aina vain sitä mitä naiset haluaa tehdä.
Ja ihan samalla tavalla jos mies ehdottaa pelkästään miehiä kiinnostavia asioita niin ei naisetkaan niitä halua tehdä
Mullakin on ollut tällainen on/off -suhde jopa vuosikymmeniä. Siis elän omaa elämääni, välillä se koittaa että yritettäiskö. Joskus saatan ottaakin takaisin, useimmiten en. Mutta jos otan, niin alkaa heti tuo temppuilu ettei sitten kuitenkaan oikeasti välitä olla mun kanssa, järjestää omista menoistaan aikaa ja tekemistä. On silti kosinutkin useasti! Siis että menisin yhteen ihmisen kanssa joka ei halua olla mun kanssa :o :o Mikä logiikka... Ei ole tullut suhdetta ei koska perässä en ala juoksemaan ollenkaan.
Vierailija wrote:
Meillä ratkesi niin, että sovimme, että ilmoitan, milloin parisuhteen jatkumisen nimissä on pakko lähteä, myös päätin mihin mennään ja hoidin ja varasin hotellit yms. Muuten sai olla kuin Ellun kanat. Mies alkoi vuosien saatossa varmaan tykätä reissusta ja ne helpottuvat. Nykyään tehdään yhdessä minun vapaapäivän asioita minun ehdoilla ja ollessani töissä mies tekee mitä haluaa.
Onhan se varmasti hieno kun kaikki menee niin kuin sinä haluat eikä sinun tarvitse koskaan tehdä niin kuin muut haluavat.
Sääliksi käy miestäsi kun koko elämässä ei ole mitään itseä kiinnostavaa kun työaika menee pomojen tahdon toteutukseen ja kotona menee kaikki aika naisen tahdon toteutukseen. Itse miehenä olisin jo jättänyt sinut aikoja sitten kun olet rakentanut noin epätasa-arvoisen parisuhteen
Olisit puhunut totta ja olisit rehellisesti sanonut että puoliso ei halua tehdä asioita mitä sinä vaadit ja haluat
Meillä ei ole yhteistä kaupassakäyntiäkään. Eikä pihatöitä tms.
Hääpäivä oli tulossa ja ehdotin tekemistä x, johon mies vastasi myöntävästi. Vaan kun hääpäiväviikko tuli, alkoi mies jo alkuviikosta puhua, että olisi urheiluottelu, jota haluaisi kavereiden kanssa mennä katsomaan. Ja sinnehän hän meni. Se siitä hääpäivästä.
Mies on kanssani seksin takia.
Itse en ole enää vuosiin maininnut mistään hääpäivästä. Miehen toiveet on aina joku pihviravintola ja kauhuelokuva (tietää että en syö pihvejä enkä katso kauhua). Helpommalla päästään molemmat kun tätä väittelyä ei tarvitse käydä.
Meillä mies ei nuorena suostunut edes sukulaisiini kylään saatikka muualle, hyvä kun sai kauppaan joskus mukaan. Suutuin kerran ja sanoin että jää kotio minä ainakin lähden ja yllättäen sen jälkeen mies on vähitellen alkanut ikävä kyllä jopa roikkumaan mukana.
Ap on vaan sängyn lämmittäjä, ruoan laittaja, siivooja ym.
Tässä nähdään minkä nyt sinkkuna huomaan nettideitissä. Miehen mielestä ei tarvitse olla mitään yhteistä, voidaan hyvin olla ihan erilaisia tai jopa ääripäitä. Ilmeisesti riittää vaan että nainen on hyvännäköinen.
Olenkin nähnyt jossain sinkkukeskustelussa miten miehet kertovat että eivät he kaipaa samanhenkistä kumppania tai joka olisi kiinnostunut taii harrastaisi samoja asioita. Että he harrastavat kavereiden kanssa ja parisuhde on sitten erikseen.
Itse taas haen samanhenkistä kumppania jonka kanssa jakaa itselle tärkeät hetket esim, konsertit ja jonka elämäntavat on suht samantyyppiset esim. ruokavalion ja alkonkäytön suhteen.
Ex ei tehnyt minun kanssa mitään. Toki olisin hänen kanssaan kaljakuppilaan voinut lähteä mutta nuoruuden jälkeen en enää jaksanut. Uuden kumppanin kanssa kyllä tekivät kaikkea jopa matkustelivat.
Tennispalatsiin? Jos, niin mennään, onko sulla joku tietty leffa mielesssä?
Vierailija wrote:
Itse en ole enää vuosiin maininnut mistään hääpäivästä. Miehen toiveet on aina joku pihviravintola ja kauhuelokuva (tietää että en syö pihvejä enkä katso kauhua). Helpommalla päästään molemmat kun tätä väittelyä ei tarvitse käydä.
Kertoo paljon naisesta kun tietää että miestä kiinnostaa pihvi ja kauhuleffa mutta ainoat asiat mitä ei halua tehdä on syödä pihviä ja katsoa kauhuleffaa. Herää vain kysymys miksi miehen pitäisi tehdä mitä sinä haluat tehdä kun sinä et selvästikään suostu tekemään sitä mitä mies haluaisi tehdä?
Vierailija wrote:
Meillä mies ei nuorena suostunut edes sukulaisiini kylään saatikka muualle, hyvä kun sai kauppaan joskus mukaan. Suutuin kerran ja sanoin että jää kotio minä ainakin lähden ja yllättäen sen jälkeen mies on vähitellen alkanut ikävä kyllä jopa roikkumaan mukana.
En minä ainakaan halua mitään väkisin roikkumista. Tämäkin viikonloppu meni niin, että mitään ei tehty yhdessä eikä tulla tekemään. Möllöttää vaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kertoo paljon naisesta kun tietää että miestä kiinnostaa pihvi ja kauhuleffa mutta ainoat asiat mitä ei halua tehdä on syödä pihviä ja katsoa kauhuleffaa. Herää vain kysymys miksi miehen pitäisi tehdä mitä sinä haluat tehdä kun sinä et selvästikään suostu tekemään sitä mitä mies haluaisi tehdä?
Voitaisiin valita ravintola mistä molemmat pitävät ja elokuva mitä molemmat haluavat katsoa. Jos ehdotan muuta, mies sanoo että pihvithän on tosi hyviä. Nytkin on kolme elokuvaa jotka voisin katsoa ja miehelle kelpaa vain se yksi. Minun vikahan se tietysti on. Osaan minä sinne itsekin mennä.
Mitä asioita olet ehdottanut miehellesi viime aikoina?
Vierailija wrote:
Tässä nähdään minkä nyt sinkkuna huomaan nettideitissä. Miehen mielestä ei tarvitse olla mitään yhteistä, voidaan hyvin olla ihan erilaisia tai jopa ääripäitä. Ilmeisesti riittää vaan että nainen on hyvännäköinen.
Olenkin nähnyt jossain sinkkukeskustelussa miten miehet kertovat että eivät he kaipaa samanhenkistä kumppania tai joka olisi kiinnostunut taii harrastaisi samoja asioita. Että he harrastavat kavereiden kanssa ja parisuhde on sitten erikseen.
Itse taas haen samanhenkistä kumppania jonka kanssa jakaa itselle tärkeät hetket esim, konsertit ja jonka elämäntavat on suht samantyyppiset esim. ruokavalion ja alkonkäytön suhteen.
Ex ei tehnyt minun kanssa mitään. Toki olisin hänen kanssaan kaljakuppilaan voinut lähteä mutta nuoruuden jälkeen en enää jaksanut. Uuden kumppanin kanssa kyllä tekivät kaikkea jopa matkustelivat.
Miehet hakevat kumppania ja naiset hakevat alaista ja mielistelijää joka tekee kaiken niin kuin nainen vaatii ja haluaa ilman että nainen tekee mitään takaisin
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehet hakevat
Kumppania mihin? Mitä se tarkoittaa, jos ei haluta viettää aikaa yhdessä? Seksikumppania?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onhan se varmasti hieno kun kaikki menee niin kuin sinä haluat eikä sinun tarvitse koskaan tehdä niin kuin muut haluavat.
Sääliksi käy miestäsi kun koko elämässä ei ole mitään itseä kiinnostavaa kun työaika menee pomojen tahdon toteutukseen ja kotona menee kaikki aika naisen tahdon toteutukseen. Itse miehenä olisin jo jättänyt sinut aikoja sitten kun olet rakentanut noin epätasa-arvoisen parisuhteen
Säälittävähä hahmohan sellainen passiivinen olmi on. Yleensä kaikkiin kysymyksiin vastataan että ihan sama tai en tiijä. Ei tällainen mies kykene mihinkään eroon vaan nainen senkin toteuttaa. Sen voin sinulle naisena kertoa, että mitään hienoa ei ole sellaisessa suhteessa jossa toinen vaan laahautuu perässä.
Oma puoliso muuttui täysin flegmaattiseksi 50-vuotiaana. Ei halua tehdä yhtään mitään. Olkoon sitten.