Ihmiset kahmivat irtokarkkeja kasseihinsa kilpaa
Kauhea kuhina vaan käy Prisman irtokarkkilaatikolla
Kommentit (61)
Irtokarkkitarjoukset pitäisi kieltää. Ihmiset eivät pysty vastustaa tuollaisia tarjouksia.
Mihin kasseihin? Eikö niitä yleensä laiteta pusseihin, joita on tyrkyllä siinä karkkien vieressä.
Hyi s a a t a n a! Kaikki märkäkorva tahmakädet siellä eritteinensä kahmii nameja!
En kahmi edes tarjouksissa. Yleensä otan muutamaa lajia enkä kauhoittain.
Katoin eilen illalla Prismassa samaa. Ihan niin kuin jotkut narkkarit olisivat olleet aineita hakemassa. Pulleita teinejä mutta myös paljon jotain 30-40 vuotiasta porukkaa. Aika karmeen näköistä nähtävää.
Ihan järkevää ostaa alesta, karkit on tosi kalliita nykyään.
Myös mandariinilaarin äärellä oli tungosta :D
Haettiin just 5kg säkki namusia. Menee varmaan tämän illan aikana. Perhe 2 aikuista ja 2 teiniä yht. paino meidän perheellä 450kg.
Vierailija wrote:
Hyi s a a t a n a! Kaikki märkäkorva tahmakädet siellä eritteinensä kahmii nameja!
Näinä aikoina tarvitaankin vastustuskykyä. Minäkin kävin ostamassa tänään karkkia. Mun hetkellä ei vaan ollut niin paljon porukkaa, että hyvin sai valikoitua mitä ottaa.
Irtokarkit on 5.50e/kg
Kyllähän siinä on itsekin pitänyt olla aika vieressä karkkeja kauhomassa, että osaa arvioida paljonko kukin niihin pusseihinsa niitä ostaa :D
Eikös se Halloween oo kohta? Jos ostetaan karkkeja jemmaan noin viikon päähän?
-winner-
itse tosin haen ne karkit ja naamarit sitten vasta viikkoa myöhemmin alesta. Kausituotteita, jos mitkä. Joulu sentään on noin 3 kk ajankohtainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näinä aikoina tarvitaankin vastustuskykyä. Minäkin kävin ostamassa tänään karkkia. Mun hetkellä ei vaan ollut niin paljon porukkaa, että hyvin sai valikoitua mitä ottaa.
Irtokarkit on 5.50e/kg
Ja salaatti 14.90e/kg, sitte ihmetellään miksi Suomalaiset on läskejä
Juu ei tarvi ihmetellä, miks suomalaiset on niin lihavia.
Vierailija wrote:
Haettiin just 5kg säkki namusia. Menee varmaan tämän illan aikana. Perhe 2 aikuista ja 2 teiniä yht. paino meidän perheellä 450kg.
Eikös irtokarkeissa ole rajoitus, että 2kg per talous?
Vierailija wrote:
Pidä sinä huoli vain omista asioistasi ja anna muiden tehdä mitä haluavat.
Jahas. Lainauksiin taas jäi kommentti jumiin... kiitos hieno "UUDISTUS"!
Eli eikös nämä ostaneet alakanttiin, kun olisivat 4 henkilöä yhteensä 8 kg saaneet, jokainen eri kassalle vielä, ettei epäillä...
-winner-
Vierailija wrote:
Paljon perheen äiti painaa?
Vierailija wrote:
Olen lihava mutta en syö karkkia(enkä limsoja, mehuja, sipsejä jne) sillä ne nostavat pulssin ja verenpaineen taivaisiin. Pulssini on 54 normaalisti, ja verenpaine 102/60. Pystyn mainiosti pysymään painossani terveellisellä ruualla ja pienellä määrällä liikuntaa, en tarvitse siihen karkkia.
Irtokarkit normaalisti 8€/kilo eikä ketään näy karkkilaatikoilla. Sittwn tarjous 6€/kilo niin ihmiset tungeksii ja kaksin käsin lataa pusseihin karkkia! Selittäkää miksi se 2€ hintaero on niin ratkaiseva?
Kävin viikko sitten Haaparannan Candy Worldissä, se on Euroopan suurin karkkikauppa, yksi maailman isoimmista.
Siellä ihmiset osti karkkia kärryittäin. Eikä ne karkit ollut ees mitään halpoja.
Miksi ihmeessä? 100g karkkia riittää viikoksi.
Itse en haluaisi juosta maratonia vain kuluttaakseni syömäni karkit.