Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset kahmivat irtokarkkeja kasseihinsa kilpaa

Vierailija
21.10.2023 |

Kauhea kuhina vaan käy Prisman irtokarkkilaatikolla

Kommentit (61)

21/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä Prismaan!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin kohta hakemaan ison säkin irtareita. Hyvä tarjous ja hyvä valikoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko irtokarkit halvempia kuin samat pussitettuina vai miksi niitä ostellaan? On kieltämättä outoa nähdä joku aikuinen, yleensä nainen, kauhomassa irtokarkkeja pussiin, kun jotenkin kuvittelee irtokarkkien kuuluvan nuorten maailmaan.

Vierailija
24/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haettiin just 5kg säkki namusia. Menee varmaan tämän illan aikana. Perhe 2 aikuista ja 2 teiniä yht. paino meidän perheellä 450kg.

Huomenna painatte yht.455 kg.

Vierailija
25/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
26/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nyt lähde hakemaan karkkeja, vaikka miten houkuttelette, kun just meni about puoli kiloa pizzaa. Laitoin vielä lisämauksi 3 euron Supremen päälle isoja katkarapuja ja mozzarellaa, nam!

-winner-

Vierailija
27/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyi s a a t a n a! Kaikki märkäkorva tahmakädet siellä eritteinensä kahmii nameja!

Näinä aikoina tarvitaankin vastustuskykyä. Minäkin kävin ostamassa tänään karkkia. Mun hetkellä ei vaan ollut niin paljon porukkaa, että hyvin sai valikoitua mitä ottaa. 

Irtokarkit on 5.50e/kg 

Ja salaatti 14.90e/kg, sitte ihmetellään miksi Suomalaiset on läskejä

Mä mielellään ostaisin salaattia, mutta se hinta on mikä sanoo ei salaatille. Hedelmiä sitten ostelen ja teen tarvittaessa niistä salaattia. Hinnoittelu on kaupoissa ihan persiistä.

Vierailija
28/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Irtokarkkitarjoukset pitäisi kieltää. Ihmiset eivät pysty vastustaa tuollaisia tarjouksia. 

En ymmärrä tätä kommenttia. Mitä väliä jollain tarjouksella? Kaupassa on kaikenlaista. Miksi pitäisi ostaa?

Vierailija
29/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla alkoi syysloma ja ajateltiin juhlistaa sitä irtokarkeilla. Olipa kiva kun olivat vielä tarjouksessakin! 

Vierailija
30/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit on niin kalliita että ostan vain alesta ehkä pari kertaa vuodessa. Ja kerralla aina reippaasti :) En kuitenkaan ole ylipainoinen, joten herkuttelu on ihan ok.

Vierailija
31/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Suomen teinit, toivot, kehopositiiviset nyky-Martit hefta otassa kauhomassa vähän hyvää.

Nykynuoriso vaappuu.

Vierailija
32/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Irtokarkit normaalisti 8€/kilo eikä ketään näy karkkilaatikoilla. Sittwn tarjous 6€/kilo niin ihmiset tungeksii ja kaksin käsin lataa pusseihin karkkia! Selittäkää miksi se 2€ hintaero on niin ratkaiseva?

Mun lähikaupassa irtokarkit ovat tavallisesti lähes 9.00e ja 5.50e on nyt tarjous. Näin makean persoonalle selvää säästöä.

Vierailija
33/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Katoin eilen illalla Prismassa samaa. Ihan niin kuin jotkut narkkarit olisivat olleet aineita hakemassa. Pulleita teinejä mutta myös paljon jotain 30-40 vuotiasta porukkaa. Aika karmeen näköistä nähtävää. 

Etkö mua nähnyt? Hoikka viiskymppinen ja ostin kaksi pussia.

Vierailija
34/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyi s a a t a n a! Kaikki märkäkorva tahmakädet siellä eritteinensä kahmii nameja!

Näinä aikoina tarvitaankin vastustuskykyä. Minäkin kävin ostamassa tänään karkkia. Mun hetkellä ei vaan ollut niin paljon porukkaa, että hyvin sai valikoitua mitä ottaa. 

Irtokarkit on 5.50e/kg 

Mä mielellään ostaisin salaattia, mutta se hinta on mikä sanoo ei salaatille. Hedelmiä sitten ostelen ja teen tarvittaessa niistä salaattia. Hinnoittelu on kaupoissa ihan persiistä.

Mene illalla kauppaan ja osta prosenttiruokia. Täällä ainakin löytyy vielä ihan syötäviä jäävuorisalaatteja, hedelmiä ym. joiden normihinta on monta euroa jollain alta 20 sentillä pussi, halvin salaatti tais olla 6 senttiä, toista kiloa banaaneja tai omenia 50-60 senttiä... Samana iltana tai seuraavana aamuna kun salaatin syö, niin ei mitään haittaa. 

-winner-

Vierailija
35/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Irtokarkit normaalisti 8€/kilo eikä ketään näy karkkilaatikoilla. Sittwn tarjous 6€/kilo niin ihmiset tungeksii ja kaksin käsin lataa pusseihin karkkia! Selittäkää miksi se 2€ hintaero on niin ratkaiseva?

Minä käyn vasta sitten kun saan sen ilmaisen muoviämpärin kaupan päälle mihin kerätä karkit.

-winner-

Vierailija
36/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Irtokarkit on 5.50e/kg 

Mene illalla kauppaan ja osta prosenttiruokia. Täällä ainakin löytyy vielä ihan syötäviä jäävuorisalaatteja, hedelmiä

Hyllyiltä mä ostankin tarvittaessa, kun en raaski ostaa noutopöydästä. Olisi se töihin vaan kätevämpää ostaa noutopöydästä, kuin askerrella salaatti kotona.

Vierailija
37/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo aikuisten vapaa-ajan viettotavoista. Ollaan vapaa-aikana himassa ja mässytetään carnaubavaha sokeria.

Vierailija
38/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haettiin just 5kg säkki namusia. Menee varmaan tämän illan aikana. Perhe 2 aikuista ja 2 teiniä yht. paino meidän perheellä 450kg.

Siis kuinka paljon oikein painatte yksilöinä jos yhteispaino on 450kg? Jos olisitte kaikki per 100kg se tekisi vasta 400kg ?!

Tietysti jos olette jotain jättiläisiä niin sitten...

Vierailija
39/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä se kertoo aikuisten vapaa-ajan viettotavoista. Ollaan vapaa-aikana himassa ja mässytetään carnaubavaha sokeria.

Kiinni jäit!

Vierailija
40/61 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk