Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätys puolisolle

Vierailija
21.10.2023 |

Oletko yllättänyt jollain seksiasialla puolisoasi? Siis tehnyt yllätyksen, jossa teet hänen lempiasioitaan joita et ehkä tavallisesti tee tai yllättäen pukeutunut seksikkäästi tms. Tai onko joku asia, miten haluaisit yllättää puolisosi? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

täysin turhaa.

ajankulua: evvk

Vierailija
2/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mennään aina samalla kaavoihin kangistuneella kaavalla. Aina ja uudestaan.

Oletko itse tehnyt yllätyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa tehtiin kaikenlaista. Oli mm. sihteerilook eroottisen viikonlopun huipentumana. 

Vierailija
4/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yllättää vaimoni, että toisin kotiimme vieraan miehen häntä naimaan ja saisin katsella vieressä ja myös osallistua kimppaan.

M53

Vierailija
5/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puoliso oli jättänyt iloisen yllätyksen yön aikana. Olin pitkään toivonut että hän vääntäisi tortut selälleni kun nukun ja tänään se oli tapahtunut. Todella kuumaa.

N32

Vierailija
6/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas nysä matias ollu taas vauhdissa.

Vierailija
7/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari ja käsihoito miehelle

Vierailija
8/12 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt. Kerran pistin rouvan autoon ja side silmille, matkaan ja mentiin yhteen saunatilaan. Rouva istumaan pukuhuoneeseen, otti siteen pois ja kädessä oli ohjeet. Saunan, suihkun ym. Sitten kaikenlaista ohjelmaa! Kuten aikaisemmissakin yllätyksissä, rouvan klitoris on raudan kova, mikä ei muuloin ole. 

M53

Vierailija
9/12 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyppään oven takaa ja katkaisen bööö!

Vierailija
10/12 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin miehelle hieman miesseuraa yllätyksenä. Se silmät sidottuna huuteli: Tanja et ennen suostunut nuolemaan b-rapun edustaa. Sitten suuhoidon aikana alkoi jo vähän huomaamaan kun otteet oli erilaiset. Paljastui viimein kun kaveri ratsasti mieheni elimellä ja kaverin kassit hakkasi vasten mieheni kasseja. Mies oli nöyrää ja hiljaista poikaa mutta tuli kuitenkin kovan huudon saattelemana. Parin vkon mykkäkoulun jälkeen suostui huulien välistä kehumaan sessiota, mikä oli varmaan vaikeeta kun oli pitänyt itseään niin 100 prosenttisena heterona,

Vierailija
11/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein mieheni ammattilais dominalle. Silmäsiteessä tämäkin. Hän päätyi aitoon kalliotyrmään ja loput hoiteli domme. Itse istuin kaksi kerrosta ylempänä juomasa kuohuviiniä.  Kun toimitus oli loppuvaiheessa, toivotin hänelle hyvää hääpäivää. 

12/12 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ajatustenlukutaitoa kun en osaa ja lempiasioista ei ole tietoa niin liian vaikeaksi menee. 

Kaikki on kuulemma ihan ok. Muuten kyllä voisin vaikka yllättääkin. Miksi saada kaikki, kun voi tyytyä vähäänkin.. 

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän