Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille
Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?
Kommentit (335)
Vierailija wrote:
Ei ei ei.
Kun mies haluaa hoikan ja naapurintyttömäinen naisen, niin se tosiasiassa tarkoittaa hoikkaa, siroa mutta muodokasta naista, jolla on sporttinen, kiinteä kroppa, isot silmät, ja hyvä iho, pitkät ja tuuheat kiiltävät hiukset. Kauniit piirteet. Naisellinen pukeutuminen. Hymyilevä, iloinen, avoin ja kiltti luonne. Osaa laittaa hyvää ruokaa ja leipoo. Pitää kodin siistinä muttei ole siivoushullu. Keskittyy lemmikkien ja matkustelun sijaan mieheen ja antaa myös miehen viettää vapaa-aikaa kavereitten kesken kaljotellen.
Niin ja unohdin myös tärkeän asian. Naisen tulee olla himokas ja halukas ja kokeilunhaluinen mutta siveä muulloin kuin miehen itsensä kanssa. Ei seksuaalista menneisyyttä.
Itse pidän laihoista naisista, ovat ihanan seksikkäitä...
Okei, sitten voit jatkaa rutinaa tai vaihtoehtoisesti hommata elämääsi sisällön.
Paino on sopiva mutta pituutta on hitokseen liikaa.
Vierailija wrote:
Ei ei ei.
Kun mies haluaa hoikan ja naapurintyttömäinen naisen, niin se tosiasiassa tarkoittaa hoikkaa, siroa mutta muodokasta naista, jolla on sporttinen, kiinteä kroppa, isot silmät, ja hyvä iho, pitkät ja tuuheat kiiltävät hiukset. Kauniit piirteet. Naisellinen pukeutuminen. Hymyilevä, iloinen, avoin ja kiltti luonne. Osaa laittaa hyvää ruokaa ja leipoo. Pitää kodin siistinä muttei ole siivoushullu. Keskittyy lemmikkien ja matkustelun sijaan mieheen ja antaa myös miehen viettää vapaa-aikaa kavereitten kesken kaljotellen.
Minulle se tarkoittaa naista jolla on naisellisia muotoja ainakin peffassa, joka on vatsaa pyöreämpi. Ei tarvitse olla sporttinen, mutta ei ole supermukavuudenhaluinen liikunnanvihaaja. Ei tarvitse olla siro, ei tarvitse olla hyvä iho, en pidä isoista silmistä koska niistä tulee mieleen säikky bambi. En halua että nainen on liian kiltti. Ruuanlaittotaidolla ei ole suurta väliä. Ei ole siivoushullu, mikä tarkoittaa sitä ettei pidä kotia supersiistinä. Keskittyy lemmikkien ja matkustelun sijaan yhteiseen aikaan miehen kanssa. Kaljoittelemassa voidaan käydä muutama kerta vuodessa yhdessä, tai sitten molemmat tekevät mitä haluavat.
Juu, tiedän, nämä ovat täysin kohtuuttomia vaatimuksia.
Ainoa mitä saa vaatia on nainen joka on ylipainoinen, kropaltaan sellainen että vain rinnoista erottaa sukupuolen, vihaa vähäistäkin fyysistä rasitusta kuten sitä jos mies parkkeeraa auton 100m päähän ostarin etuovesta, on täysin laittautumaton mutta haluaa kalliita kauneushoitoja, haluaa seksiä vain hintavan hemmottelureissun yhteydessä, on kiinnostuneempi koirista ja turistimatkailusta kuin miehestä, ei osaa laittaa ruokaa mutta rakastaa syömistä, vaatii että koristetyynyjen pitää olla tiptop ja mitään hauskaa ei voi tehdä ellei koti ole 10/10, on feministi muttei tienaa juuri mitään ja vaatii mieheltä perinteistä miehekkyyttä feminismin lisäksi, eikä ole koskaan tyytyväinen mihinkään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ei ei.
Minulle se tarkoittaa naista jolla on naisellisia muotoja ainakin peffassa, joka on vatsaa pyöreämpi. Ei tarvitse olla sporttinen, mutta ei ole supermukavuudenhaluinen liikunnanvihaaja. Ei tarvitse olla siro, ei tarvitse olla hyvä iho, en pidä isoista silmistä koska niistä tulee mieleen säikky bambi. En halua että nainen on liian kilt
Kuulostat katkeralta. Parisuhdemarkkinoilla saat juuri sellaisen kumppanin kuin sinun itsesi rahkeet riittää. Ei ne naiset siihen ole syyllisiä joilla on vatsa pyöreämpi kuin pehva ym.
Jos haluat laadukkaamman naisen nosta omaa haluttavuuttasi naisten silmiin.
sori, olet vain nyt naisille liian vähän kiinnostava & haluttava. Turha itkeä asiaa täällä. 10 + naiset saa 10+ miehiä, niin se vaan menee myös alemmalla tasolla.
Vierailija wrote:
Olet aivan liian laiha. Sitä paitsi tuota mantraa hokevat lihavat naiset. Heidän ei tarvitsisi muuta kuin laihduttaa normaalipainoisiksi.
Suomalaiset miehet voisivat laihduttaa. Heistä enemmistö on läskejä. Järkyttävän näköisiä möhömahaäijiä vyöryy päivittäin kaduilla.
Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.
Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.
Heikko itsetunto on todella iso red flag. Siis muille kuin narsisteille.
Vierailija wrote:
Mä olen 175 cm, 60 kg, lantion ja vyötärön erotus n. 30 cm, rinnat 65D, hiukset vyötärömittaiset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, meikkiä en tarvitse, kun näytän hyvältä ilmankin, käytän paljon mekkoja ja hameita.
Miehiä tarjolla 0. Tinderit ja kaikki kokeiltu eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Tosielämässä yksikään ei mies lähesty, ei edes baarissa.
Höpöhöpö
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No onko sulla yhtään tissejä tai peppua
Itsellä ei ollut kumpiakaan. Silti olin missikisoissa 70-luvulla eikä silloin ollut mitään tuommoista buumia eikä myöskään tekoripsejä.
No, minkä vuoden missikisoissa olit niin tarkistan
Maj-Len Eriksson voitti 1972.
Silloin kilpailijat olikin vielä oikeasti kauniita, eikä mitään lisäkkeillä pilattuja feikkejä.
Vierailija wrote:
Mä oon 170cm, 88kg ja vientiä olisi vaikka kuinka paljon.
Ei vain kiinnosta, kun olen naimisissakin ollut jo melkein 20 vuotta.
Silti vieläkin saa hätistellä ukkoja pois kintereiltä.
Hymyile ja ole iloinen, ehkä se johtuu siitä.
Joko miehet ajattelee sua helppona tai ne haluaa sittenkin paksukaisen eikä hoikkaa. Veikkaan ekaa.
Vierailija wrote:
Kelpaa mutta olet nirso ja haluat vain komeita top 10 miehiä.
Jos sais edes sitä omaa "luokitusta" olevan. Minua kävi tänään yrittämässä arviolta 150 kg 160 cm vanhan näköinen ukkeli. Ei herättänyt mitään muuta tunnetta kuin ärsytystä.
T. Eri
Tuo oli ajattelutapa ennen. Nykyään miehet ymmärtävät ettei nainen tuo mitään positiivista heidän elämäänsä joten parisuhdehaaveilut jää naisten jutuksi.
Poislukien tietysti miehet jotka kaipaavat äitiä elämäänsä. Tsemppiä niiden kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ei ei.
Niin ja unohdin myös tärkeän asian. Naisen tulee olla himokas ja halukas ja kokeilunhaluinen mutta siveä muulloin kuin miehen itsensä kanssa. Ei seksuaalista menneisyyttä.
Joo tollanen vaatimuslistan kanssa kulkeva mies, uuh aah, mikä unelmien saalis!
Ei johdu painosta. Mä olen 164/75 ja vientiä olisi vaik kuinka.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Höpöhöpö
Tämä tarina on valitettavasti tosi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä oon 170cm, 88kg ja vientiä olisi vaikka kuinka paljon.
Ei vain kiinnosta, kun olen naimisissakin ollut jo melkein 20 vuotta.
Silti vieläkin saa hätistellä ukkoja pois kintereiltä.
Hymyile ja ole iloinen, ehkä se johtuu siitä.
Joko miehet ajattelee sua helppona tai ne haluaa sittenkin paksukaisen eikä hoikkaa. Veikkaan ekaa.
Vaikka harvoin naisseuraa saan niin siltikin se helppous /tyrkkyys on vaan yksiselitteisen luotaantyöntävää.
Itse en paksukaisiin koe erityistä vetoa mutta vielä pahempi on langanlaiha. Ja tuo tyrkyllä oleminen on viimeksimainituilla yleisempää. Ja siihen ne syömättömyyshäiriöt usein kai liittyykin että on itsetunto niin romuna että yrittää tulla hyväksytyksi edes seksikkyyden kautta, tai sen mitä kuvittelee miesten pitävän seksikkäänä. En halua tuomita tällaista naista vaan antaa vanhemmille ympäri korvia.
Ei ei ei.