Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: kerro, miksi torjuit miehen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.

Vierailija
20.10.2023 |

Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksei nainen tartu tilaisuuteen, jota moni nainen täällä kuitenkin kovasti toivoo eli miehen aloitteeseen.

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut että ei miehiäkään kaikki naiset kiinnosta. 

162/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin yksin uimassa Naantalin kylpylässä, ja minulle tuli juttelemaan myös yksin liikkeellä ollut minua hieman vanhempi joku 40+ ikäinen mies. Hän jutteli kyllä ihan asiallisesti, mutta minusta se tuntui epämiellyttävältä, koska suoraan sanottuna hän oli tosi lihava ja epäsiistin oloinen. Kuvittelikohan hän oikeasti, että olisi jollain tavalla mahdollista, että minun kaltaiseni upea nainen olisi kiinnostunut hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt vuoden sisään olen antanut pakit mm. näistä syistä:

- miehellä oli 3 lasta ja vaikutti vähän onnenonkijalta 

- mies puhui liian hiljaa ja oli muutenkin tossun oloinen

- mies muistutti liikaa yhtä kaverimiestä ja oli lisäksi huono sängyssä

- mies haisi pahalle ja lisäksi ärsytti jutuillaan

- toinenkin mies jostain syystä ärsytti jutuillaan 

- miehellä oli liian lyhyet kädet ja oli ns. persjalkainen, kuulosta kamalalta, mutta ulkonäkö ei miellyttänyt 

- mies oli liian innokas ja pommitti koko ajan, alkoi ahdistaa 

- mies tuli ensitreffeille verkkarit jalassa ja vaikutti elämänkoululaiselta

- mies oli liian erähenkinen

- mies oli juntti ja liian nuori

- mies oli ikisinkkutyyppinen, ei miellyttänyt ulkoisesti

- lisäksi saanut muutamat treffikutsut miehiltä, jotka eivät ole millään lailla omaan makuun sopivia ja sik

Moni mies on mennyt turhaan treffeille. Sinun olisi pitänyt ehdottaa videotsättiä noille miehille, jotta he (ja sinä myös) eivät olisi turhaan tuhlalleet aikaa ja rahaa jossain kahvilatreffeillä.

Vierailija
164/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kiinnostunut hänestä. 

Vierailija
165/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli takertuva. Seurasi minua kurssilla joka paikkaan. Mua alkoi ahdistaa. Ei kuitenkaan sanonut suoraan, että olisi kiinnostunut. Lisäsin hänet (kun olin tosi nuori) ystävällisesti kaveriksi facebookissa kn hän kysyi. Vasta kurssin loputtua laittoi viestiä facessa, että lähtisinkö ulos. Oli pakko sanoa ei. 

Vierailija
166/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi jäät jankkaamaan (jokaista) torjuntaa ja menettämääsi "tilaisuutta"? -> Kukaan nainen ei ole sinulle mitään velkaa.

Olisi kiva kuulla? Miksi? Miksi taas turhaan jaanaat tätäkin asiaa asiaankuulumattomilta, jotka eivät siihen voi vastata?

Vain se kyseessä oleva pakkien antajajaana itse voi virallistodellisesti vastata miksi JUURI HÄN antoi juuri ap:lle pakit.

Kun kerran jälleen aloitit tämän jotakuinkin saman jääräkeskustelun niin voisit ap itsekin vastata näihin kysymyksiin?

Vierailija
167/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nyt vuoden sisään olen antanut pakit mm. näistä syistä:

- miehellä oli 3 lasta ja vaikutti vähän onnenonkijalta 

- mies puhui liian hiljaa ja oli muutenkin tossun oloinen

- mies muistutti liikaa yhtä kaverimiestä ja oli lisäksi huono sängyssä

- mies haisi pahalle ja lisäksi ärsytti jutuillaan

- toinenkin mies jostain syystä ärsytti jutuillaan 

- miehellä oli liian lyhyet kädet ja oli ns. persjalkainen, kuulosta kamalalta, mutta ulkonäkö ei miellyttänyt 

- mies oli liian innokas ja pommitti koko ajan, alkoi ahdistaa 

- mies tuli ensitreffeille verkkarit jalassa ja vaikutti elämänkoululaiselta

- mies oli liian erähenkinen

- mies oli juntti ja liian nuori

- mies oli ikisinkkutyyppinen, ei miellyttänyt ulkoisesti

- lisäksi saanut muutamat treffikutsut miehiltä, jotka eivät

Miksi kirjoittaja räätälöisi tuollaisen palvelun, jonka tavoite on maksimoida hänelle koituva vaiva ja minimoida miehelle koituva vaiva?

Ihmettelen muutenkin, kuinka säälittävän pihi pitää miehen olla, kun itkee jostain kahvin hinnasta. Olen pihi itsekin ja häpeän sitä välillä, mutta en luojan kiitos noin pihi.

Vierailija
168/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni on ollut monikin nainen kiinnostunut - mutta vain kaverina.

Vierailija
169/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen henki haisi jatkuvasti ja ääni narisi. Yök, en pystynyt

Vierailija
170/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut hänestä kiinnostunut. Parisuhteeseen kun tarvitaan molemminpuolinen kiinnostus. Miksi tämä on joillekin niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
171/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

Kerran olin yksin uimassa Naantalin kylpylässä, ja minulle tuli juttelemaan myös yksin liikkeellä ollut minua hieman vanhempi joku 40+ ikäinen mies. Hän jutteli kyllä ihan asiallisesti, mutta minusta se tuntui epämiellyttävältä, koska suoraan sanottuna hän oli tosi lihava ja epäsiistin oloinen. Kuvittelikohan hän oikeasti, että olisi jollain tavalla mahdollista, että minun kaltaiseni upea nainen olisi kiinnostunut hänestä?

Sehän oli jonkun kotiin paukahtanut pari kertaa tämmöinen tyyppi jonka kanssa oli kylpylässä jutellut. Ei kai siinä aviomieskään ollut riittävä este, vaan tuli vielä toistekin.

Vierailija
172/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Muutamankin vastaaja väittää että mies ei käynyt koska on pannut puolta kylää.

Naiset, tuo on paskapuhetta.

Yhdelläkään tietämälläni pelimiehellä ei ole ollut pienimpiäkään vaikeuksia parisuhteen löytämisessä. Päin vastoin.

Mitä te todellisuudessa tarkoitatte:

- uhoajia jotka väittävät panneensa puolta kylää, mutta ovat oikeasti saaneet muutamilta baarinaisilta joskus ja jouluna, jos sitäkään

- nuoruuden pelimiehiä jotka eivät ole menestyneet elämässä ollenkaan, vaan istuvat siellä kulmakumppilassa muistelemassa menneitä bileitä

Pelimes joka on hankkinut kunnon ammatin ja varallisuutta, voi olla pannut vaikka puolta Suomea eikä se ole este tai edes hidaste.

Väitätkö siis että kenelle tahansa kelpaa tämä puolta Suomea pannut pelimies, joka on hankk

"Eihän tuossa niin väitetty. Tietenkään kukaan mies ei kelpaa kaikille maailman naisille ja jokainen on joskus saanut pakit, mutta se ei tarkoita etteikö silti voisi saada parisuhdetta helposti. Pätee molempiin sukupuoliin."

Kylläpä väitettiin. Ihan suoraan sanottiin olevan paskapuhetta, että joku olisi voinut antaa pakit tuollaiselle kuvatunlaiselle pelurille. Epäiltiin näiden ihmisten kokemusta. Luepa uudelleen ajatuksella.

Vierailija
173/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pinnallisuuteen liittyen, en mäkään ymmärrä mitä pahaa siinä on ja miksi sitä ei voisi myöntää. Tai no, en välttämättä kehtaisi jos olisin sieltä rumemmasta päästä, mutta kun on niin sanotusti varaa olla pinnallinen niin en kyllä häpeä asiaa. Ulkonäkö on numero yksi kun mietin, keneen lähden tutustumaan suhdemielessä. Sori jos joku siitä loukkaantuu.

Samaa mieltä. Mä olen itse aika hyvännäköinen, ja mun kumppanin pitää myös olla hyvännäköinen. En ole tästä vaatimuksesta valmis joustamaan tippaakaan.

Minä taas en ole hyvännäköinen, mutta miehen täytyy miellyttää mun silmää. Ennen lähdin suhteisiin joissa näin ei ollut, ja kadun sitä. Nyt olen sinkkuna jos ei löydy sellaista joka näyttää hyvältä mielestäni.

Mutta se ei tosiaankaan tarkoita mitään kalsarimalli-laatikkoleukaa. Ei kelpaisi edes Brad Pitt. Tai Clooney.

Vierailija
174/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt, kapeat pullohartiat, huonot hampaat etc etc. Onhan niitä ollut jos joitakin syitä. Onneksi nyt parisuhteessa eikä toivottavasti enää tarvitse etsiä miestä. 

Vierailija
175/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just torjuin yhden, koska oli minua päätä lyhyempi, 3 kertaa painavampi ja 20 vuotta vanhempi. Oli myös ahdistelevan tungetteleva. 

Vierailija
176/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yksinkertaisesti siitä syystä etten halunnut miestä vaivoikseni.

Vierailija
177/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se, että joku idiootti lähestyy ja tulee kyselemään typeriä, on aina jo suuri turn off. Miten miesten voi olla niin vaikeaa tajuta, ettei tuntemattomia naisia saa lähestyä?

sellaiset psykoosit päällä tällä kertaa

Vierailija
178/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta. Näinkin n yksinkertaista tämä on.

Vierailija
179/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteessa ja ulkonäössä ei itsessään ollut mitään vikaa, mutta en vaan tuntenut mitään fyysistä vetoa häntä kohtaan.

Vierailija
180/186 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut torjua. No oikeastaan 2, toinen 30 vuotta nuorempi ja toinen saman verran vanhempi. Ei tarvinne perustella enempää?