Nainen: kerro, miksi torjuit miehen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksei nainen tartu tilaisuuteen, jota moni nainen täällä kuitenkin kovasti toivoo eli miehen aloitteeseen.
Kommentit (186)
Mies ei kiinnostanut esim. ulkonäkönsä, tupakointinsa tai alkoholinkäyttönsä vuoksi, vaikka oli fiksu, mielenkiintoinen ja hauska.
Pidän näteistä vaaleista heteromiehistä, heitä on hyvin vähän.
Nuorempana sain paljon iskuyrityksiä, mutta en silloin halunnut parisuhdetta. Ei johtunut iskijästä.
Eräs tapaus ei napannut. Hänessä ei ollut mitään mulle mielenkiintoista. Tutustuin häneen kaverin kaverin kautta, jossa bileissä ja kyllä mä istua ja jutella voin kenen kanssa vaan.
Moikattiin, kun tavattiin ja aina hän löysi musta jotain osoiteltavaa. "hei kamala finni sulla tossa!" sitten vielä tökkäs sitä finniä. "ootko sä alkanut lihoamaan!" Sitten puristi vähän jenkkakahvasta. "onko sulla bad hair day?!" Kun sateen uittamana yhteen kauppakeskukseen kömmin. Kyllä hän sitten tukkaakin silitti. Näitä kohtaamisia oli useita ja kaiken tuon jälkeen hän kyseli, että lähtisinkö treffeille. Ei kiitos!
Meni 20 vuotta ja vaihteeksi kohdattiin. Mä olin mieheni kanssa ollut sen 15 vuotta. Tyyppi meni aivan sfääreihin. "pitihän se arvata, että pitkän ja komeen otit, vaikket mikään kaunotar itsekään ole. Nytkin olet lihonnut (odotin kuopusta viimeisilläni) ja niin tyytyväisenä näyttelet komeeta miestä". Menin kyllä aivan änkäksi. Mieheni onneksi ei. Pituutensa ja komeutensa lisäksi hän on supliikki tapaus ja kohtelias. Hän kiitti kohteliaisuudesta ja totesi mun olevan elämänsä kaunein nainen, joka on tehty häntä varten. Mahaa koski ja sano hieman ehkä lässyttäen, että tätä sanotaan raskaudeksi. Sellaista tapahtuu, kun kaksi ihmistä rakastaa älyttömästi toisiaan ja saavat sitten lapsia.
Seuraaviin treffipyyntöihin sitten olen kieltäytynyt, kun on toi komee ja pitkä mies. Eli kerran olen treffeille lähtenyt ja se piti.
Vierailija wrote:
Mies ei kiinnostanut esim. ulkonäkönsä, tupakointinsa tai alkoholinkäyttönsä vuoksi, vaikka oli fiksu, mielenkiintoinen ja hauska.
Pidän näteistä vaaleista heteromiehistä, heitä on hyvin vähän.
"Nätti" tarkoittaa voimakasleukaista ja maskuliinista miesmallia, joka on vain ajanut nätisti partansa.
1. Liian köyhä. (Työtön)
2. Liian ruma.
3. Liian lyhyt.
4. Halusi 50/50 parisuhteen
5. Pisti minut maksamaan omat ostokseni ensi treffeillä.
6. Halusi matkustella, mutta ei ostanut minulle matkoja vaan ne olisi pitänyt ostaa itse.
7. Ei halunnut lapsia.
8. Ei hyväksynyt että jään kotiäidiksi kun lapsia tehdään.
9. Ei ottanut lopputiliä reissuhommista minun takia.
10. Ei suostunut maksamaan minun maksuja kun olin työttömänä ja minun piti käyttää omat vähäiset rahani elämäni maksuihin enkä päässyt ostelemaan mitään kivaa itselleni.
Nuo nyt aikkiä tulee mieleen miksi olen antanut pakit miehelle
Olin 17 ja mulla oli liian korkeat luulot itsestä. Mies oli isääni vanhempi ja kuvittelin että mulla on varaa valita.