Nainen: kerro, miksi torjuit miehen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksei nainen tartu tilaisuuteen, jota moni nainen täällä kuitenkin kovasti toivoo eli miehen aloitteeseen.
Kommentit (186)
Vierailija wrote:
- koska olen yllättävän pinnallinen ihminen ja mielestäni saan olla kiinnostunut myös ulkonäöstä. Minun puolestani ylipainoinen mies saa haaveilla Taylor Swiftin näköisistä naisista, mutta minäkin saan valita kumppanin, joka kohtuudella miellyttää omaa silmää. Sori jos / että pinnallisuuteni tuli yllätyksenä. Sekin on kyllä vähän pinnallinen ennakkoluulo minua kohtaan, ettäkö minun näköiselläni tai kaltaisellani ihmisellä ei voisi olla ulkonäkömieltymyksiä.
- ihan täys pelkkä naamatuttu menneisyydestä lähestyi heti ensimmäisessä viestissä niin, että alatkos suhteeseen kanssani. Ihan niin kuin mä olisin kaikki vuodet elänyt paikoillani silmät kiinni ja odottanut, että joku, jolla menee tarpeeksi huonosti, keksii kerätä mut talteen. Ei *****.
(ja ennen kuin joku itkee asenteestani ja siitä, että jään varmaan yksin, niin ei pidä paikkaansa. ei ole suurta vientiä, mutta yksi oikea riitti/riittää)
"koska olen yllättävän pinnallinen ihminen ja mielestäni saan olla kiinnostunut myös ulkonäöstä"
Hei, me kaikki ollaan pinnallisia 😀. Turha siis pyydellä anteeksi tuota. Mä olen itse hyvinkin pinnallinen, enkä häpeä yhtään sitä myöntää.
N30
Jos/kun epäkiinnostava randommies yksipuolisesti "ilmaisee olevansa kiinnostunut", niin se ei ole naiselle "tilaisuus".
Liian nuori
Liian vanha
Liian takertuva
Pieniä lapsia
Valehtelija
Mies oli fyysisesti vastenmielinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yks tosi kiva kaveri, jonka tiesin panneen varmaan puolta kylän naisista. Ei vaan pystynyt lähtemään siihen. Kavereita ollaan edelleen. Sitten on ollut varattuja miehiä, jotka yrittää jotain. Ei kiitos, se on kun kaivaisi verta nenästään. Yhdellä oli kolme lasta ja lasten äiti todella erikoinen tapaus. En vaan jaksa mitään ylimääräisiä haasteita, jotka jo ennakkoon tiedossa. Lisäksi yksi alkoholisoitunut nuoruuden aikainen kaveri, jolla ei näytä olevan enää hampaitakaan. Kukaan ns. normaali sinkkumies ei ole koskaan tehnyt aloitetta minulle. terv. ikisinkku.
Yksi naistenmies, sekä useat varatut miehet ovat tehneet lähestymisyrityksiä sinua kohtaan, mutta ei yksikään sinkkumies?
Sangen erikoista. Et voi olla ihan kaamean näköinenkään, koska tuskinpa nuokaan miehet olisivat sinua silloin lähestyneet. Eli aika mysteeri, vaikea sanoa mistä kiikastaa että et sinkkum
Ihmisillä ei lue kylttiä kaulassa sinkku/varattu/polyamorinen
Pinnallisuuteen liittyen, en mäkään ymmärrä mitä pahaa siinä on ja miksi sitä ei voisi myöntää. Tai no, en välttämättä kehtaisi jos olisin sieltä rumemmasta päästä, mutta kun on niin sanotusti varaa olla pinnallinen niin en kyllä häpeä asiaa. Ulkonäkö on numero yksi kun mietin, keneen lähden tutustumaan suhdemielessä. Sori jos joku siitä loukkaantuu.
Mies (23), pitkä ja täydellisen kropan omaava latino ja seksi hänen kanssaan oli erittäin hyvää, mutta täysi kusipää.
Yritti/yrittää painostaa anaaliseksiin, vaikka olen useasti sanonut, etten pidä siitä.
Huusi naama punaisena missä muualla mulla on viiltelyarpia (olin vakavasti masentunut parikymppisenä ja yritin itsemurhaa useamman kerran ja mies tiesi tästä).
Olemme tavanneet vain kerran kesäkuussa ja hän edelleen vinkuu alastonkuvia ja kuinka hän tahtoo kuvata meitä harrastamassa seksiä. Laittoi myös viestiä pari viikkoa sitten, kun oli katsonut sormuksia, mutta ei tiennyt mun kokoa.
Suuttui, kun sanoin, etten välttämättä ikinä tahdo naimisiin tai perustaa perhettä.
Käyttäytyy, kuin olisin hänen omaisuuttaan.
N32
Muutamankin vastaaja väittää että mies ei käynyt koska on pannut puolta kylää.
Naiset, tuo on paskapuhetta.
Yhdelläkään tietämälläni pelimiehellä ei ole ollut pienimpiäkään vaikeuksia parisuhteen löytämisessä. Päin vastoin.
Mitä te todellisuudessa tarkoitatte:
- uhoajia jotka väittävät panneensa puolta kylää, mutta ovat oikeasti saaneet muutamilta baarinaisilta joskus ja jouluna, jos sitäkään
- nuoruuden pelimiehiä jotka eivät ole menestyneet elämässä ollenkaan, vaan istuvat siellä kulmakumppilassa muistelemassa menneitä bileitä
Pelimes joka on hankkinut kunnon ammatin ja varallisuutta, voi olla pannut vaikka puolta Suomea eikä se ole este tai edes hidaste.
Vierailija wrote:
Mies (23), pitkä ja täydellisen kropan omaava latino ja seksi hänen kanssaan oli erittäin hyvää, mutta täysi kusipää.
Yritti/yrittää painostaa anaaliseksiin, vaikka olen useasti sanonut, etten pidä siitä.
Huusi naama punaisena missä muualla mulla on viiltelyarpia (olin vakavasti masentunut parikymppisenä ja yritin itsemurhaa useamman kerran ja mies tiesi tästä).
Olemme tavanneet vain kerran kesäkuussa ja hän edelleen vinkuu alastonkuvia ja kuinka hän tahtoo kuvata meitä harrastamassa seksiä. Laittoi myös viestiä pari viikkoa sitten, kun oli katsonut sormuksia, mutta ei tiennyt mun kokoa.
Suuttui, kun sanoin, etten välttämättä ikinä tahdo naimisiin tai perustaa perhettä.
N32
"Naiset eivät halua kanssasi seksiä koska olet k*sipää, ei se ole ulkonäöstä kiinni"
Vierailija wrote:
N32
Jos mies on pitkä, omaa täydellisen kropan ja on taitava sängyssä, niin hän voi aivan hyvin kohdella naisia kuin omaisuuttaan. Tuollainen mies on niin uskomattoman harvinainen ja haluttu, että hän voi tehdä ja sanoa naisille melkein mitä vaan, eikä halukkaista naisista tule silti ikinä olemaan pulaa.
Ja sama toki pätee naisiinkin: kun olet riittävä kaunis, niin voit olla vaikka täysin hullu väkivaltainen narkomaani, ja siitä huolimatta tuhannet miehet olisivat koska tahansa valmiita olenkaan kanssasi.
Kauneus on todellinen supervoima.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se lähetteli mulle härskejä kuvia ekojen treffien jälkeen ja sillä oli jättimäinen vatsa.
Ainoa noin 15 deitistä joka oli kiinnostunut. Muut häipyi kun pieru saharaan.
N47
Kuulostaa siltä että sun kannattaisi oikeasti tehdä jotain ulkonäöllesi, jos 15 miehen joukosta ainoastaan yksi kiinnostui sinusta, ja tämä ainoa kiinnostunut mies oli vieläpä merkittävästi ylipainoinen. Selkeästi kilpailukykysi deittimarkkinoilla on tällä hetkellä aivan pohjamudissa.
Kun en tällä naamalla kelpaa, niin minkäs sille mahdan. Miehet ovat kranttuja. Kyllä olen monet surut asian takia surrut.
Vierailija wrote:
Pinnallisuuteen liittyen, en mäkään ymmärrä mitä pahaa siinä on ja miksi sitä ei voisi myöntää. Tai no, en välttämättä kehtaisi jos olisin sieltä rumemmasta päästä, mutta kun on niin sanotusti varaa olla pinnallinen niin en kyllä häpeä asiaa. Ulkonäkö on numero yksi kun mietin, keneen lähden tutustumaan suhdemielessä. Sori jos joku siitä loukkaantuu.
Samaa mieltä. Mä olen itse aika hyvännäköinen, ja mun kumppanin pitää myös olla hyvännäköinen. En ole tästä vaatimuksesta valmis joustamaan tippaakaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N32
"Naiset eivät halua kanssasi seksiä koska olet k*sipää, ei se ole ulkonäöstä kiinni"<
Muista naisista en tiedä, mutta esimerkiksi minä en ole koskaan halunnut seksiä kusipään kanssa. Sellainen ei sytytä.
Vierailija wrote:
Yhdelläkään tietämälläni pelimiehellä ei ole ollut pienimpiäkään vaikeuksia parisuhteen löytämisessä. Päin vastoin.
- uhoajia jotka väittävät panneensa puolta kylää, mutta ovat oikeasti saaneet muutamilta baarinaisilta joskus ja jouluna, jos sitäkään
- nuoruuden pelimiehiä jotka eivät ole menestyneet elämässä ollenkaan, vaan istuvat siellä kulmakumppilassa muistelemassa menneitä bileitä
Pelimes joka on hankkinut kunnon ammatin ja varallisuutta, voi olla pannut vaikka puolta Suomea eikä se ole este tai edes hidaste.
Väitätkö siis että kenelle tahansa kelpaa tämä puolta Suomea pannut pelimies, joka on hankkinut ammatin ja varallisuutta? Että on täysin mahdotonta että yksikään nainen olisi koskaan antanut sellaiselle pakit?
Mä taas väitän että kukaan ei kelpaa kaikille, ja jopa se sun silmissä maailman ihailtavin pelimieskin on joskus tullut jonkun torjumaksi.
Vierailija wrote:
Tiedän mäkin naisia mitkä sietää villisian näkösiltä ruokotonta kohtelua. Jotenkin tuntuu että ns. kiltit haluaisi päästä tekemään samaa. Kerrotakoon noiden naisten ongelmien johtuvan traumoista ja osalla diagnosoiduista mielenterveys ongelmista. Hiukan empatiaa,kiitos!
Olin tuossa avioliittojeni välissä vuoden sinkkuna ja deittailin paljon. Joten nämä ovat esimerkkejä eri ihmisistä miksi en halunnut jatkaa tutustumista: alkoholisti, työtön ( minulla ei ollut varaa ruokkia ylimääräistä suuta. Työttömyys ei haittaisi jos pärjäisi omilla rahoillaan ), kärsinyt psykoottisesta masennuksesta, pilviveikko, kiihkouskovainen (itse olen pakana), eriäväinen poliittinen mielipide, somepeluri, liikalihava (vaikutti miehiseen toimintakykyyn), bi-seksuaalisuus (olen mustasukkaisuuteen taipuva joten olisi aivan liikaa kun en yhtään tietäisi kuka on kaveri ja kuka "kaveri").
Loppujen lopuksi kyse on kuitenkin siitä kuka saa sen lämpöisen tunteen sydämeen jolloin myös on valmis hyväksymään toisen omana itsenään kaikkine vikoineen ja onnekseni löysin omani.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Samaa mieltä. Mä olen itse aika hyvännäköinen, ja mun kumppanin pitää myös olla hyvännäköinen. En ole tästä vaatimuksesta valmis joustamaan tippaakaan.
Nämä saavat yläpeukkuja, mutta tasoteoria ei ole totta.
Vierailija wrote:
Miksi ihmeessä besserwisseröit ja puhut pashaa muiden suilla? Todellisuushaasteinen neuroosiuli hoitoon pikapikaa?