Nainen: kerro, miksi torjuit miehen, joka ilmaisi olevansa sinusta kiinnostunut.
Olisi kiva kuulla, mitkä on olleet niitä tekijöitä, miksei nainen tartu tilaisuuteen, jota moni nainen täällä kuitenkin kovasti toivoo eli miehen aloitteeseen.
Kommentit (186)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pinnallisuuteen liittyen, en mäkään ymmärrä mitä pahaa siinä on ja miksi sitä ei voisi myöntää. Tai no, en välttämättä kehtaisi jos olisin sieltä rumemmasta päästä, mutta kun on niin sanotusti varaa olla pinnallinen niin en kyllä häpeä asiaa. Ulkonäkö on numero yksi kun mietin, keneen lähden tutustumaan suhdemielessä. Sori jos joku siitä loukkaantuu.
Samaa mieltä. Mä olen itse aika hyvännäköinen, ja mun kumppanin pitää myös olla hyvännäköinen. En ole tästä vaatimuksesta valmis joustamaan tippaakaan.
Nämä saavat yläpeukkuja, mutta tasoteoria ei ole totta.
Siksi että TOSIELÄMÄSSÄ kahdensuuntainen kiinnostus, joka johtaa kestävään ja onnelliseen liittoon = saman tasoiset.
Vierailija wrote:
Yks tosi kiva kaveri, jonka tiesin panneen varmaan puolta kylän naisista. Ei vaan pystynyt lähtemään siihen. Kavereita ollaan edelleen. Sitten on ollut varattuja miehiä, jotka yrittää jotain. Ei kiitos, se on kun kaivaisi verta nenästään. Yhdellä oli kolme lasta ja lasten äiti todella erikoinen tapaus. En vaan jaksa mitään ylimääräisiä haasteita, jotka jo ennakkoon tiedossa. Lisäksi yksi alkoholisoitunut nuoruuden aikainen kaveri, jolla ei näytä olevan enää hampaitakaan. Kukaan ns. normaali sinkkumies ei ole koskaan tehnyt aloitetta minulle. terv. ikisinkku.
Just ihan samat mulla! Kunnon häntäheikki kaveri yritti muakin lopulta, kun vissiin kaikki muut oli jo käyty kertaalleen läpi ja minkäänlaista "sutinaa" ei meidän välillä ollut ikinä ollut eikä ollut tuolloinkaan.
Ja vaikka ties kuinka moni varattu on yrittänyt josko lähtisin johonkin sala/seksisuhteeseen.
Viimeisin oli sitten tosiaan vanha tuttu parin vuosikymmenen takaa ja johon itseasiassa olin ihastunut aikoinaan (ja sain pakit) ja joka on nykyään pahasti alkoholisoitunut ja osin hampaaton..
Nähtiin siis ihan sattumalta lähikaupan pihassa kun olin kesälomalla vanhemmillani ja tämä ehdotti jos lähtisin seuraksi paikallisen terassille. Itse en olisi edes tunnistanut.
Se, että joku idiootti lähestyy ja tulee kyselemään typeriä, on aina jo suuri turn off. Miten miesten voi olla niin vaikeaa tajuta, ettei tuntemattomia naisia saa lähestyä?
Nyt vuoden sisään olen antanut pakit mm. näistä syistä:
- miehellä oli 3 lasta ja vaikutti vähän onnenonkijalta
- mies puhui liian hiljaa ja oli muutenkin tossun oloinen
- mies muistutti liikaa yhtä kaverimiestä ja oli lisäksi huono sängyssä
- mies haisi pahalle ja lisäksi ärsytti jutuillaan
- toinenkin mies jostain syystä ärsytti jutuillaan
- miehellä oli liian lyhyet kädet ja oli ns. persjalkainen, kuulosta kamalalta, mutta ulkonäkö ei miellyttänyt
- mies oli liian innokas ja pommitti koko ajan, alkoi ahdistaa
- mies tuli ensitreffeille verkkarit jalassa ja vaikutti elämänkoululaiselta
- mies oli liian erähenkinen
- mies oli juntti ja liian nuori
- mies oli ikisinkkutyyppinen, ei miellyttänyt ulkoisesti
- lisäksi saanut muutamat treffikutsut miehiltä, jotka eivät ole millään lailla omaan makuun sopivia ja siksi olen antanut pakit heti alkuunsa.
N40
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vastaus on todella yksinkertainen: koska en ollut kiinnostunut hänestä.
Miehille sellainen vinkki, että ei kannata lähestyä naisia umpimähkään ja heti "siinä mielessä".
Ensin tutustutaan ihan muissa merkeissä, asiallisesti ja kohteliaasti, ehkä tullaan kavereiksi ja ystäviksi asti.
Sitten ajan kanssa kyllä huomaa, onko sitä molemminpuolista kiinnostusta.
Vasta sen jälkeen on aika tehdä aloite suhteen syventämiseen ystävyydestä joksikin muuksi.
Miksi mies ei voisi lähestyä häntä kiinnostavaa naista ja yrittää tutustua kohteliaasti ja ottaa selvää olisiko nainenkin kiinnostunut? Miksi pitäisi ryhtyä kaveriksi ja sitten katsella jospa kiinnostaisi? Jos kiinnostaa niin kyllä sen voi kohteliaasti ilmaista eikä leikkiä jotain kaveria. Itseään ei pidä tyrkyttää ja käydä
Okei. Mulla olis jäänyt monta kivaa miestä tapaamatta, jotka ovat lähestyneet baarissa asiallisesti, jos ajattelisin niin että torjun heti ihan kaikki yrittäjät. On juteltu koko ilta ja sitten on vaihdettu numeroita ja lähdetty myöhemmin selvinpäin treffeille. Ainakin mun mielestä toi on ihan hyvä tapa osoittaa kiinnostusta ja tutustua ihmisiin.
Vierailija wrote:
Mies oli aivan liian tasokas tällaiselle tavikselle.
Tämä!!!! Hän (DI) oli ihan oikeasti joka tavalla eri levelillä, kuin tällainen tavallinen hoitaja. Kohteliaisuuttaan tuli juttelemaan, se on selvä..
En ollut kiinnostunut hänestä. Olimme samalla alalla, jossa on pienet piirit ja tiesimme toisemme jo reilun vuoden takaa. Yhtäkkiä hän ilmaisee kiinnostuksensa, vaikka emme olleet juurikaan tekemisissä. Hän tuntui ”tietävän” minusta paljon, mutta suuri osa tiedosta oli muilta kuultuja huhuja, jotka hän oli uskonut (esim. yhdellä pitkällä ulkomaankomennuksella loukkasin käteni vapaa-ajalla urheillessani, mutta hän uskoi minun loukanneen sen liikenneonnettomuudessa). Kun kerroin hänelle miten asiat oikeasti menivät, hän ei meinannut uskoa minua.
Vierailija wrote:
Nyt vuoden sisään olen antanut pakit mm. näistä syistä:
- miehellä oli 3 lasta ja vaikutti vähän onnenonkijalta
- mies puhui liian hiljaa ja oli muutenkin tossun oloinen
- mies muistutti liikaa yhtä kaverimiestä ja oli lisäksi huono sängyssä
- mies haisi pahalle ja lisäksi ärsytti jutuillaan
- toinenkin mies jostain syystä ärsytti jutuillaan
- miehellä oli liian lyhyet kädet ja oli ns. persjalkainen, kuulosta kamalalta, mutta ulkonäkö ei miellyttänyt
- mies oli liian innokas ja pommitti koko ajan, alkoi ahdistaa
- mies tuli ensitreffeille verkkarit jalassa ja vaikutti elämänkoululaiselta
- mies oli liian erähenkinen
- mies oli juntti ja liian nuori
- mies oli ikisinkkutyyppinen, ei miellyttänyt ulkoisesti
- lisäksi saanut muutamat treffikutsut miehiltä, jotka eivät ole millään lailla omaan makuun sopivia ja sik
Vuoden aikana? 😳
Välillä kannattaa miettiä tätä lukujen kautta. Olen puolessa välissä viidettäkymmenettä ja tähän mennessä minulla on ollut voimakkaita tunteita neljää miestä kohtaa. Näiden joukosta yhden kanssa olin parisuhteessa parikymmentä vuotta, muiden osalta ei ollut molemminpuolista kiinnostusta.
Näiden neljän lisäksi olen tuntenut vähintään ohimenevää ihastusta noin pariinkymmeneen poikaan/mieheen elämäni aikana. Sanotaanko siis, että minun silmissäni 25 ihmistä olisi voinut olla potentiaalinen kumppani ainakin hetkeksi aikaa. Kuinkahan monta edes suurin piirtein oikean ikäistä miestä olen kohdannut elämässäni? Ainakin 250. 2500? 25000?
Todennäköisyydet tavata oikealla hetkellä joku, jonka kanssa tunteet kohtaavat on häviävän pieni. Olen valmistautunut siihen, että loppuelämäni olen yksin, koska sopivan kohdalle sattuminen on niin epätodennäköistä.
Puuttui kipinä.
Se pitää olla molemminpuolisena.
Kuden sinkkuvuoden aikana syyt pakkeihin:
mies oli alkoholisti
mies halusi vain panoa, ei halunnut suhdetta, jota itse hain
mies oli niin introvertti, että ei pystynyt puhumaan
mies oli moukka - kyseli ensitreffeillä (ääneen) josko voitais mennä panemaan jonnekin
ei mitään kemiaa ollut miestä kohtaan, miehessä sinällään ei mitään "vikaa"
mies oli uskonnollinen, itse olen ateisti, taisi olla molemmille dealbreaker
mies oli folioottihörhö (antivaxxer etc)
Vierailija wrote:
Pinnallisuuteen liittyen, en mäkään ymmärrä mitä pahaa siinä on ja miksi sitä ei voisi myöntää. Tai no, en välttämättä kehtaisi jos olisin sieltä rumemmasta päästä, mutta kun on niin sanotusti varaa olla pinnallinen niin en kyllä häpeä asiaa. Ulkonäkö on numero yksi kun mietin, keneen lähden tutustumaan suhdemielessä. Sori jos joku siitä loukkaantuu.
No kyllähän se ulkoinen olemus kertoo paljon ihmisen elämäntavoista ja -arvoista sekä myös luonteesta/itsevarmuudesta ja elämänasenteesta jotka kaikki on sellaisia juttuja joissa pitää olla suunnilleen samalla tasolla. Se ulkonäön merkitys ei tosiaan ole mitään vaatimus tietynlaisesta hiusrajasta tai sentilleen tarkasti määritellystä pituudesta vaikka näin monesti ainakin palstalla väitetään.
Harvempi herättää kiinnostusta (ainakaan positiivista) jos olemus on anteeksipyytävä tai vaihtoehtoisesti rehvakas vaikka olisi minkälainen missi tai hunksi naamaltaan. Sama juttu siinäkin, että jos suupielet on aina alaspäin ja ilme lähinnä sellainen, että on menossa mu*haamaan perhettään niin harvempi varmasti kiinnostuu vaikka todellisuudessa olisi kuinka mukava ja aurinkoinen ihminen.
Ei sen ulkonäön tarvitse olla mitenkään täydellinen jotta olisi kiinnostava, vaan kyse on kokonaisuudesta ja siitä sanattomasta viestinnästä, joka kertoo ihan ensivilkaisulla paljon (ja jota ei edes ajattele vaan se on enemmänkin alitajuntaista/vaistonvaraista) ja siitä joko herää kiinnostus tai sitten ei.
Esim itsellä ihan täydellisiä ulkoisia turnoffeja on voimakkaan kantaaottava pukeutumistyyli (tai itseasiassa se voi olla aika pienikin merkki jonkin tietyn asian kannattamisesta, joka taas itselle tekee oitis mielleyhtymän jotenkin hömelöstä ihmisestä) ja röökinpoltto. Sen nimittäin näkee vaikka ihminen ei juuri sillä hetkellä röökiä vetäisikään ja varsinkin sen haistaa. Samaten en ikinä ole kiinnostunut ihmisestä joka on lastensa kanssa liikenteessä. Sen sijaan kiinnostus on kadonnut aivan naps vaan, kun mies on kertonut olevansa isä..
Vierailija wrote:
Se, että joku idiootti lähestyy ja tulee kyselemään typeriä, on aina jo suuri turn off. Miten miesten voi olla niin vaikeaa tajuta, ettei tuntemattomia naisia saa lähestyä?
No miksi ei saa?
Miksi jäät jankkaamaan (jokaista) torjuntaa ja menettämääsi "tilaisuutta"? -> Kukaan nainen ei ole sinulle mitään velkaa.
Vierailija wrote:
Muutamankin vastaaja väittää että mies ei käynyt koska on pannut puolta kylää.
Naiset, tuo on paskapuhetta.
Yhdelläkään tietämälläni pelimiehellä ei ole ollut pienimpiäkään vaikeuksia parisuhteen löytämisessä. Päin vastoin.
Mitä te todellisuudessa tarkoitatte:
- uhoajia jotka väittävät panneensa puolta kylää, mutta ovat oikeasti saaneet muutamilta baarinaisilta joskus ja jouluna, jos sitäkään
- nuoruuden pelimiehiä jotka eivät ole menestyneet elämässä ollenkaan, vaan istuvat siellä kulmakumppilassa muistelemassa menneitä bileitä
Pelimes joka on hankkinut kunnon ammatin ja varallisuutta, voi olla pannut vaikka puolta Suomea eikä se ole este tai edes hidaste.
On se este sille, että mies saisi parisuhteen minun kanssani.
Mies joko oli oikeasti pelimies tai sitten hän esitti sellaista. Yhtä kaikki, ei kiinnosta yhtään mitkään naistennaurattajat eikä edes wannabe-hamesankarit.
"Tilaisuuteen, jota uliharhaunelmissani moni nainen täällä kuitenkin kovasti toivoo eli miehen kuin miehen aloitteeseen".
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mies (23), pitkä ja täydellisen kropan omaava latino ja seksi hänen kanssaan oli erittäin hyvää, mutta täysi kusipää.
Yritti/yrittää painostaa anaaliseksiin, vaikka olen useasti sanonut, etten pidä siitä.
Huusi naama punaisena missä muualla mulla on viiltelyarpia (olin vakavasti masentunut parikymppisenä ja yritin itsemurhaa useamman kerran ja mies tiesi tästä).
Olemme tavanneet vain kerran kesäkuussa ja hän edelleen vinkuu alastonkuvia ja kuinka hän tahtoo kuvata meitä harrastamassa seksiä. Laittoi myös viestiä pari viikkoa sitten, kun oli katsonut sormuksia, mutta ei tiennyt mun kokoa.
Suuttui, kun sanoin, etten välttämättä ikinä tahdo naimisiin tai perustaa perhettä.
Käyttäytyy, kuin olisin hänen omaisuuttaan.
N32
"Naiset eivät halua kanssasi seksiä koska olet k*sipää, ei se ole ulkonäöstä kiinni"<
Erinomainen roustaus! Vain ulkonäkö merkitsee naisille.
Mies vaikutti turhan mieltyneeltä alkoholiin eli oli ihan liian päissään kun teki itseään tykö ja oli lisäksi jotenkin negatiivinen/katkera ilmeisesti vähän kaikesta ja kaikille.
Sellainen peruspositiivisuus puuttui vaikka miehen ei mikään hymypoika tarvitsekaan olla.
Ei se olekaan totta. Ei tuo ole sama asia.