Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kannattaisi tehdä lapset nuorina

Vierailija
20.10.2023 |

Monet nykymiehet elävät itsepetoksessa ja luulevat, että biologinen kello koskisi vain naisia, ja että lasten tekoa voisi viivytellä loputtomiin. Mutta ei se niin mene. Ensinnäkin hyvin harva +50-v mies löytää enää lisääntymisikäistä kumppania, sillä naiset haluavat yleensä ikäisensä kumppanin.

Toisekseen miehen siittiöiden laatu ja määrä laskee miehen ikääntyessä. Esimerkiksi Downin syndrooman ja muiden kehityshäiriöiden riski kasvaa, mitä vanhempi isä on. Lisäksi siittiöiden hedelmöittämiskyky laskee jo nelikymppisenä.

https://www.forbes.com/health/mens-health/male-fertility-by-age/

Mies, jos haluat isäksi, teethän lapset nuorena. Hyvin harva mies tulee isäksi enää vanhuksena.

Ystävällisin terveisin,

Lapset nuorena tehnyt naimissa oleva huolestunut palstamamma

Ps. Aloitus ei ole miesvihaa, sillä "monet miehet" ei tarkoita kaikkia miehiä tai edes suurinta osaa miehistä. Suhteellisen uskomatonta, että asia pitää erikseen edes mainita.

Kommentit (229)

Vierailija
81/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suurin osa spermapankeista ei ota yli 39 vuotiaiden miesten spermoja.

Vierailija
82/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naisten kannattais vielä enemmän koska kaikki riskit yms vanheneminen, uraa voi sitten tehdä kun lapset koulussa

Pienet lapset on naiselle iso riski työllistymisen kannalta. Työnantajat tarvitsevat ison asennemuutoksen, että naiset haluaisivat tehdä lapset nuorena. Sekään ei poista sitä ongelmaa, että lapsia haluavia nuoria miehiä on hyvin vähän.

Naiset ovat kuitenkin työnantajilla HR-osastoilla ja julkisella sektorilla kaikilla naisvaltaisilla aloilla on massiivinen työvoimapula. Mitä nuo alat konkreettisesti ovat joissa lapset ovat naiselle riski?

Minulla ainoastaan yhdessä työpaikassa haastattelijat olivat naisia, kaikissa muissa haastattelijoissa oli myös miehiä. Suurimmassa osassa haastattelija oli mies tai miehiä. Miehet kysyivät ihan joka kerta perhetilanteesta, onko lapsia tai suunnitelmia hankkia sellaisia, miten lasten hoito on järjestetty ja kuka hoitaa lapsia, kun he ovat sairaana. Yksi mölli jopa naureskeli, että hehheh, tällaista ei saisi edes kysyä, mutta kysynpä silti. Jos olet mies, niin kuinka monessa työhaastattelussa sinulta on ruvettu utelemaan perhetilanteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pakollinen siittiönluovutus on ratkaisu. Armeijaikäisenä kun pään terveydestä on jo jotain osviittaa.

Ja luovutus omalle vaimolle joka on sovittu jo ylä-asteella.

Vierailija
84/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Se että teet saman aloituksen kerta toisensa jälkeen vaikka se poistetaan osoittaa kerjun olevan miesvihaa."

Koskeeko tämä sama periaate sinua itseäsi? 

Siinä mielessä että näytän teille miesvihanne päivästä toiseen.

Arvasin että ei koske sinua itseäsi. 

Kyllä naisten suoltama miesviha vaikuttaa  kaikkiin miehiiin.

Kannattaa tarkentaa SUOMALAISTEN NAISTEN suoltama viha.

-aviossa thaimaalaisen kanssa.

Vierailija
85/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

1. Naiset haluaa itseään vanhemman miehen eli silloin alle 20 vuotiaille miehille ei ole kysyntää.

2. On laitonta suomessa tehdä lapsia nuorena.

3. Naiset haluaa ensin kouluttautua sitten luoda uraa ja sen jälkeen tehdä lapsia ja silloin ikää on +40.

1. Kuka puhui alle 20-vuotiaista?

2. Ei ole.

3. Eivät halua.

Omituiset psykoosit jopa palstamieheltä.

Ja taas haukkumassa miehiä, vaikka ketju ei ole miesvihaa. Näin ne todelliset motivaatiot paljastuu

Kohtaan kolme: miksi naiset sitten tekevät noin?

"Ja taas haukkumassa miehiä"

Hän vastai minun viesti ketjuun. Ymmärrätkö että täällä on muitakin osallistumassa?

-se nainen.

:D en haukkunut ketään, ja juurihan sinä valehtelit olevasi nainen?

Vierailija
86/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset ovat onnellisia ainoastaan sinkkuina ilman miestä, näin kertovat kaikki tutkimukset. Miehiä ei nykyään tarvita lasten tekemiseen eikä niitä siihen edes kaivata. Mitä nopeammin miehet ymmärtävät jättää naiset rauhaan, sen parempi yhteiskunta meillä on.

Mikä yhteiskunta? Ei ole kohta ihmisiä niin miten on yhteiskuntaa?

Vierailija
87/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

1. Naiset haluaa itseään vanhemman miehen eli silloin alle 20 vuotiaille miehille ei ole kysyntää.

2. On laitonta suomessa tehdä lapsia nuorena.

3. Naiset haluaa ensin kouluttautua sitten luoda uraa ja sen jälkeen tehdä lapsia ja silloin ikää on +40.

1. Kuka puhui alle 20-vuotiaista?

2. Ei ole.

3. Eivät halua.

Omituiset psykoosit jopa palstamieheltä.

1. Nuori ja viriili on alle 20 vuotias oli mies tai nainen.

2. Alle 16 vuotias ei voi harrastaa seksiä koska kyseessä on rikos. En koe että tätä tarvitsee tässä enempää aukasta.

3. Naisten synnytys ikä on räjähdysmäisesti noussut ja on nyt lähemmäs 40 vuotta. Syynä tähän koulutus ja ura eli halu saada rahaa.

Ps. olen naine

1. kun puhutaan lisääntymisestä silloin puhutaan biologiasta ei kulttuurisidonnaisesta väestötieteestä.

2. alaikäisyys on laki termi ja lakia voidaan muuttaa. fakta on että yksilö on lisääntymiskykyinen kun saavuttaa sukukypsyyden.

3. Miesten ikä ei liity naisten haluttomuuteen saada lapsia. tutkimusten mukaan naiset haluaa itseään vanhemman miehen.

Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hypergamia

Vierailija
88/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se että teet saman aloituksen kerta toisensa jälkeen vaikka se poistetaan osoittaa kerjun olevan miesvihaa.

Kyselin eilen motiivejasi siihen ja ilmoitit sen olevan kosto jostain toisesta ketjusta. Mitä se on jollei miesvihaa?

Mutta eipä sinun asenteesi ja palstamammojen ruunkkurinki täällä oikeasti ketään pääse yllättämään. Ainoa tavoite teillä on haukkua miehiä, ei keskustella mistään vakavasti.

Eihän se ollut mikään kosto, vaan vastine toiseen ketjuun. Minusta on kerta kaikkiaan outoa, että vain naisia syytetään lapsettomuudesta. Lapsen tekoon kun tarvitaan kaksi aikuista, yleensä mies ja nainen.

Ap

Lapsen tekoon tarvitaan nainen ja Cryos

<b>Olette itse kertoneet kuinka ette tarvitse miestä mihinkään. Miksi nyt väit

Koska naiset on solidaarisia ja se näkyy jokaisessa miehiin kohdistuneessa vihaketjussa. Missä muuten haen-vaimoni-ulkomailta-ketjut? Ainiin ne on poistuneet.

Vierailija
89/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on itse asiassa karumpi,eivät ota enää yli 39 vuotiaiden spermoja vastaan

Vierailija
90/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainoastaan yhdessä työpaikassa haastattelijat olivat naisia, kaikissa muissa haastattelijoissa oli myös miehiä. Suurimmassa osassa haastattelija oli mies tai miehiä. Miehet kysyivät ihan joka kerta perhetilanteesta, onko lapsia tai suunnitelmia hankkia sellaisia, miten lasten hoito on järjestetty ja kuka hoitaa lapsia, kun he ovat sairaana. Yksi mölli jopa naureskeli, että hehheh, tällaista ei saisi edes kysyä, mutta kysynpä silti. Jos olet mies, niin kuinka monessa työhaastattelussa sinulta on ruvettu utelemaan perhetilanteesta?

höpöhöpö

Vierailija
91/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei mitään järkeä siittää lapsia, koska niin moni liitto päättyy eroon, jolloin minä olen yhteiskunnan vanhentuneiden asenteiden vuoksi heikoilla lähivanhemmuuden saamisessa.

Miehet voisivat lakata valehtelemasta. Mies pystyy ryhtymään yksinhuoltajaksi. Varaa aika pankista ja hae 100 000-200 000e laina.

https://menhavingbabies.org/assistance/application1/

https://donoreggbankusa.com/our-egg-donors/egg-donor-search?race=Caucas…

https://easydna.fi/isyystesti/

Vierailija
92/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naiset ovat onnellisia ainoastaan sinkkuina ilman miestä, näin kertovat kaikki tutkimukset. Miehiä ei nykyään tarvita lasten tekemiseen eikä niitä siihen edes kaivata. Mitä nopeammin miehet ymmärtävät jättää naiset rauhaan, sen parempi yhteiskunta meillä on.

Mikä yhteiskunta? Ei ole kohta ihmisiä niin miten on yhteiskuntaa?

Mihinkäs ihmiset häviäisivät? Naiset voivat miesten kustannuksella tehdä lapset itsellisesti hedelmöitysklinikalla, kuten tähänkin asti. Siementä saa sitten vaikka pakolla jos se muka loppuu.

Vierailija
93/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei mitään järkeä siittää lapsia, koska niin moni liitto päättyy eroon, jolloin minä olen yhteiskunnan vanhentuneiden asenteiden vuoksi heikoilla lähivanhemmuuden saamisessa.

Miehet voisivat lakata valehtelemasta. Mies pystyy ryhtymään yksinhuoltajaksi. Varaa aika pankista ja hae 100 000-200 000e laina.

https://menhavingbabies.org/assistance/application1/

https://donoreggbankusa.com/our-egg-donors/egg-donor-search?race=Caucas…

https://easydna.fi/isyystesti/

Lainsäädännöllä kielletty täällä suomessa.

Vierailija
94/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä perhe ja lapset olivat suurin unelmani ja tein kovasti töitä niiden eteen. Ei löytynyt sopivaa puolisoa ja minua kohdeltiin suoraan sanottuna huonosti. Nyt keski-ikäisenä minua ei enää kiinnosta mutta vauvakuumeisia naisia tulisi ovista ja ikkunoista. Ihme juttu.

Vierailija
95/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsille on hyvä jos isä on nuori ja jaksaa touhuta. Taaperoiden perässä saa juosta ja pitää olla hyvässä kunnossa, lisäksi kaikki muut jutut mitä lasten kanssa tehdään. Ei se lapsen siittäminen riitä,  pitää myös olla terveyttä kasvattaa lasta. 

Kannattaa muistaa että sama pätee ennenkaikkea naisiin. Murrosiässä ei tarvitse yö unta niin paljon ja on energiaa. luonto on tarkoittanut että lapset tehdään nuorena.

Btw lain ja tieteen mukaan lapsi tarvitsee ensisijaisesti äitiä. Miksi meillä ei ole kotiäiti kulttuuria?

Koska naiset eivät halua tuota vastuuta, sanoi laki, tiede ja muiden maiden käytännöt mitä tahansa.

Toki kaikki ymmärtävät samalla ettei sisäsiittoiset suomalaiset naiset ole mitään äiti-materiaalia joten tuo on parasta mitä voi tapahtua.

Vierailija
96/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parikymppisenä perhe ja lapset olivat suurin unelmani ja tein kovasti töitä niiden eteen. Ei löytynyt sopivaa puolisoa ja minua kohdeltiin suoraan sanottuna huonosti. Nyt keski-ikäisenä minua ei enää kiinnosta mutta vauvakuumeisia naisia tulisi ovista ja ikkunoista. Ihme juttu.

Tuotahan se on. Naiset ovat nyt juoksunsa juosseet ja sinä olet nyt se jonka he kelpuuttavat vakituiseen parisuhteeseen kun hauskanpito loppuu.

Vierailija
97/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuotahan se on. Naiset ovat nyt juoksunsa juosseet ja sinä olet nyt se jonka he kelpuuttavat vakituiseen parisuhteeseen kun hauskanpito loppuu.

Ne naiset ovat edellisen kirjoittajan tilanteessa, eivät ole löytäneet sopivaa puolisoa.

Vierailija
98/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsille on hyvä jos isä on nuori ja jaksaa touhuta. Taaperoiden perässä saa juosta ja pitää olla hyvässä kunnossa, lisäksi kaikki muut jutut mitä lasten kanssa tehdään. Ei se lapsen siittäminen riitä,  pitää myös olla terveyttä kasvattaa lasta. 

Kannattaa muistaa että sama pätee ennenkaikkea naisiin. Murrosiässä ei tarvitse yö unta niin paljon ja on energiaa. luonto on tarkoittanut että lapset tehdään nuorena.

Btw lain ja tieteen mukaan lapsi tarvitsee ensisijaisesti äitiä. Miksi meillä ei ole kotiäiti kulttuuria?

Murrosikäiset nukkuvat pitkälle iltapäivään, jos on mahdollisuus. Se lapsi pitää hoitaa ja kasvattaa. Se taas vaatii valtavan paljon aikaa, vaivaa ja rahaa. Murrosikäisen resurssit ei riitä noihin, hänellä on ihan tarpeeksi tekemistä oman kasvamisen ja koulunkäynnin osalta. Vaikea uskoa, että mopoikäinen poika jättää mopomiitit kavereitten kanssa väliin ja jää hoitamaan omaa lastaan.

Vierailija
99/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi!!!!!

Vierailija
100/229 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

#miesvihanäkyväksi!!!!!

Tuon kun googlettaa kohditaen tähän sivustoon.. löytää muuten melkoista materiaalia suomalaisten naisten ajatusmaailmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi