Mitä ominaisuuksia tai toimintatapoja sinulla on, jotka olisivat sulle tai monille "red flag" suhdetta ajatellen?
Seurusteletko siitä huolimatta? Oletko löytänyt puolison, jota ominaisuudet eivät haittaa?
Mä pitäisin näitä omia juttujani red flageina:
- herkkä, helposti reagoiva temperamentti
- elämänhallita ei kovin kunnossa, osa-aikatyö
- liika keskittyminen liikuntaan, syömiseen ja ulkonäköön
Olen sinkku
Kommentit (66)
Hevoset ehdottomasti. Menevät kaiken edelle ja kaikki rahat menevät niihin. Nykyinen aviopuoliso joustaa kyllä aika hyvin ja auttaa hevosten kanssa, mutta ihan varmasti jos hän saisi oikein valkata, niin ottaisi hevosettoman naisen. Avioliiton mukana tuli (3) kavioliittoa.
Minussa ei ole mitään hyväksyttävää, millään tasolla nykystandardeilla.
M53
Mulla ei ole kavereita. Ei häiritse mua, viihdyn hyvin itsekseni, mutta tämä on ilmeisesti nykypäivänä merkki syvästä viallisuudesta.
Seurustelen, puolisolla on kavereita, joiden kanssa viettää silloin tällöin aikaa, en tunge mukaan. :D
Minulle mielistely on punainen vaate. Ei siis mikään red flag.
Annan kiltin vaikutelman pitkän aikaa. Mukaudun ja teen toisen toiveiden mukaan. Oikeasti olen kuitenkin kotrollifriikki päällepäsmäri, joka kertoo miten asiat tehdään. Teen myös selväksi, milloin en jostain pitänyt - mutta en tavanomaista reittiä. En koskaan esim nalkuta.
Olen pitkässä parisuhteessa.
Olen päihderiippuvainen, ailahteleva, neuroottinen, luottotiedoton ja velkainen, kovaääninen, uskovainen, kouluttamaton, adhd. Silti pitkä, onnellinen suhde takana.