Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ominaisuuksia tai toimintatapoja sinulla on, jotka olisivat sulle tai monille "red flag" suhdetta ajatellen?

Vierailija
19.10.2023 |

Seurusteletko siitä huolimatta? Oletko löytänyt puolison, jota ominaisuudet eivät haittaa? 

Mä pitäisin näitä omia juttujani red flageina:

- herkkä, helposti reagoiva temperamentti

- elämänhallita ei kovin kunnossa, osa-aikatyö

- liika keskittyminen liikuntaan, syömiseen ja ulkonäköön

Olen sinkku

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostun helposti. Ja kun raivostun, en hallitse itseäni. Muutama nainen saanut maistaa raivoani mutta yritän nyt lopettaa hölmöilyt.

M28

Vierailija
42/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja alkoholin juominen usempina viikonloppuina saati sitten arkisin..

Jos instagramissa tai missä lie seuraa satoja puoli alastomia naisia.

Jos on juuri eronnut

Ei ole ajokorttia/autoa. ( Itsellä on, en halua ruveta kenenkään miehen hovikuskiksi )

Jos on pihi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

***mainen luonne,  ei uraa,ei tiedä edes mitä haluaa elämässä tehdä, ei osaa sitoutua mihinkään,ei osaa pitää lupauksiaan(edes itselleen),..

Lista ois loputon. 

Ja on muotidiagnoosi,toinenkin+ sitte liitännäiset kaupan päälle.

Vierailija
44/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluan olla 24/7 yhdessä 😄 Jos on eri työpaikat, niin sitten kaikki mahdollinen vapaa-aika yhdessä. Ja paljon läheisyyttä, katsotaan leffat kainalokkain ja nukahdetaan käsi kädessä yöunille, aamulla ensimmäiseksi toiselle suukko. Jos ollaan eri paikoissa (esim koska työt) niin viestitellään useita viestejä päivän aikana ja jos ollaan eri aikaan töissä niin toiselle hyvän huomenen viestit ja hyvän yön viestit. Aina.

Olen naimisissa.

Vierailija
45/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pitää keksiä, niin ADHD ja sen tuomat elämänhallintaongelmat tietyissä asioissa (esim. tavarat missä sattuu, aloitekyvyttömyys, nopea innostuminen asioista ja sen innostuksen yhtä nopea katoaminen).

Olen sinkku.

Vierailija
46/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta opin red flag -ketjusta, että pyykkitelineellä riippuvat kuivat pyykit ovat red flag ja yläpeukuista päätellen tosi monelle vieläpä :-D Eli semmoinen potentiaalinen elämänhallinnaltaan puutteellinen luuseri täällä.

Tosin siinä ketjussa naiset listasivat miesten vaaran merkkejä ja itse olen heteronainen, joten voihan se olla, ettei pyykit pyykkitelineessä olisikaan miesten mielestä red flag.

Vierailija
47/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

introvertti tutkija, joka ei kuuntele turhaa skeidan jauhamista, eikä ymmärrä mitään sosiaalista rinkirunggaamista.

Vierailija
48/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmasti monia asioita jotka olisi muille red flag, mutta omasta mielestäni 

-OCD-oireilu joka ilmenee ylihygienisyytenä

-mustasukkaisuus

Näistä huolimatta olen onnellisessa parisuhteessa, työstän tietysti ongelmiani. 

Vierailija
49/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisessa henkilöissä? 

- Puhuu muista vain pahaa. Kaikki edelliset suhteet kariutuneet vain toisen puolen takia

- Ei hyväksy olevansa väärässä edes pikkuasioista vaan raivostuu heti

- Puhuu itsestään kolmannessa persoonassa

- Vähättelee toista ihmistä koko ajan

- Haluaa auttaa, pelastaa, ottaa siipiensä alle, parantaa sun elämää, ohjata sua

-Jankkaa omista saavutuksistaan koko ajan

Kaikki (oikean) narsistin merkkejä.

Vierailija
50/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse diagnosoinut itselleni narsismin. Kaikki suhteet olen päättänyt koska  olen vain kyllästynyt yhtäkkiä ,eikä tuntunu koskaan edes pahalta sekuntiakaan yms.

Olen valinnut pysyä sinkkuna, ja pysynytkin viimeset 15 vuotta.

Vierailija
51/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen itse diagnosoinut itselleni narsismin. Kaikki suhteet olen päättänyt koska  olen vain kyllästynyt yhtäkkiä ,eikä tuntunu koskaan edes pahalta sekuntiakaan yms.

Olen valinnut pysyä sinkkuna, ja pysynytkin viimeset 15 vuotta.

No jäi kyllä aika monta asiaa pois oikeasta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Psykopaatti voisi olla lähempänä. Narsisti pyrkii hajoittamaan ja hallitsemaan, eikä tosiaankaan päästä uhrejaan pois noin vaan.

Vierailija
52/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä (koska minulla on jo rahaa tarpeeksi). Uranaisten mielestä pitäisi olla kunnianhimoisempi. 

Vierailija
53/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uraorientoitunut, en tykkää juoda kuin kohtuullisesti ja kaikkein pahinta olen ollut saman miehen kanssa 20v, enkä halua muita.

Vierailija
54/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen ja joudun miettimään tarkkaan että saan rahat riittämään, olisi vaikea seurustella tai edes tapailla kun ei minulla ole varaa esimerkiksi syödä ravintolassa kovin usein, matkustamisesta yms. puhumattakaan. 

Vierailija
55/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen pihi raha-asioissa muuten, mutta kuitenkin antelias eläimille ja lapsille. 

Yksikään mies ei jaksa kauaa kanssani, kun en halua kuluttaa rahaa mihinkään muuhun kuin pakolliseen hengissä selviämiseen. Miehet eivät jaksaa kauaa katsella minimalistista ja askeettista elämääni.

Ja minä taas en jaksa miehiä, jotka laittavat rahaa haisemaan jopa yli varojensa.

Jopa sellainen normaali järkevä kuluttaminen ei minulle käy, vaan pääasia on kitsastelu ja rahan säästäminen.

Vierailija
56/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meuhkaan somessa kuinka vain minun tapani olla parisuhteessa on ainoa oikea ja ihmisten tulisi aina erota jos eivät elä kuin minä haluan.

Vierailija
57/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erakkous ei pelota, niin sitten minussa ei ole huonoja puolia. Haha.

Vierailija
58/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen välinpitämättömyys, hiljainen ylimielisyys muiden seurassa, täysi ystävättömyys. 

Vierailija
59/66 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tältä palstalta opin red flag -ketjusta, että pyykkitelineellä riippuvat kuivat pyykit ovat red flag ja yläpeukuista päätellen tosi monelle vieläpä :-D Eli semmoinen potentiaalinen elämänhallinnaltaan puutteellinen luuseri täällä.

Tosin siinä ketjussa naiset listasivat miesten vaaran merkkejä ja itse olen heteronainen, joten voihan se olla, ettei pyykit pyykkitelineessä olisikaan miesten mielestä red flag.

Mun mielestä tässä ketjussa käytetään termiä red flag väärin, koska itse miellän sen ominaisuudeksi, joka aiheuttaa potentiaalista vaaraa ihmiselle. Esim. just kaikki narsistiset ja kontrolloivat piirteet joilla pyritään manipuloimaan ja alistamaan toinen oman tahdon alle.

Ihmiset listaa täällä enemmän ehkä turn offeja, eli ominaisuuksia, joista ei vain pidä, mutta jotka ei suhteessa aiheuta fyysistä/psyykkistä vaaraa. Ne kun on monesti mielipideasioita, joku toinen voi elää piheyden ja sotkuisuuden kanssa, joku toinen ei. Mutta jos piheydellä tarkoittaa taloudellista väkivaltaa ja toisen kontrollointia, sitten se on red flag.

Vierailija
60/66 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja/tai ferritiinin mataluudesta johtuva väsymys ja painonnousu (lisäksi muita oireita, mutta eivät vaikuta parisuhteeseen).

Olen tullut todella ihmisaraksi ja vetäytynyt omaan elämääni, koska nuo ovat "muotisairauksia". En jaksa selittää ihmisille, että näin se lääketiede vaan menee, että uutta tietoa tulee koko ajan. Aiemmin ihmiset vain kärsivät kunnes heille puhkesi joku "oikea" sairaus joka osattiin diagnosoida ja sen piikkiin meni kaikki.

Lääkäri kyllä otti vakavasti, sen verran pahat labra-arvot oli. Lääkkeet on, mutta vaikuttavat näemmä viiveellä. Elämäntavat pyrin pitämään terveellisinä.

Olen ihan normaali ihminen, käyn töissäkin vähän lyhennytyllä työajalla, mutta en kestä jos mut leimataan laiskaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan