Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin sen ajatuksen päästä pois että vanheneminen on epäviehättävää?

Vierailija
18.10.2023 |

Olen ihan kaunis nainen ja iso osa elämästäni on mennyt ulkonäköni miettimiseen. Sanokaa minua vain pinnalliseksi tai miksi vain mutta mielestäni vanheneminen ei ole kaunista. Naama valahtaa, tulee ryppyjä ja silmät alkaa roikkumaan kuin bulldogilla. Miksi vanhuus tekee tällaisen kirouksen ihmiselle... Eikä siinä vielä kaikki, saa pelätä terveytensä puolesta. Koko elämän pitää paiskia töitä ja kun eläkkeelle pääsee on s*atanallisia vaivoja eikä elämästään voi enää nauttiakaan kun toinen jalka haudassa. 

Mummot ja papat ovat kyllä leppoisia ja mukavia mutta kauneus ja komeus mitä nuorena oli on ikuisesti kadonnut. Sanokaa mitä sanotte mutta minulla upea ulkonäkö on tärkeää ja tunnen pienen kateuden pistoksen nuoria ja kauniita naisia kohtaan, heidän on vielä niin helppoa kerätä hedelmät nuoruudellaan. Toisaalta mietin että eihän hekään pysy sellaisina loppuelämän. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin, Lenita Airisto ja Helena Lindgreen oli/ovat kauniita vanhoinakin.

Helvetillistä itsekuria se vaatii, ja paljon rahaa. Paljon liikuntaa ja vähän terveellistä ruokaa. Kauneusleikkauksia on kestettävä. Eivät täyteaineet ja botox ikuisesti riitä. Siihen vielä päälle laadukkaat ja kalliit hoitotuotteet, meikit, kynnet, kosmetologit, kampaajat, vaatteet jne.

Ja aina täytyy hymyillä -se kaunistaa. Nuorena kaikki ovat kauniita. Vanhana se on vaivannäöstä kiinni. Isäni täti oli tosin jostain syystä kaunis kahdeksankymppisenäkin, vaikka ei edes meikannut.

Vierailija
62/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jokainen vanhenee ja rypistyy. Sellaista se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on yleensä tarve olla viehättävä ja kaunis.

Vastaus kysymykseesi on mielestäni, että pitää ruveta keskittymään sisäiseen kauneuteen. Sisäistä kauneutta on esim. viisaus, lempeys, nöyryys ja oikeamielisyys. Voit ihan miettiä, millainen olet suhteessa näihin hyveisiin, ja yrittää vahvistaa niitä ihan harjoittelemalla käytännössä, kun kohtaat muita ihmisiä netissä ja kasvokkaisissa tilanteissa.

Muutos ulkoiseen kauneuteen keskittymisestä sisäisen kauneuden arvostamiseen ei ole helppoa eikä nopeaa eikä ehkä koskaan onnistu kokonaan, mutta kyllä siinä vähä vähältä tapahtuu kehittymistä, kun sitä oikeasti haluaa ja on kyllästynyt pinnallisuuteen.

Vierailija
64/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei liho ja jaksaa treenata. Sillä pääsee jo pitkälle. Terveellinen ruokavalio, ihon ja hiusten hoito jne. Terveys tietenkin kaikkein tärkeintä. Niin fyysinen terveys kuin henkinen jaksaminenkin.

En halua vanheta, niin se vaan menee.

Vierailija
65/69 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paineita lisää se miten ulkonäkökeskeisiä monet miehet ovat. Tiktokissa on tuhansia videoita henkeäsalpaavan näköisistä nuorista naisista ja he eivät näytä muuta kuin kasvonsa ja mutristavat pulleita huuliaan. Muuta ei tarvita, miehet ovat lääpällään. Voihan se olla että nämä naiset ovat ottaneet huulitäytteitä tai ovat yksinkertaisesti hyvägeenisiä nuoria tammoja + filtterit sun muut.. mutta että miten paljon itsetunto-ongelmia aiheuttavat muille naisille että millaiselta ihannenaisen kuuluu näyttää. 

Samoin bikinivideot naisista joilla on täydellinen tiimalasivartalo, eräs mies antoi arvosanaksi 9.3... vaikka omissa silmissäni oli 10 luokkaa... mikään ei riitä :( olen varmaan lapsellinen kun yritän kurkottaa mahdottomaan ja toisaalta pyrin välttämään stressiä koska se nimenomaan vaikuttaa ulkonäköön negatiivisesti. Ap

Anteeksi, mutta miksi ihmeessä välität niin paljon siitä, mitä jotkut random nettimiehet somessa ajattelee? Miksi roikut kollektiivisesti ”miehissä” ja jossain heidän oletetuissa mielipiteissään tai keskimääräisyyksissä? 

Vaikutat tismalleen samanlaisilta kuin palstan u l i t, eli miehet jotka ovat jumittaneet johonkin tuollaiseen ”naiset tykkää komeista miehistä!! täydellisen näköisen TikTok-mallimiehen postauksissa on kymmeniä tuhansia tykkäyksiä ja naisten läähätyskommentteja vaikka tavallinen Jari saa vain yhden tykkäyksen ja senkin siskoltaan!”.

Miksi kulutat elämäsi tuollaiseen? Miksi edes pyörit jossain TikTokissa etenkin kun ei selvästi tee sulle hyvää? Tuosta viestistäsi tulee rehellisesti sanottuna kyllä sellainen olo, että trollaat, koska vaikea kuvitella kenenkään olevan HENKISESTI tuolla tasolla, että miettii jotain ”sil tiktokin naisella oli kyl mun mielest 10 kroppa mut joku mies oli antanu arvosanaks vaa 9.3…”

Jos olet ihan tosissasi näiden juttujesi kanssa, niin ryhdistäydy hyvä nainen ja lopeta tuo typerä touhusi NYT. 

Vierailija
66/69 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Anni hautamäki vasta 41, ihoanalyysin mukaan 52 vuotias iho. Siltä näyttääkin.

kuka tää on ja mistä tiedät mitä hänen ihoanalyysi sanoo?

Vierailija
67/69 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kauneinkin ruusu kuihtuu...

Vierailija
68/69 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nyt vasta tajuan miten onnekas olen rumana naisena. Ei tarvitse pelätä vanhenemista. Puolisokin valitsi minut muista kuin ulkonäkösyistä. 

Rahan takiiiii ❤️❤️

Puolisolla on sama palkka kuin minulla ja kumpikin maksaa oman elämänsä itse. Miksi siis rahan takia olisi valinnut minut kun ei rahoistani hyödy…? 

Vierailija
69/69 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vaikka valtameriä ja vuoristoja. Ne ovat ikivanhoja. Ei kukaan ajattele, että ovatpa ne rumia, koska ovat vanhoja.