Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin sen ajatuksen päästä pois että vanheneminen on epäviehättävää?

Vierailija
18.10.2023 |

Olen ihan kaunis nainen ja iso osa elämästäni on mennyt ulkonäköni miettimiseen. Sanokaa minua vain pinnalliseksi tai miksi vain mutta mielestäni vanheneminen ei ole kaunista. Naama valahtaa, tulee ryppyjä ja silmät alkaa roikkumaan kuin bulldogilla. Miksi vanhuus tekee tällaisen kirouksen ihmiselle... Eikä siinä vielä kaikki, saa pelätä terveytensä puolesta. Koko elämän pitää paiskia töitä ja kun eläkkeelle pääsee on s*atanallisia vaivoja eikä elämästään voi enää nauttiakaan kun toinen jalka haudassa. 

Mummot ja papat ovat kyllä leppoisia ja mukavia mutta kauneus ja komeus mitä nuorena oli on ikuisesti kadonnut. Sanokaa mitä sanotte mutta minulla upea ulkonäkö on tärkeää ja tunnen pienen kateuden pistoksen nuoria ja kauniita naisia kohtaan, heidän on vielä niin helppoa kerätä hedelmät nuoruudellaan. Toisaalta mietin että eihän hekään pysy sellaisina loppuelämän. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuoret kauniimpia ja komeampia kuin vanhat. Mutta mitä hyötyä viehättävyydestä loppujen lopuksi on? Sitä en vaan ymmärrä. Moni sanoo että viehättäviä kohdellaan paremmin. Ainakin mua kohdellaan paremmin nyt keski-ikäisenä kuin nuorena ja kauniina jolloin oli kaikenlaista ahdistelua ja vähättelyä enkä ikinä tiennyt kuka tykkää musta vilpittömästi ja kuka vain ulkonäön takia. En vietä elämääni peilin edessä, joten miksi olisi ongelma etten näytä yhtä kauniilta kuin ennen? Jos se on jollekin muulle ongelma, niin haluanko sellaisen ihmisen elämääni?

Vinkki nuorille ja kauniille: Ei kannata ottaa ulkonäkökeskeistä puolisoa, koska särjet myöhemmin sydämesi jos toisen rakkaus perustuu ulkonäköösi. Se nimittäin tulee katoamaan.

Vierailija
42/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pinnallisuus on aikamme hyve.

Tuon muuten keksi rumat ihmiset jotta heillä olisi edes jotain mihin vedota kateudessaan normaali ihmisiä kohtaan.

He keksivät myös että jos on ruma niin on sisältä kaunis. 😂 Jos taas on kaunis niin on sisältä ruma. 🤣 Veikkaan , että olet sisäisesti äärettömän kaunis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanko väliä miltä näyttää, kunpahan on elossa!

Vierailija
44/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en ainakaan halua olla elossa jos näytän paskalta... ap

Vierailija
45/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajuan miten onnekas olen rumana naisena. Ei tarvitse pelätä vanhenemista. Puolisokin valitsi minut muista kuin ulkonäkösyistä. 

Vierailija
46/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nii ja lämpimän kakan kun vielä aamulla päästää niin kaikki on hyvin.

Vierailija
47/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt vasta tajuan miten onnekas olen rumana naisena. Ei tarvitse pelätä vanhenemista. Puolisokin valitsi minut muista kuin ulkonäkösyistä. 

Rahan takiiiii ❤️❤️

Vierailija
48/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oi MIKSI vanhenemisen myötä nenä ja korvat kasvavat??? 😱ap

Vierailija
49/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan nuoret kauniimpia ja komeampia kuin vanhat. Mutta mitä hyötyä viehättävyydestä loppujen lopuksi on? Sitä en vaan ymmärrä. Moni sanoo että viehättäviä kohdellaan paremmin. Ainakin mua kohdellaan paremmin nyt keski-ikäisenä kuin nuorena ja kauniina jolloin oli kaikenlaista ahdistelua ja vähättelyä enkä ikinä tiennyt kuka tykkää musta vilpittömästi ja kuka vain ulkonäön takia. En vietä elämääni peilin edessä, joten miksi olisi ongelma etten näytä yhtä kauniilta kuin ennen? Jos se on jollekin muulle ongelma, niin haluanko sellaisen ihmisen elämääni?

Vinkki nuorille ja kauniille: Ei kannata ottaa ulkonäkökeskeistä puolisoa, koska särjet myöhemmin sydämesi jos toisen rakkaus perustuu ulkonäköösi. Se nimittäin tulee katoamaan.

Rakkaus vai ulkonäkö?

Tajuakko nääää ,että ihmiset vähän niinku silleen vanhenee yhtä matkaa? Silleeeen piiikku hiljaa!!! Ne silleen niinku vähä kasvaa yhteen ja tolleen..

Ai niin. Eihän tuo sinua koske koska ethän sinä nyt herrajumala vanhene koskaan.

No joo. Jos nyt tosissaan välillä,niin miksi te tuollaisia edes mietitte arvon ihmiset?

Kelpaanko tälle ja tuolle jutut on ihan hölmöläisten höpinää. 

Toisen romu on toisen aarre jne.

Tai mistä minä mitään tiedän .

Vierailija
50/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kunhan on hyvä bärsse 🍑😍

Vierailija
51/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää niin vanhenee. Ei voi ikuisesti näyttää 2kymppiseltä vaikka moni toki yrittää epätoivoisesti ja näyttää lopuksi jokerilta. Itsestään voi ja pitää pitää huolta mutta luonnollisesti. Moni kakku päältä kaunis...

Vierailija
52/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Liikunta, terveelliset elämäntavat, aurinkorasva.

Ihana vastaus! 🧡🧡 Lisäisin vielä positiivinen ajattelu niin elät kauniina ikuisesti! Ihanaa !!!

Vierailija
53/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota otusta kyllä hali en,

sehän on hirmuinen alien.

Sitten otus sanoi ..ei hyvä mies en minä sinua tapa oon sun muru.

Sarjassamme krapulaisia aamu heräämisiä yh naisen viereltä baari illan jälkeisenä aamuna.

Ja mitä tästä opimme? Ei ole olemassa rumia naisia,on vain liian vähän vodkaa.

Vierailija
54/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyllä yhtäkään seksikästä 60-90-vuotiasta. Seksikästä kun kusi - paskavaippa vaihdetaan. Hyi hitto... ap

Vierailija
55/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Liikunta, terveelliset elämäntavat, aurinkorasva.

Ihana vastaus! 🧡🧡 Lisäisin vielä positiivinen ajattelu niin elät kauniina ikuisesti! Ihanaa !!!

Tässä sinulle tehokas rasva joka pitää pitkään nuorena

Palsamointiresepti koostuu seuraavista aineista:

kasviöljy, joka oli mahdollisesti seesamiöljyä

palsamin kaltaista uutetta, joka on saattanut olla osmankäämistä tai sen juuresta

sokeria, jota on uutettu mahdollisesti akaasiapuista

tärkeimpänä ainesosana havupuun, todennäköisesti männyn pihkaa.

Ole hyvä 💜💜💜

Vierailija
56/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineita lisää se miten ulkonäkökeskeisiä monet miehet ovat. Tiktokissa on tuhansia videoita henkeäsalpaavan näköisistä nuorista naisista ja he eivät näytä muuta kuin kasvonsa ja mutristavat pulleita huuliaan. Muuta ei tarvita, miehet ovat lääpällään. Voihan se olla että nämä naiset ovat ottaneet huulitäytteitä tai ovat yksinkertaisesti hyvägeenisiä nuoria tammoja + filtterit sun muut.. mutta että miten paljon itsetunto-ongelmia aiheuttavat muille naisille että millaiselta ihannenaisen kuuluu näyttää. 

Samoin bikinivideot naisista joilla on täydellinen tiimalasivartalo, eräs mies antoi arvosanaksi 9.3... vaikka omissa silmissäni oli 10 luokkaa... mikään ei riitä :( olen varmaan lapsellinen kun yritän kurkottaa mahdottomaan ja toisaalta pyrin välttämään stressiä koska se nimenomaan vaikuttaa ulkonäköön negatiivisesti. Ap

Vierailija
57/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paineita lisää se miten ulkonäkökeskeisiä monet miehet ovat. Tiktokissa on tuhansia videoita henkeäsalpaavan näköisistä nuorista naisista ja he eivät näytä muuta kuin kasvonsa ja mutristavat pulleita huuliaan. Muuta ei tarvita, miehet ovat lääpällään. Voihan se olla että nämä naiset ovat ottaneet huulitäytteitä tai ovat yksinkertaisesti hyvägeenisiä nuoria tammoja + filtterit sun muut.. mutta että miten paljon itsetunto-ongelmia aiheuttavat muille naisille että millaiselta ihannenaisen kuuluu näyttää. 

Samoin bikinivideot naisista joilla on täydellinen tiimalasivartalo, eräs mies antoi arvosanaksi 9.3... vaikka omissa silmissäni oli 10 luokkaa... mikään ei riitä :( olen varmaan lapsellinen kun yritän kurkottaa mahdottomaan ja toisaalta pyrin välttämään stressiä koska se nimenomaan vaikuttaa ulkonäköön negatiivisesti. Ap

Keskity miehiin jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Niin yksinkertaista se on. Ei noilla 10 pisteen naisilla ole helppoa, koska heidän ympärillään on pelkästään ulkonäkökeskeisiä miehiä joiden rakkaus katoaa kun ulkonäkökin katoaa. He ovat miehiä jotka vaihtavat nuorempiin ja kauniimpiin tai ainakin haaveilevat vaihtavansa. Miksi haluta sellainen mies?

Vierailija
58/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin muutama kuukausi sitten kuusikymmentä. Sanon olevani vanha, ja onnellinen siitä. Ulkonäköpaineet katosivat kokonaan, tosin olen jo pitkän aikaa välittänyt aina vain vähemmän ulkoisista asioista. Olin nuorena todella viehättävä, mutta en kaipaa sitä lainkaan. Koen olevani vapaa, vihdoinkin.

Vierailija
59/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tee itsellesi palvelus ja lopeta omaan napaasi tuijottelu. Iloinen hymy ja toisten auttaminen tekee ihmisestä kauniin. 

Vierailija
60/69 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali ihminen kasvaa iän myötä myös henkisesti. Ja vanhakin ihminen on usein viehättävä.