Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kumppani on vanha mies

Vierailija
18.10.2023 |

Tytär soitti, että on tapaillut jo hetken aikaa Tukholmalaista miestä. Tytär 27v ja mies 50v. Tällä miehellä on vanhin tytär 25v!! 

Pitääkö hyväksyä??

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 25 vuotta täyttänyttä pidetään psykogisesti täysin kehittyneenä . Eikä ole enää nuorisoa. 

Vierailija
102/117 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kunnollinen, ja kunnioittaa ja rakastaa tytärtäsi,  onko sillä iällä väliä. Joka tapauksessa jokainen tekee valinnat itse. Et ole ottamassa puolisoa itsellesi, vaan tyttäresi tekee valinnan itselleen. 

Minulla on vanhempi mies, ja ollaan oltu jo yli 10 vuotta naimisissa. Ajatukset ovat käyneet alusta saakka yksiin ja miehellä oli elämänkokemusta ja näkemystä, jota kaipasin. Toisaalta yhteinen elämä oli myös helpompi aloittaa, koska hänellä oli kertynyt varallisuutta, ja lainaa ei tarvinnut ottaa asunnon hankintaan. Tämä nyt ei siis ollut minulle mikään ehdoton edellytys, mutta täytyy myöntää, että tämän hetkisen korkotason aikana kiva plussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä tyhmä lehmä ei ikinä sanoisi toisia ihmisiä tyhmiksi lehmiksi. Sisäinen rumuus puhuu noin. Vai ottiko tunteisiin kun itse olit väärässä? 

En ole tuo lehmä kirjoittaja vaan alkuperäinen. Mutta, missä kohtaa luulet olevasi oikeassa? 11 vuoden ikäero on iso jos niin itse kokee, mutta sen ei tarvitse olla suuri. Tuolla parilla on yli 30 vuotta aikaa päättää mitä tekevät sitten kun mies alkaa olla eläkeiässä, joten sitä on turha murehtia tuossa iässä.  

Tämä. 30 vuoden aikana keritään erota ihan muistakin syistä eikä asiaa todellakaan kannata ylianalysoida sanoi palstan kukkahattutädit mitä hyvänsä.

Sanoo itse keski-ikäinen mies joka kuolaa nuoria naisia. Kuules; me keski-ikäiset naiset ei olla naiiveja kuten nuore

Ei ehkä kannata yleistää, että nuoret naiset on naiiveja. Monet on jos ei oo kokemusta kummosemmin parisuhde elämästä jne, mutta ei kaikki. Onhan se vielä plussaa että näytetään hyvältä, ollaan nuoria ja hyvässä kunnossa :) Saattaa aika monet suhteet mennä pilalle jo heti alkuun, jos miettii, että mitäs 30v päästä.

Vierailija
104/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.

Ihan tosissani olen. Olemme tyttären miehen kanssa syntyneet samana vuonna.. Mielestäni aivan liian vanha tyttärelle… 

T: Ap

Voit olla mitä mieltä haluat, sisimmässäsi. Sen sijaan itse asiahan ei sinulle kuulu millään tavalla. Aikuinen tyttäresi tekee omat valintansa täysin riippumatta siitä, hyväksytkö tai etkö. Jos et tätä kestä, pysy pois tyttäresi elämästä.

Vierailija
105/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä just mietin että onko liikaa ku oon itse 21v ja mua haluis nähdä 32v.. Tää mies tutustui muhun ensin kyllä tietämättä mun ikää.

En suosittele haaskaamaan kukkeinta nuoruuttasi vanhan hepun kanssa. Noin paljon nuorempia tapailevat ovat aina jollain tapaa teini-ikään jämähtäneitä tai vaihtoehtoisesti pyrkivät päsmäröimään ikänsä varjolla, eikä suhde siten ole tasavertainen ja ennen pitkää tunnet itsesi jotenkin ihan tyhmäksi koska teillä on eri määrä elämänkokemusta. Minua päsmäröitiin jo 6v ikäerolla. Mukavinta on kun elää samaa elämänvaihetta oman ikäisen kumppanin kanssa, nyt oma mies vuotta vanhempi ja hyvä näin.

Vierailija
106/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tässä just mietin että onko liikaa ku oon itse 21v ja mua haluis nähdä 32v.. Tää mies tutustui muhun ensin kyllä tietämättä mun ikää.

En suosittele haaskaamaan kukkeinta nuoruuttasi vanhan hepun kanssa. Noin paljon nuorempia tapailevat ovat aina jollain tapaa teini-ikään jämähtäneitä tai vaihtoehtoisesti pyrkivät päsmäröimään ikänsä varjolla, eikä suhde siten ole tasavertainen ja ennen pitkää tunnet itsesi jotenkin ihan tyhmäksi koska teillä on eri määrä elämänkokemusta. Minua päsmäröitiin jo 6v ikäerolla. Mukavinta on kun elää samaa elämänvaihetta oman ikäisen kumppanin kanssa, nyt oma mies vuotta vanhempi ja hyvä näin.

Mun ikäset pojat vetää viinaa, runkkaa instagram horoille ja ei oo yhtään kiinnostunut parisuhteista. Ei kiitos.. Mun elämä on jo kun jollakin " vanhuksella " niin rauhallisempi kumppani ois siihen loistava.

Vierailija
107/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut heille. Minulla on aina ollut vanhempia miesystäviä, ja kaikista suhteista jäänyt hyvät muistot. 

Vanhempi mies kohtelee naista elämän tuoman kokemuksen ja nuoruuden intohimon kera, mikäs sen ihanampaa. Olen 34 ja tämänhetkinen poikaystäväni on 58v perusduunari, eli en todellakaan ole mikään gold digger.

Vierailija
108/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onnittelut heille. Minulla on aina ollut vanhempia miesystäviä, ja kaikista suhteista jäänyt hyvät muistot. 

Vanhempi mies kohtelee naista elämän tuoman kokemuksen ja nuoruuden intohimon kera, mikäs sen ihanampaa. Olen 34 ja tämänhetkinen poikaystäväni on 58v perusduunari, eli en todellakaan ole mikään gold digger.

Poikaystävä? 58 v. on ollut poika joskus 70-luvulla.

Vierailija
109/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.

Ihan tosissani olen. Olemme tyttären miehen kanssa syntyneet samana vuonna.. Mielestäni aivan liian vanha tyttärelle… 

T: Ap

No tässä ei sinun mielipiteellä ole mitään arvoa.

Vierailija
110/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ja kun tytär on 27 v niin hän tekee omat päätöksensä. Jos olisi 17 v, olisin puuttumassa ja huolissani hyväksikäytöstä, mutta hänhän on lähes kolmikymppinen aikuinen ja aivotkin ovat tuossa vaiheessa jo ns. aikuisen aivot eli siitäkään ei tarvitse huolestua että kypsymättömyyttä käytettäisiin hyväksi. Hyväksyä ei toki ole pakko, siinä vain voi käydä niin että välit menevät. Estää et voi.

Vierailija
111/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En sanoisi 27 - vuotiasta naista tyttörukaksi. Rakkaus on jännä juttu. Se kun ei ikää näe. Suuri osa suhteista päätyy eroon. Se syy ei ole ikä, vaan ihan muut syyt. En sanoisi 50-vuotiasta mistä vanhaksi. Sehän on mies parhaassa iässä. 

Samaa mieltä. Täällä höpsöt kutsuvat liki kolmikymppistä lapseksi ja viiskymppistä vanhukseksi. Ja että ihan shokissa ollaan. Voi hyvänen aika!

Vierailija
112/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan lapsen oma asia, ei voi muuta kuin toivoa parasta, että suhde loppuu mahdollisimman pian.

Meillä oli hiljattain sama tilanne, ei sanottu mitään.

Vierailija
113/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itseäni 23 vuotta vanhempi. Minä olin se, joka ihastui ja teki aloitteen. Kukaan ei ole koskaan mitään pahaa ikäerostamme  sanonut. Mies aluksi oli vaikea asian kanssa, mutta olemme olleet yhdessä jo vuosia.

Vierailija
114/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lopeta lässytys. Noin suuri ikäero tuo vain ongelmia. 27v ja 50v eivät ole samalla "aaltopituudella", ellei 50v ole sitten jäänyt henkisessä kehityksessä pahasti jälkeen.

Vierailija
115/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettäväähän tuo on, mutta etpä tuolle mitään voi. Tuskin tuo kovin pitkään kestää.

Uppis
116/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hyväksyä? Itsehän sen kasvatit, nauti nyt tekojesi seurauksista avoimin mielin.

Vierailija
117/117 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10 vuotta asia o.k. Sitten sängyssä nukkuu nelikymppinen jonka miehellä alkaa vanhuuden aika. Potenssiongelmat sun muut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä