Lapsen kumppani on vanha mies
Tytär soitti, että on tapaillut jo hetken aikaa Tukholmalaista miestä. Tytär 27v ja mies 50v. Tällä miehellä on vanhin tytär 25v!!
Pitääkö hyväksyä??
Kommentit (117)
Kyllä jos haluat säilyttää välit tyttäreen
Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.
Vierailija wrote:
Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.
Ihan tosissani olen. Olemme tyttären miehen kanssa syntyneet samana vuonna.. Mielestäni aivan liian vanha tyttärelle…
T: Ap
Eikö tärkeintä ole että lapsi on onnellinen?
Milläs estät? Meinasitko sulkea lähes 3-kymppisen kellariin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihan tosissani olen. Olemme tyttären miehen kanssa syntyneet samana vuonna.. Mielestäni aivan liian vanha tyttärelle…
Mielipiteelläsi tuskin on mitään merkitystä heille.
Sinunko se pitäisi päättää kenen kanssa aikuinen jälkeläisesi pariutuu? Meillä täällä länsimaissa ihmiset saavat itse valita kumppaninsa eivätkä vanhemmat puutu asiaan.
Vierailija wrote:
Ihme ikärasismia.
Ymmärrän ap:ta. Miksi noin ”vanha” haluaa lapsensa ikäisen kumppanin? Vai ovatko he tosiaan viattomasti rakastuneet.
Vierailija wrote:
Missä lapsen isä on?
Kuinka niin? Kanssani on ja hän repi pelihousut tästä… Ei tykkää ollenkaan. T:Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli haluaisit itse seurustella tämän itsesi ikäisen tukholmalaishottiksen kanssa ja tyttäresi pilaa kaiken?
Onnittelut tyttärellesi. Viiskymppinen mies on halutuinta materiaalia naisten keskuudessa.
Voi ei, ymmärrän että asia tuntuu oudolta. Minulla on myös ystävä joka halusi aina vähintään 20 vuotta vanhemman miehen. Ihan teininä jo pyöri nelikymppisten miesten kanssa. Nyt kun on itse keski-ikäinen niin vaihtui papparainen oman ikäiseen.
Toisella ystävälläni on lapsi joka nyt 24-vuotias. Hänellä on 3-vuotias lapsi kuusikymppisen miehen kanssa. Ovat eronneet.
Kukaan näistä vanhoista ukoista ei ole ollut ns kunnollisia vaan kaikki viinaan meneviä id#ootteja. Toivottavasti tyttäresi mies on tavallinen ja kunnollinen. Veikkaan kyllä että tuo suhde kuivuu kasaan ajan kanssa ikäeron takia. Ja jos ei kuivu ja kyseessä kunnollinen mies niin et kai voi muuta kuin olla onnellinen tyttäresi puolesta? Et tilanteelle voi mitään kuitenkaan. Ymmärrän silti järkytyksen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihme ikärasismia.
Ymmärrän ap:ta. Miksi noin ”vanha” haluaa lapsensa ikäisen kumppanin? Vai ovatko he tosiaan viattomasti rakastuneet.
Voi sitä rakastua paljon nuorempaankin.
Keskiajalla normaalia.