Lapsen kumppani on vanha mies
Tytär soitti, että on tapaillut jo hetken aikaa Tukholmalaista miestä. Tytär 27v ja mies 50v. Tällä miehellä on vanhin tytär 25v!!
Pitääkö hyväksyä??
Kommentit (117)
Viisikymppinen mies on kerennyt kerryttää omaisuutta pari vuosikymmentä enemmän kuin vaikka kolmekymppinen. Siksi mullakin on vanhempi mies. Saa tietyn elintason jo opiskeluaikana, kun valmistun ja pääsen töihin lentää ukko mäkeen. Lääkisopinnot on kalliit ja haastavat, mutta onneksi heti valmistumisen jälkeen pääsee hyville palkoille ja työllisyys on varma.
Ja tämä menee ihan molempiin suuntiin, tuskinpa tuo mies olisi kanssani jos olisin vanha ja ruma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä just mietin että onko liikaa ku oon itse 21v ja mua haluis nähdä 32v.. Tää mies tutustui muhun ensin kyllä tietämättä mun ikää.
Teillä on yli 30 vuotta aikaa ennen kuin ensimmäinen on eläkeiässä. Vähän liian aikaista pohtia omaishoitajan roolia tuossa iässä.
Sanoo 40 mies joka haluaa 20 naisen.
Naisena sanon, että tyttöhyvä mieti tarkkaan haluatko todella noin paljon itseäsi vanhemman miehen. Omasta kokemuksesta oppineena en voi suositella. Toki kaikki MIEHET kilvan suosittelevat koska ne miehethän tällaisessa epäsuhtaisessa suhteessa on voittajia… Kyllä kannattaa miettiä asioita myös pitkällä tähtäimellä.
Sulla on luetun ymmärryksessä pahoja puutteita. Mies oli 32 v ja nainen 21.
Tarkoitin että täällä nelikymppiset miehet kilvan suosittelevat ottamaan vanhemman miehen nuorille naisille, en missään väittänyt että kommentoija olisi ollut se 32 vuotias mies! Nainen 21 v kommentoi. Miten itsesi luetun ymmärrys on?? Missä se 32 vuotias mies on täällä kommentoinut, kerro toki.
Vierailija wrote:
Tarkoitin että täällä nelikymppiset miehet kilvan suosittelevat ottamaan vanhemman miehen nuorille naisille, en missään väittänyt että kommentoija olisi ollut se 32 vuotias mies! Nainen 21 v kommentoi. Miten itsesi luetun ymmärrys on?? Missä se 32 vuotias mies on täällä kommentoinut, kerro toki.
Hanki lehmä elämä
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä just mietin että onko liikaa ku oon itse 21v ja mua haluis nähdä 32v.. Tää mies tutustui muhun ensin kyllä tietämättä mun ikää.
on liikaa. voit panna pari kertaa tai vaikka vuoden mutta jätä siihen. 32v muuten ihan varmasti näki että et oo hänen ikäinen, 20-vuotiaat (ellei ole 29 tms) on ihan lapsennäköisiä oman ikäisiin verrattuna (siis hyvällä tavalla! te nuoret olette nättejä ja siitä kannattaakin nauttia)
t. täti
Mä näytän kyllä vähän vanhemmalta kun keskimääräne 20v.. Mutta nuorelta silti :)
Tämä tyhmä lehmä ei ikinä sanoisi toisia ihmisiä tyhmiksi lehmiksi. Sisäinen rumuus puhuu noin. Vai ottiko tunteisiin kun itse olit väärässä?
Vierailija wrote:
Tytöllä on vielä tussu, perse ja tissit kunnossa ja kelpaa aikuiselle miehelle.
Aikuisella miehellä ei ole enää mikään kunnossa. Antakaa nuorten olla rauhassa nuoria.
Vierailija wrote:
Tämä tyhmä lehmä ei ikinä sanoisi toisia ihmisiä tyhmiksi lehmiksi. Sisäinen rumuus puhuu noin. Vai ottiko tunteisiin kun itse olit väärässä?
En ole tuo lehmä kirjoittaja vaan alkuperäinen. Mutta, missä kohtaa luulet olevasi oikeassa? 11 vuoden ikäero on iso jos niin itse kokee, mutta sen ei tarvitse olla suuri. Tuolla parilla on yli 30 vuotta aikaa päättää mitä tekevät sitten kun mies alkaa olla eläkeiässä, joten sitä on turha murehtia tuossa iässä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En ole tuo lehmä kirjoittaja vaan alkuperäinen. Mutta, missä kohtaa luulet olevasi oikeassa? 11 vuoden ikäero on iso jos niin itse kokee, mutta sen ei tarvitse olla suuri. Tuolla parilla on yli 30 vuotta aikaa päättää mitä tekevät sitten kun mies alkaa olla eläkeiässä, joten sitä on turha murehtia tuossa iässä.
Tämä. 30 vuoden aikana keritään erota ihan muistakin syistä eikä asiaa todellakaan kannata ylianalysoida sanoi palstan kukkahattutädit mitä hyvänsä.
Vierailija wrote:
Viisikymppinen mies on kerennyt kerryttää omaisuutta pari vuosikymmentä enemmän kuin vaikka kolmekymppinen. Siksi mullakin on vanhempi mies. Saa tietyn elintason jo opiskeluaikana, kun valmistun ja pääsen töihin lentää ukko mäkeen. Lääkisopinnot on kalliit ja haastavat, mutta onneksi heti valmistumisen jälkeen pääsee hyville palkoille ja työllisyys on varma.
Ja tämä menee ihan molempiin suuntiin, tuskinpa tuo mies olisi kanssani jos olisin vanha ja ruma.
Menee jo hyväksikäytön puolelle, mutta kukin oman moraalinsa mukaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.
Ihan tosissani olen. Olemme tyttären miehen kanssa syntyneet samana vuonna.. Mielestäni aivan liian vanha tyttärelle…
T: Ap
Taidat olla aika WT kun noin nuorena olet saanut lapsesi. Onko tyttären nimi Nea-Jessica?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tytöllä on vielä tussu, perse ja tissit kunnossa ja kelpaa aikuiselle miehelle.
Aikuisella miehellä ei ole enää mikään kunnossa. Antakaa nuorten olla rauhassa nuoria.
Ei se järvi siitä pilalle mene jos siellä vähän soutelee
Vähän vaan itsellä se ongelma, ettei kiinnosta enää baarissa meno jne.. Paljon oon kotona tai sit töissä/salilla. Haluaisin lapsia ehk 3-4v päästä ja oman ikäiset "miehet" ei oo siitä ihan samaa mieltä :D
T 21v
Vierailija wrote:
Tulee ihan naapuri mieleen. Mietin aikoinaan, että miten niin ruma mies on saanut jumalaisen kauniin blondin. Nainen opiskeli lakimieheksi, ja lähti. Itse seurustelin 27-vuotiaana viisikymppisen miehen kanssa. Harva sen ikäinen nainen asuu 180m2 omakotitalossa. Mies luuli, että rakastan häntä. Miksi? Ei nuori halua noin vanhaa. Piti ottaa aina rauhoittava lääke, jotta pystyin seksiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tulee ihan naapuri mieleen. Mietin aikoinaan, että miten niin ruma mies on saanut jumalaisen kauniin blondin. Nainen opiskeli lakimieheksi, ja lähti. Itse seurustelin 27-vuotiaana viisikymppisen miehen kanssa. Harva sen ikäinen nainen asuu 180m2 omakotitalossa. Mies luuli, että rakastan häntä. Miksi? Ei nuori halua noin vanhaa. Piti ottaa aina rauhoittava lääke, jotta pystyin seksiin.
Sugardaddy ilmiö ei ole mikään uusi ilmiö. Aina on rikkaat ja julkkikset Miehet saaneet nuorempaa naista. Mutta vain jos nainen hyötyy siitä taloudellisesti. Ja miehet kuvittelevat, että kyseessä on aito rakkaussuhde:D:D
Vaikuttaa omituiselta varsinkin miehen puolesta. Miksi viehättyy nuoresta naisesta? Kyllä se herättää kysymyksiä että onko ihan tasapuolinen suhde vai hyväksikäyttöä puolin jos toisin. Mutta onhan sekin totta että aikuiset nykyään saavat tehdä melkein mitä vaan ja kaikkea pitää hyväksyä. Eihän tuossa oo kuin 25v ikäeroa. Enemmänkin on nähty...
Mua ällöttäisi äitinä jos kumpi tahansa lapsista päätyisi tuollaiseen kuvioon. Mutta itse pitäisi vaan rauhoittua ja toivoa parasta.
Naisen kannattaisi ottaa nuorempi mies. Monet miehet ukkoutuu nuorina. Sitten niitä joutuu omaishoitamaan eläkeiän. Jos lähtisin itse vaihtamaan, ottaisin muutaman vuoden itseäni nuoremman. En kahtakymmentä vuotta...
Siis se, mitkä 50 kymppisen miehen motiivit on seurustella nuoren kanssa on ihan persiillään. Nuori ei ole henkisesti samalla tasolla ja voi joutua aika moiseen hyväksikäyttöön monelta suunnalta. Uskoisin, että mies on rahallisesti rikas ja harrastaa seksiä luultavimmin useiden nuorten kanssa. Suosittelen, että maksat tyttärellesi terapian avuksi tuohon kuvioon, myös menkää itse terapiaan, koska sieltä voi tulla aika rikkinäinen nuori kohta teidän suuntaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä. 30 vuoden aikana keritään erota ihan muistakin syistä eikä asiaa todellakaan kannata ylianalysoida sanoi palstan kukkahattutädit mitä hyvänsä.
Sanoo itse keski-ikäinen mies joka kuolaa nuoria naisia. Kuules; me keski-ikäiset naiset ei olla naiiveja kuten nuoret naiset. Se, että on realisti ei tee kukkahattutädiksi. Asenteesi kertoo että itse olet keski-ikäinen mies joka ei näe mitään epäsuhtaa parisuhteissa joissa on 10-30 vuoden ikäero. Herää jo todellisuuteen! Tuskin se Tohtori Jenni Haukio olisi ottanut köyhää yli 30 vuotta itseään vanhempaa mitätöntä duunaria
Hyi Helvetti!! No nuorena sokerideittinä jäät leskeksi ja perit miehesi. Tavoite saavutettu