Lapsen kumppani on vanha mies
Tytär soitti, että on tapaillut jo hetken aikaa Tukholmalaista miestä. Tytär 27v ja mies 50v. Tällä miehellä on vanhin tytär 25v!!
Pitääkö hyväksyä??
Kommentit (117)
Chaplinin vaimo oli kovin nuori... Eiks se Danny tykkää myös nuorisolaisista???
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihme ikärasismia.
Ymmärrän ap:ta. Miksi noin ”vanha” haluaa lapsensa ikäisen kumppanin? Vai ovatko he tosiaan viattomasti rakastuneet.
Voi sitä rakastua paljon nuorempaankin.
Voi rakastua mutta monesti nämä miehet etsivät nimenomaan 20 vuotta nuorempaa ja naisessa ei oikeastaan mikään muu merkitse näille kuin ikä ja se että nainen on hoikka. Se ei minusta ole oikein naista kohtaan että hän kuvittelee miehen rakastavan häntä vaikka oikeasti mies rakastaa vain hänen nuoruuttaan.
joskus harvoin on tapauksia joissa rakastutaan isosta ikäerosta huolimatta. Se minusta ok vaikka usein ei kestä kovin pitkään mutta siinä pelataan samoilla säännöillä.
Tämä. Ei ole naisia kohtaan oikein olla heterosuhteissa. Mies kun tarvitsee vain viemärin eikä niin väliä kuka se on.
Tytöllä on vielä tussu, perse ja tissit kunnossa ja kelpaa aikuiselle miehelle.
Kaikki tuntemani pariskunnat joissa on ollut 10 v tai isommat ikäerot, on käynyt niin että kun kumppani on +50-65 vuotias, on nuorempi kumppani jättänyt ikääntyvän kumppanin.
Eihän se ikäero tunnu nuorena miltään mutta kun kumppani on 60 vuotta ja itse 40 vuotta, alkaa ikäero tuntua.
Voin vahvistaa tämän itse. Meillä oli mieheni kanssa ikäeroa 12 vuotta. Mies oli 50 vuotias ja minä 38 vuotias, kun nuorin lapsemme syntyi. Mies ei sitten jaksanutkaan enää yövalvomisia ja vauvanhoito luisui kokonaan minun harteilleni. Se oli iso pettymys. Iän myötä myös mieheni lihoi kovasti ja vietti illat katsellen telkkaria ja syöden sohvanpohjalla. Tupakkaa oli polttanut yli 40 vuotta ja se todellakin näkyi. Mies oli väsynyt työpäivien jälkeen ja väsyneenä muuttui kärttyiseksi. Kaljaa kului viikonloppuisin pe & la.
Itse olen sporttinen, hoikka ja en polta tai juo. Urheilen ja pidän ulkonäöstäni huolen.
Miehen vanhettua ennenaikaisesti tuntui että elämme elämäämme täysin erilailla. Yritin monen monta kertaa houkutella miestäni laihduttamaan ja syömään terveellisesti ja lähtemään kanssani lenkille ja salille, uimaan jne. Ei halunut.
Koska mies oli polttanut yli 40 v ja lihonut 30 kg ja huonokuntoinen, elämäntavat huonot, loppui meidän seksi miehen ollessa 55 v. Itse olin halukas nainen ja seksuaalisen elämäni huippuvuosissa.
Jätin mieheni ja otin oman ikäisen uuden kumppanin. EX vieläkin ruikuttaa perääni, mutta en ikinä ota enää takaisin. Joutuisin muutamassa vuodessa omaishoitajiksi vanhalle, äkäisellä ukolle.
Ja tosiaan ikäero oli eron syynä. Kun toinen elää täysin toisenlaista elämää kuin itse halusin elää. Olin aktiivinen, sporttinen ja halusin matkustella, käydä konserteissa, urheilla ja sienestää ja tehdä ja touhuta. Kun toinen halusi olla kaikki ajat kotona sohvalla ja mässäillä kaikki illat. Ei tietenkään jaksanut harrastaa mitää eikä jaksanut tehdä kotihommia. Ei siinä enää ollut mitään yhteistä kuin yhteiset lapset.
Vierailija wrote:
Kaikki tuntemani pariskunnat joissa on ollut 10 v tai isommat ikäerot, on käynyt niin että kun kumppani on +50-65 vuotias, on nuorempi kumppani jättänyt ikääntyvän kumppanin.
Eihän se ikäero tunnu nuorena miltään mutta kun kumppani on 60 vuotta ja itse 40 vuotta, alkaa ikäero tuntua.
Tämä. Nuorena ikäero ei tunnu juuri miltään, käytännössä mahdotonta kertoa kuka on 0v ja kuka 20v.
Vierailija wrote:
Keskiajalla normaalia.
Onneksi ei olla keskiajalla
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä. Nuorena ikäero ei tunnu juuri miltään, käytännössä mahdotonta kertoa kuka on 0v ja kuka 20v.
Luuletko olevasi hauska? Tässä puhuttiin täysi-ikäisestä, ei ala-ikäisistä kumppaneista. Sulta meni pointti ohi
Vierailija wrote:
Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.
Näin on. Ei mua haittaisi.
Vierailija wrote:
Shokki tämä oli kun kertoi! Jospa ensin yritämme miehen kanssa tavata tyttären miehen, jonka jälkeen yritämme hyväksyä… Olen täysin shokissa tästä asiasta siltikin!! T: Ap
Luulen ymmärtäväni miltä tuntuu
Onneksi omat ei ole vanhempia ottaneet
Vierailija wrote:
Voin vahvistaa tämän itse. Meillä oli mieheni kanssa ikäeroa 12 vuotta. Mies oli 50 vuotias ja minä 38 vuotias, kun nuorin lapsemme syntyi. Mies ei sitten jaksanutkaan enää yövalvomisia ja vauvanhoito luisui kokonaan minun harteilleni. Se oli iso pettymys. Iän myötä myös mieheni lihoi kovasti ja vietti illat katsellen telkkaria ja syöden sohvanpohjalla. Tupakkaa oli polttanut yli 40 vuotta ja se todellakin näkyi. Mies oli väsynyt työpäivien jälkeen ja väsyneenä muuttui kärttyiseksi. Kaljaa kului viikonloppuisin pe & la.
Itse olen sporttinen, hoikka ja en polta tai juo. Urheilen ja pidän ulkonäö
Ei ikä vaan elämäntavat. Jos ex-miehesi olisi elänyt toisella tavalla olisi monia mainitsemiasi ongelmia tuskin tullut
Eikö tarkeetä että mies on onnellinen?
Vaikka miehellä olisi miten hyvät elämäntavat niin tosiasia on että 70 v miehellä ja 50 v naisella elämäntilanne on täysin eri. Ja miehet yleensä vanhenee nopeammin kuin naiset. Sehän jo tiedetään että miehet keskimääräisesti kuolevat aiemmin kuin naiset.
70 mies on ollut jo eläkkeellä kun nainen on vielä parhaassa työiässä.
Ja sitten nainen 55 vuotiaana joutuu 75 vuotiaan miehen omaishoitajiksi.
Kuka hullu tuollaiseen suostuu???
Tässä just mietin että onko liikaa ku oon itse 21v ja mua haluis nähdä 32v.. Tää mies tutustui muhun ensin kyllä tietämättä mun ikää.
Vierailija wrote:
Vaikka miehellä olisi miten hyvät elämäntavat niin tosiasia on että 70 v miehellä ja 50 v naisella elämäntilanne on täysin eri. Ja miehet yleensä vanhenee nopeammin kuin naiset. Sehän jo tiedetään että miehet keskimääräisesti kuolevat aiemmin kuin naiset.
70 mies on ollut jo eläkkeellä kun nainen on vielä parhaassa työiässä.
Ja sitten nainen 55 vuotiaana joutuu 75 vuotiaan miehen omaishoitajiksi.
Kuka hullu tuollaiseen suostuu???
Moni suostuu, koska rakkaasta kumppanista halutaan pitää huolta loppuun saakka. Varmaan outo ajatus nykyajan kaikki- mulle-heti-nyt-muista-ei-niin-väliä ajattelussa.
Vierailija wrote:
Tässä just mietin että onko liikaa ku oon itse 21v ja mua haluis nähdä 32v.. Tää mies tutustui muhun ensin kyllä tietämättä mun ikää.
Teillä on yli 30 vuotta aikaa ennen kuin ensimmäinen on eläkeiässä. Vähän liian aikaista pohtia omaishoitajan roolia tuossa iässä.
Älä kuule huoli. Mun äitikin oli järkyttynyt ja käski jättää miehen, nyt oltu 3 vuotta yhdessä ja mies täytti just 60 ja itse 27. Mutta ei polta eikä juo ja näyttää ihan 50 vuotiaalta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Teillä on yli 30 vuotta aikaa ennen kuin ensimmäinen on eläkeiässä. Vähän liian aikaista pohtia omaishoitajan roolia tuossa iässä.
Sanoo 40 mies joka haluaa 20 naisen.
Naisena sanon, että tyttöhyvä mieti tarkkaan haluatko todella noin paljon itseäsi vanhemman miehen. Omasta kokemuksesta oppineena en voi suositella. Toki kaikki MIEHET kilvan suosittelevat koska ne miehethän tällaisessa epäsuhtaisessa suhteessa on voittajia… Kyllä kannattaa miettiä asioita myös pitkällä tähtäimellä.
Vierailija wrote:
Toimi sen mukaan miltä itsestä tuntuu ja älä välitä mitä muut mahtavat ajatella.
Vierailija wrote:
on liikaa. voit panna pari kertaa tai vaikka vuoden mutta jätä siihen. 32v muuten ihan varmasti näki että et oo hänen ikäinen, 20-vuotiaat (ellei ole 29 tms) on ihan lapsennäköisiä oman ikäisiin verrattuna (siis hyvällä tavalla! te nuoret olette nättejä ja siitä kannattaakin nauttia)
t. täti
Rikas mies