Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kumppani on vanha mies

Vierailija
18.10.2023 |

Tytär soitti, että on tapaillut jo hetken aikaa Tukholmalaista miestä. Tytär 27v ja mies 50v. Tällä miehellä on vanhin tytär 25v!! 

Pitääkö hyväksyä??

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä ole ihmistä määrittävin tekijä.

Jos mies on muuten kunnollinen, niin ongelma on vain mielessäsi.

Jos taas mies olisi oikeasti ongelmallinen tapaus, ei auttaisi vaikka hän olisi kuinka saman ikäinen kuin tyttäresi.

Kannattaa ainakin tavata mies, ennen kuin takerrut liikaa ennakkoluuloihisi.

Vierailija
22/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa nyt ensin tämä mies. Jos on todella nilkki, sitten vasta ne pelihousut repaleiksi. Saattaa olla oikeasti viaton ja tytärtänne rakastava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voi ei, ymmärrän että asia tuntuu oudolta. Minulla on myös ystävä joka halusi aina vähintään 20 vuotta vanhemman miehen. Ihan teininä jo pyöri nelikymppisten miesten kanssa. Nyt kun on itse keski-ikäinen niin vaihtui papparainen oman ikäiseen.

Toisella ystävälläni on lapsi joka nyt 24-vuotias. Hänellä on 3-vuotias lapsi kuusikymppisen miehen kanssa. Ovat eronneet.

Kukaan näistä vanhoista ukoista ei ole ollut ns kunnollisia vaan kaikki viinaan meneviä id#ootteja. Toivottavasti tyttäresi mies on tavallinen ja kunnollinen. Veikkaan kyllä että tuo suhde kuivuu kasaan ajan kanssa ikäeron takia. Ja jos ei kuivu ja kyseessä kunnollinen mies niin et kai voi muuta kuin olla onnellinen tyttäresi puolesta? Et tilanteelle voi mitään kuitenkaan. Ymmärrän silti järkytyksen. 

Nykypäivän avioliitot päättyy eroon.

Vierailija
24/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko tämä provo? Tyttäresi on aikuinen ja tapailee toista aikuista. Pääasia että on onnellinen.

Ihan tosissani olen. Olemme tyttären miehen kanssa syntyneet samana vuonna.. Mielestäni aivan liian vanha tyttärelle… 

T: Ap

Eli haluaisit itse seurustella tämän itsesi ikäisen tukholmalaishottiksen kanssa ja tyttäresi pilaa kaiken?

Viiskymppinen tukholmalaishottis? 😅 Joo varmaan tuo onkin se syy miksi ap on hämmentynyt 🙄 

Vierailija
25/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkö tässä on se suurin ongelma vai lapsi vai ruotsinkielisyys?

Vierailija
26/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokki tämä oli kun kertoi! Jospa ensin yritämme miehen kanssa tavata tyttären miehen, jonka jälkeen yritämme hyväksyä… Olen täysin shokissa tästä asiasta siltikin!! T: Ap  

Vierailija
27/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi ei, ymmärrän että asia tuntuu oudolta. Minulla on myös ystävä joka halusi aina vähintään 20 vuotta vanhemman miehen. Ihan teininä jo pyöri nelikymppisten miesten kanssa. Nyt kun on itse keski-ikäinen niin vaihtui papparainen oman ikäiseen.

Toisella ystävälläni on lapsi joka nyt 24-vuotias. Hänellä on 3-vuotias lapsi kuusikymppisen miehen kanssa. Ovat eronneet.

Kukaan näistä vanhoista ukoista ei ole ollut ns kunnollisia vaan kaikki viinaan meneviä id#ootteja. Toivottavasti tyttäresi mies on tavallinen ja kunnollinen. Veikkaan kyllä että tuo suhde kuivuu kasaan ajan kanssa ikäeron takia. Ja jos ei kuivu ja kyseessä kunnollinen mies niin et kai voi muuta kuin olla onnellinen tyttäresi puolesta? Et tilanteelle voi mitään kuitenkaan. Ymmärrän silti järkytyksen. 

tässä tapauksessa miehen menehtymiseen

Vierailija
28/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinä voi sanoa jotain mikä menee tyttären ihon alle ja muistuttaa...

Esim. "Olenko ollut huono isä, kun olet uuden etsinyt?"

"Sinulla ja hänen tyttärellään on varmasti paljon yhteistä, kun olette lähes saman ikäisiä... Kunhan ei liikaa... Yhteistä 😵‍💫" 

"S**tana, kun selkää särkee joka aamu kun sängystä nousee. Miehellesi varmasti tuttua, tässä iässä." 

"Onkos hänellä ikäisiäsi poikia? Kunhan mietin, vaihtaisko itsekin..."

Vierailija
29/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jep! Nuorikko kärrää papparaisensa palvelutaloon ja ottaa ikäisensä tai nuoremman miehen.

Vierailija
30/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ottanut äidistä mallia ja ryhtynyt lompakkoloiseksi. Pitää olla ylpeä!

Vierailija
31/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla menestynyt kun asuu Tukholmassa ja lapsiakin vielä. Hopeakettu.

Vierailija
32/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo keski-ikäinen, mutta minulla on miesystävääni ihan sama ikäero kuin ap:n tyttärellä ja hänen miesystävälläni. Kaikki muu merkitsee paitsi ei ikä.

Mitä se ikä ap sinua haittaa, jos parisuhde on hyvä?

Vierailija
33/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen itse jo keski-ikäinen, mutta minulla on miesystävääni ihan sama ikäero kuin ap:n tyttärellä ja hänen miesystävälläni. Kaikki muu merkitsee paitsi ei ikä.

Mitä se ikä ap sinua haittaa, jos parisuhde on hyvä?

Ruumiin kanssako seukkaat? Keski-iässähän ollaan jo haudan partaalla. 

Vierailija
34/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä syy katkaista välit. Ison ikäeron suhteet eivät ole koskaan tasaveroisia. Tämä on tullut nähtyä läheltä, lapsen näkökulmasta. Ei olisi tullut mieleenkään valita vanhaa kumppania itse.

Toivottavasti tyttäresi älyää olla hankkimatta jälkikasvua vanhuksen kanssa.

Vierailija
35/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai iässä mitään vikaa ole. Mun lapsi hyysää nynneröä.

Vierailija
36/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin. Olen 41v nainen ja tapailen 27 vuotiasta miestä.

Vierailija
37/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noudatan kumppanin etsinnässä kaavaa:

oma ikä / 7 + 2

Vierailija
38/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on sen ikäinen kuin tuntee olevansa.

Vierailija
39/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua.

Toivottavasti mies tervejärkinen ja tunnetaidot normaalit, ettei tyttörukkaa manipuloi mielin määrin.

Aluksi ikäero ei haittaa, mutta viimeistään 10 vuoden kuluttua alkaa tuntumaan ja näkyy varmasti. 

Kokemuksella naisena puhun. Hengissä ollaan ja todella, mikä ei tappanut, se vahvisti.

Olkaa tytölle tukena ja turvana, vaikka mikä olisi tai tulisi.

Vierailija
40/117 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö tärkeintä ole että lapsi on onnellinen?

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan