Olli Rehnistä seuraava presidentti?
Olen sitä mieltä että Olli Rehn olisi hyvä presidentti.
Miksi kaksi aiempaa ketjua samantyyppisellä otsikolla poistettiin heti? Eikö Rehniä saa kannattaa, onko vain Haaviston kannatus sallittua?
Kommentit (104)
Jos Rehn haluaa pärjätä väittelyissä, hänen on opittava esiintymään. Tiiviimpää ulosantia, tila on nyt otettava, kun se ei tule viran puolesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä Merja Rehn osaa pitää vaatteet päällään presidentin rouvan roolissa. Toivotaan.
Aika tyypillistä suomalaisten päättelylle, että jos kerran " mokaat" se on sinussa iäti. Kuten tässäkin nähdään vuosien takainen pukeutumismoka. Voi tietysti kysyä, kuka tai mikä oli takana ts suunnittelemassa sellasen anteliaan puvun? En usko, että vastaavaa tulee enää tapahtumaan.
Rouva Rehn sentään puhuu suomea. Stubbin puoliso ja lapset eivät edes osaa suomen kieltä!
Mä mietin näin ruotsinkielinen et miks kaikki sano, että pakko ruotsi ei pitäisi olla valtiossa. Ruotsinkieleä on opetettu vuosi sataa ja se on perinne meillä. Mun suomen kieleiset ystävät sanonut tiety alemuuden tunne on se mistä johtuu ei kannata ruotsin kieltä.
Ruotsin kieliset alueet on kokonaisuudessa parempi tuloisien asuttamia niin on itsessään selvää, että täytyy paremmin kohdella sen aluen ihmiset. Mikä on sellaista tasa arvo, että toinen kansallinen kieli ei enää olisi olemassa.
Just tämä rasismi takia esim suomen kieleisille ei myönnetä saaristossa niin helposti mökille tonttia jne. Mä kannatan Alex ja kaksi kielinen sivistynyt Suomi. Kannattaa te junttien kannattaa vaikka Halahoa tai Rehn vaan.
Rehn on just sopivan ikäinen ja voi istua kaksi kautta, kuten Niinistö.
Ääneni saa Olli Rehn.