Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavallinen mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
18.10.2023 |

Pituutta mies ei voi kasvaa.

Onko ainoat keinot opiskella lisää jotta palkka on parempi ja status työelämässä parempi sekä se että menee salille kuntoilemaan jotta saa hyvän kropan?

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Treenaa kroppa kuosiin, hanki hyvin istuvia tyylikkäitä vaatteita. Hiukset ja parta siisteiksi.

Juuri näin. Näiden lisäksi pituutta yli 183 cm, hampaat suorat ja sopivan valkoiset, etnisyys kaukasidinen ja ikää maksimissaan 27 vuotta

Niin mikä oli se sun rasvaprosentti?

24 viimeisimmässä inBodyssa. Pahimmillaan oli 27,3 x(

Sulla on kyllä aika paljon tekemistä vielä. Inbody näyttää prosentin ihan älyttömästi yläkanttiin verrattuna esim pihdeillä tehtyyn mittaukseen, mutta sanotaan että minimissään sun pitäis tiputtaa rasvaprosenttia niin, että inbody näyttäis jotakuinkin 18% luokkaa. Siinä kohtaa alkaa jo vatsapalikat vähän (hyvin vähän) pilkistää.

Vierailija
162/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten tavallinen mies voi nostaa tasoaan? 

Helppo vastaus: parantamalla ulkonäköään. Urheilullinen vartalo ehdottomasti nostaa miehen osakkeita ainakin minun silmissäni. Tyylikkäät ja hyvin istuvat vaatteet, sekä hyvä tuoksu myös lisäävät vetovoimaa. Itse olen myös perso huolitelluille parroille, mutta tiedän että parrat jakaa mielipiteitä naisten keskuudessa :)

http://www.ciaomodels.com/wp-content/uploads/2020/01/17-david-bo-main-b…

Tarkoitatko jotakuinkin tämän näköistä miestyyppiä? Joo, mieltymys hiusten pituudesta voi vaihdella, mutta nuo perusominaisuudet varmaan tuota luokkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Treenaa kroppa kuosiin, hanki hyvin istuvia tyylikkäitä vaatteita. Hiukset ja parta siisteiksi.

Juuri näin. Näiden lisäksi pituutta yli 183 cm, hampaat suorat ja sopivan valkoiset, etnisyys kaukasidinen ja ikää maksimissaan 27 vuotta

Sulla on kyllä aika paljon tekemistä vielä. Inbody näyttää prosentin ihan älyttömästi yläkanttiin verrattuna esim pihdeillä tehtyyn mittaukseen, mutta sanotaan että minimissään sun pitäis tiputtaa rasvaprosenttia niin, että inbody näyttäis jotakuinkin 18% luokkaa. Siinä kohtaa alkaa jo vatsapalikat vähän (hyvin vähän) pilkistää.

Näin se on. Mutta minulla ei ole paineita rasvaprosentin tiputtamisesta muuten, kuin oman terveyteni kannalta. Olen nimittäin kalju, ja naisten suhteen on siis ihan sama, mitä rasvaprosenttini on kaljun kanssa.

Vierailija
164/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Positiivista massaa täytyy myös lisätä aika reilusti, koska painan tällä hetkellä 75,5 kg ja olen 182 cm pitkä.

Vierailija
165/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä on selitys sille ettei rasvaprosenttisi ole 10? Kasvojesi luuston esiintulo tekisi sinusta komean ja lisäksi et tarvitsisi mitään muita ominaisuuksia. kuten itseluottamusta, sille että naiset parveilisivat ympärilläsi. Vai onko nyt niin, että tiedät kyllä itsekin sisimmässäsi että puhut täyttä hevonpaskaa?

Vierailija
166/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä on selitys sille ettei rasvaprosenttisi ole 10? Kasvojesi luuston esiintulo tekisi sinusta komean ja lisäksi et tarvitsisi mitään muita ominaisuuksia. kuten itseluottamusta, sille että naiset parveilisivat ympärilläsi. Vai onko nyt niin, että tiedät kyllä itsekin sisimmässäsi että puhut täyttä hevonpaskaa?

Selitys on se, että lihasmassani on liian pieni ja rasvan määrä liian suuri. Lisäksi en koe tarvetta pudottaa rasvoja noin alas, koska kaljuni estää kuitenkin menestymisen pariutumismarkkinoilla.

Vierailija
167/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan tosissasi väität että psyykkisesti terve nainen lähestyy Joseph Frizliä? Laittakaa sinne Tinderiin, että mies etsii vaikeasti mielenterveysongelmaista naista. Tai lähettäkää viestiä palstaa häiriköivälle Hennalle. Taatusti lohkeaa.

No miten ne muka kiinnostuisi tyypistä jolla ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä? Fakta on se että heikkoitsetuntoinen ja tylsä mies on paljon paljon huonompi vaihtoehto naisten mielestä kuin jopa sairas karmea rikollinen?

Psyykkisesti epäterve nainen olisi monelle miehelle mieluisempi vaihtoehto kuin yksin olo. Ainut vaan ettei nekään ole yhtään sen helpompia kuin muutkaan naiset, samoin kuin joku pulinainen mitä täällä yleensä tarjotaan helppona vaihtoehtona "ulimiehille"

Miksi luulet että ne naiset kiinnostuu juuri siitä? Siksi että parisuhde tapahtuu täysin

"Harva asia on yhtä lapsellinen, kuin vatvoa jotain Joseph Frizlin naismenestystä" On se silti ihan mielenkiintoista kun naiset ihanstuu ennemmin sellaiseen kuin ujoon ja tylsään mieheen? Monella hurjalla rikollisella on myös lapsia fani naistensa kanssa joten taloudellinen hyöty ei taida olla se yleisin?

Vierailija
168/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenillä tuhansilla kaljuilla miehillä on nainen. Kalju ei kelpaa selitykseksi millekään. Ja jos ei itse viitsi hommata sitä rasvaprosenttia edes 15 saati kymmeneen, se kertoo siitä että et itsekään usko omia puheitasi. Ei ne sanat vaan teot.

Vierailija
169/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kymmenillä tuhansilla kaljuilla miehillä on nainen. Kalju ei kelpaa selitykseksi millekään. Ja jos ei itse viitsi hommata sitä rasvaprosenttia edes 15 saati kymmeneen, se kertoo siitä että et itsekään usko omia puheitasi. Ei ne sanat vaan teot.

Mutta kysymys kuuluukin, minkä näköinen nainen...

Vierailija
170/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset" ei ihastu Frizliin. Mikä siinä on että te ette pysty erottamaan tavallisia normaaleja naisia joistakin maailmanlaajuisesti muutamasta sadasta naisesta, joista väitän että suurin osa on joka tapauksessa tavoittelemassa sitä rahallista etua tai15 minutes of fame. Jos sä otat tuolta 100 000 tavallista naista, hyvällä tuurilla voi löytyä yksi jota kiinnostaa oikeasti pariutuminen jonkun Frizlin kanssa. Toki löydät jonkun määrän porukkaa, jota kiinnostaa laittaa sen muumio näytille. Varsinkin nykyään kun rahan tekoon kohauttamalla on niin äärimmäisen helpot ja nopeat keinot.

Vierailija
171/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Helppo vastaus: parantamalla ulkonäköään. Urheilullinen vartalo ehdottomasti nostaa miehen osakkeita ainakin minun silmissäni. Tyylikkäät ja hyvin istuvat vaatteet, sekä hyvä tuoksu myös lisäävät vetovoimaa. Itse olen myös perso huolitelluille parroille, mutta tiedän että parrat jakaa mielipiteitä naisten keskuudessa :)

Tarkoitatko jotakuinkin tämän näköistä miestyyppiä? Joo, mieltymys hiusten pituudesta voi vaihdella, mutta nuo perusominaisuudet varmaan tuota luokkaa?

Kiitos vilpittömistä nauruista :D

Ei, en tarkoita tuollaista miestä. Tuo mies on yksinkertaisesti liian täydellinen, kuin nukke. Ajatus siitä että epätäydellinen minä olisin tuollaisen miehen kanssa, on aika koominen. En pysty edes fantasioimaan sellaisesta. Miehessä pitää olla vähän rosoisuutta, vaikkapa Tommi Korpela hyvä esimerkki. 

Vierailija
172/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaiken näköisiä naisia. Totuus on, että et edes itse usko tuota sopaa. Miksi spämmäät sitä tänne päivästä toiseen kuin id ioot ti. Laske se rasvaprosentti 10 ja tule sitten tänne kertomaan miten kävi. Sitä ennen olet täällä jäte.

Vierailija
173/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä miehenä olen sitä mieltä että nainen voi nostaa tasoaa näin:

-ei ole liian ruma, ruma nainen ei voi parantaa ulkonäkööän millään oikeastaan ja rumat naiset on karseita, hyi näppylänaamaset,ylipainoiset tai vaan ruman naaman omistavat.

-tissit pitää olla isot ja lantio pitää erottua kehosta, poikakroppaset naiset on kieltämättä ällöjä.

-sopivasti meikkaava nainen ja mekot sekä korkokengät on ihania joten nuo nostaa naisen tasoa

-pitkä huoliteltu tukka on kaunis naisella

-lihava nainen kun laihduttaa niin siinä naisen taso nousee, hyi oikeesti sellanen selluliitti "valas" millä on vatsamakkaroita *oksennus*

Vierailija
174/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos vilpittömistä nauruista :D

Ei, en tarkoita tuollaista miestä. Tuo mies on yksinkertaisesti liian täydellinen, kuin nukke. Ajatus siitä että epätäydellinen minä olisin tuolla

Niin, Tommi Korpela edustaa legendaarista "pitkä, tumma, komea" -miestyyppiä, jolla on ihan samat perusominaisuudet, kuin kaikilla naisten ihannemiehillä. Täydellisestä hiusrajasta lähdetään aina liikkeelle.

Vierailija
175/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaiken näköisiä naisia. Totuus on, että et edes itse usko tuota sopaa. Miksi spämmäät sitä tänne päivästä toiseen kuin id ioot ti. Laske se rasvaprosentti 10 ja tule sitten tänne kertomaan miten kävi. Sitä ennen olet täällä jäte.

Hyödyttömän alapeukutuksen sijaan tee jotain. Laitan nyt herrajumala edes itse oma teoriasi testiin kun kerran jankkaat sitä täällä päivätyönäsi vissiin kun olet aina täällä. Eikö se nyt ole minimitaso mihin sun pitäisi kyetä että olisit tippaakaan uskottava. 

Vierailija
176/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Naiset" ei ihastu Frizliin. Mikä siinä on että te ette pysty erottamaan tavallisia normaaleja naisia joistakin maailmanlaajuisesti muutamasta sadasta naisesta, joista väitän että suurin osa on joka tapauksessa tavoittelemassa sitä rahallista etua tai15 minutes of fame. Jos sä otat tuolta 100 000 tavallista naista, hyvällä tuurilla voi löytyä yksi jota kiinnostaa oikeasti pariutuminen jonkun Frizlin kanssa. Toki löydät jonkun määrän porukkaa, jota kiinnostaa laittaa sen muumio näytille. Varsinkin nykyään kun rahan tekoon kohauttamalla on niin äärimmäisen helpot ja nopeat keinot.

Mitä sillä on väliä että onko muutama sata kiinnostunut kun minusta ei ole koskaan kiinnostunut edes yksikään että olisi edes ensisuudelmaa saanut? m37

Vierailija
177/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hyödyttömän alapeukutuksen sijaan tee jotain. Laitan nyt herrajumala edes itse oma teoriasi testiin kun kerran jankkaat sitä täällä päivätyönäsi vissiin kun olet aina täällä. Eikö se nyt ole minimitaso mihin

En voi laittaa teoriaani testiin, koska en pääse, kuin muutamaan kahdeksan kohdan ihannemiehen listasta. Edelleen: olen kalju, alle 183 cm, rasvaprosenttini on reilusti yli 8-12 pinnaa, en ole maksimissaan 27 vuotias.... Ei paljoa ole toivoa päästä testailemaan.

Vierailija
178/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ajatus opiskella, päästä hyvään asemaan ja saada hyvää palkkaa. Nuo asiat kompensoivat aika pitkälti myös ulkonäköä. Jos on hyvässä asemassa, fiksu ja hyväpalkkainen, saa olla vähän vatsakas tai kalju. Siisti ja normaalin rajoissa oleva ulkomuoto riittää. 

Kehonrakentajat on harvoin mitään järjen jättiläisiä. Voivat saada toki missin näköisen mutta tyhmän naisen. Fiksut ja hyvännäköiset naiset karttavat kouluttamattomia ja köyhiä tyyppejä, ulkonäöstä riippumatta. 

Vierailija
179/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä sillä on väliä että onko muutama sata kiinnostunut kun minusta ei ole koskaan kiinnostunut edes yksikään että olisi edes ensisuudelmaa saanut? m37

Joku aika sitten televisiossa oli pitkäaikaistyötön 42 v autistinen mies kertomassa miten kurjaa on, kun ei löydy kumppania. Seuraavaksi kun hänestä kuultiin, hänellä oli nainen. Miksi? Siksi että hänestä viehättyvät naiset tulivat tietoiseksi hänen olemassaolostaan ja siitä että hänellä on haku päällä. Kun Frizl jäi kiinni, miljoonat, jollei miljardit ihmiset kuulivat hänestä. Mitä sun kannattaisi oppia tästä? Mitä aiot tehdä ensi viikonloppuna? Jos haluat Frizliksi Frizlin paikalle, ota huomioon että saat siinä kuviossa seksiä vain siltä sun sellikaverilta. Nimittäin se nainen EI halua seksiä sun kanssa. Juuri siksi se haluaa aloittaa mielikuvitusparisuhteen kanssasi.

Vierailija
180/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plösö mies sohvaperunana ei kiinnosta, vaan miehen pitäis olla kiinnostunut liikunnasta edes lenkkeilyn verran,että on timmissä kunnossa. Koska itsekin liikun, hiihto,juoksu,jumpat. Kiva olis ulkoilla ja harrastaa miehen kanssa myös. Terveelliset elämäntavat. Kiinnostua asioista, että voi keskustella monenlaisista aiheista. Joku itseä kiinnostava harrastus. Kunnianhimoa, on kiinnostunut ehkä kouluttautumaan ja kehittämään jatkuvasti itseä. Eikä vain sano, että näin on tehty aina ja tullaan tekemään= ennakkoluuloton, utelias oppimaan uusia asioita. Se pitää virkeänä.