Miten tavallinen mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla?
Pituutta mies ei voi kasvaa.
Onko ainoat keinot opiskella lisää jotta palkka on parempi ja status työelämässä parempi sekä se että menee salille kuntoilemaan jotta saa hyvän kropan?
Kommentit (204)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kymmenillä tuhansilla kaljuilla miehillä on nainen. Kalju ei kelpaa selitykseksi millekään. Ja jos ei itse viitsi hommata sitä rasvaprosenttia edes 15 saati kymmeneen, se kertoo siitä että et itsekään usko omia puheitasi. Ei ne sanat vaan teot.
Mutta kysymys kuuluukin, minkä näköinen nainen...
Kaiken näköisiä naisia. Totuus on, että et edes itse usko tuota sopaa. Miksi spämmäät sitä tänne päivästä toiseen kuin id ioot ti. Laske se rasvaprosentti 10 ja tule sitten tänne kertomaan miten kävi. Sitä ennen olet täällä jäte.
Hyödyttömän alapeukutuksen sijaan tee jotain. Laitan nyt herrajumala edes itse oma teoriasi testiin kun kerran jankkaat sitä täällä päivätyönäsi vissiin kun olet a
Älä selitä. Olet valinnut 183 cm juuri siksi, että alittaisit sen. Mitään käytännön merkitystä sillä ei ole oikeassa elämässä onko se 183 vai 182. Tavoitteena ei ole saada kaikkia maailman naisia vaan nainen. Teoriallasi ei ole mitään arvoa, jos et edes itseesi viitsi sitä kokeilla. Täyttä paskapuhetta ja tiedät sen kyllä itsekin. Muuten rasvaprosenttisi olisi 10.
Vierailija wrote:
Plösö mies sohvaperunana ei kiinnosta, vaan miehen pitäis olla kiinnostunut liikunnasta edes lenkkeilyn verran,että on timmissä kunnossa. Koska itsekin liikun, hiihto,juoksu,jumpat. Kiva olis ulkoilla ja harrastaa miehen kanssa myös. Terveelliset elämäntavat. Kiinnostua asioista, että voi keskustella monenlaisista aiheista. Joku itseä kiinnostava harrastus. Kunnianhimoa, on kiinnostunut ehkä kouluttautumaan ja kehittämään jatkuvasti itseä. Eikä vain sano, että näin on tehty aina ja tullaan tekemään= ennakkoluuloton, utelias oppimaan uusia asioita. Se pitää virkeänä.
Lenkkeily ei tee miehestä timmiä, vaan lihasmassan määrä suhteutettuna rasvaan. Lenkkeily ei kehitä lihasmassaa. Monet lenkkeilijät ovat laihoja läskejä.
Vierailija wrote:
Aika moni nainen haluaa koulutetun miehen, mutta toisin kuin aloittajan kuvitelmissa, harvemmin minkään kuvitellun statuksen tai pelkän palkkapussin vuoksi. Vaan ihan koska silloin ihminen todennäköisemmin ymmärtää asioista edes jotain, ja kykenee keskusteluun muusta kuin kaljan hinnasta ja formuloista. Jos haluat vedota naisiin, kehitä itseäsi.
Ts. kouluttaudu, opettele kirjoittamaan (vetoaa yllättävän moneen), älä usko populisteja tai nettivideoita vaan lue kirjoja, harjoittele mediakriittisyyttä ja lakkaa syyttämästä vähemmistöjä kaikesta mikä elämässäsi on mielestäsi pielessä. Homofobia, rasismi ja persulaisuus vetoavat harvoihin naisiin. Jätä alkoholi ja tupakka, käy säännöllisesti osaavassa ammattiparturissa, käytä suht tyylikkäitä, siistejä ja puhtaita vaatteita, pidä huolta hygieniastasi, syö terveellisemmin ja harrasta liikuntaa. Älä tössi raha-asioitasi, ulosotto tai kulutusluotot eivät innosta ketään. Harjoittele ke
"Jätä alkoholi ja tupakka". Alkoholin pois jättäminen on huonoin mahdollinen neuvo näin alkoholikeskeisessä maassa miehelle, joka ei saa naisia.
Vierailija wrote:
Miten tavallinen mies voi nostaa tasoaan?
Helppo vastaus: parantamalla ulkonäköään. Urheilullinen vartalo ehdottomasti nostaa miehen osakkeita ainakin minun silmissäni. Tyylikkäät ja hyvin istuvat vaatteet, sekä hyvä tuoksu myös lisäävät vetovoimaa. Itse olen myös perso huolitelluille parroille, mutta tiedän että parrat jakaa mielipiteitä naisten keskuudessa :)
Minuun ei tehoa pelkkä ulkonäkö. Pitää olla myös fiksu ja hyvin koulutettu, koska itsekin olen, ja haluan että miehellä on samanlainen arvomaailma ja tavoitteet elämässä kuin itsellänikin, perhe, talo, matkustelu jne. Varsinaisesti rikas ei tarvitse olla, mutta kunnollinen palkka molemmilla mahdollistaa koko perheelle mm. omakotitalon kivalla alueella ja kivat lomat ja harrastukset.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Naiset" ei ihastu Frizliin. Mikä siinä on että te ette pysty erottamaan tavallisia normaaleja naisia joistakin maailmanlaajuisesti muutamasta sadasta naisesta, joista väitän että suurin osa on joka tapauksessa tavoittelemassa sitä rahallista etua tai15 minutes of fame. Jos sä otat tuolta 100 000 tavallista naista, hyvällä tuurilla voi löytyä yksi jota kiinnostaa oikeasti pariutuminen jonkun Frizlin kanssa. Toki löydät jonkun määrän porukkaa, jota kiinnostaa laittaa sen muumio näytille. Varsinkin nykyään kun rahan tekoon kohauttamalla on niin äärimmäisen helpot ja nopeat keinot.
Toki tuo Frizil on vähän överi esimerkki. Mitenkäs kun Suomi on Euroopan väkivaltaisinpia maita mitä tulee parisuhdeväkivaltaan, joten miehen väkivaltaisuus on silloin tavallista tavoitellumpi ominaisuus miehessä?
Et voi olla näin tyhmä. Onko mun pakko oikeasti alkaa selittää kuin lapselle? Kenellä on aikaa kun luultavasti muutenkin vaintrollaat, koska kukaan ei ole näin tyhmä oikeasti. Jos ihan oikeasti kuvittelet noin, et ole päästäsi terve ja on ihan ok ettet löydä ketään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Plösö mies sohvaperunana ei kiinnosta, vaan miehen pitäis olla kiinnostunut liikunnasta edes lenkkeilyn verran,että on timmissä kunnossa. Koska itsekin liikun, hiihto,juoksu,jumpat. Kiva olis ulkoilla ja harrastaa miehen kanssa myös. Terveelliset elämäntavat. Kiinnostua asioista, että voi keskustella monenlaisista aiheista. Joku itseä kiinnostava harrastus. Kunnianhimoa, on kiinnostunut ehkä kouluttautumaan ja kehittämään jatkuvasti itseä. Eikä vain sano, että näin on tehty aina ja tullaan tekemään= ennakkoluuloton, utelias oppimaan uusia asioita. Se pitää virkeänä.
Lenkkeily ei tee miehestä timmiä, vaan lihasmassan määrä suhteutettuna rasvaan. Lenkkeily ei kehitä lihasmassaa. Monet lenkkeilijät ovat laihoja läskejä.
Arvasin,että joku sanoo tuosta. Ei pelkkä lenkkeily teekään timmiä :)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten tavallinen mies voi nostaa tasoaan?
Helppo vastaus: parantamalla ulkonäköään. Urheilullinen vartalo ehdottomasti nostaa miehen osakkeita ainakin minun silmissäni. Tyylikkäät ja hyvin istuvat vaatteet, sekä hyvä tuoksu myös lisäävät vetovoimaa. Itse olen myös perso huolitelluille parroille, mutta tiedän että parrat jakaa mielipiteitä naisten keskuudessa :)
Minä miehenä olen sitä mieltä että nainen voi nostaa tasoaa näin:
-ei ole liian ruma, ruma nainen ei voi parantaa ulkonäkööän millään oikeastaan ja rumat naiset on karseita, hyi näppylänaamaset,ylipainoiset tai vaan ruman naaman omistavat.
-tissit pitää olla isot ja lantio pitää erottua kehosta, poikakroppaset naiset on kieltämättä ällöjä.
-sopivasti meikkaava nainen ja mekot sekä korkokengät on ihania joten nuo nostaa naisen tasoa
-pitkä huoliteltu tukka
Kyllä minä tiedän erittäin hyvin, että nainen voi nostaa tasoaan laihduttamalla ylipainoa pois. Tiedän sen, koska olen itse laihduttanut 85 kiloisesta 65 kiloiseksi, ja tämän seurauksena menestykseni miesmarkkinoilla parani huimasti.
T. Sama
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aika moni nainen haluaa koulutetun miehen, mutta toisin kuin aloittajan kuvitelmissa, harvemmin minkään kuvitellun statuksen tai pelkän palkkapussin vuoksi. Vaan ihan koska silloin ihminen todennäköisemmin ymmärtää asioista edes jotain, ja kykenee keskusteluun muusta kuin kaljan hinnasta ja formuloista. Jos haluat vedota naisiin, kehitä itseäsi.
Ts. kouluttaudu, opettele kirjoittamaan (vetoaa yllättävän moneen), älä usko populisteja tai nettivideoita vaan lue kirjoja, harjoittele mediakriittisyyttä ja lakkaa syyttämästä vähemmistöjä kaikesta mikä elämässäsi on mielestäsi pielessä. Homofobia, rasismi ja persulaisuus vetoavat harvoihin naisiin. Jätä alkoholi ja tupakka, käy säännöllisesti osaavassa ammattiparturissa, käytä suht tyylikkäitä, siistejä ja puhtaita vaatteita, pidä huolta hygieniastasi, syö terveellisemmin ja harrasta liikuntaa. Älä tössi raha-asioitasi, ulosotto tai kulut
Jep samaa mieltä. Jos pitäisi sanoa perstuntumalta mikä ennustaa miehessä ikisinkkuutta, niin raittius ja savuttomuus ovat listalla todella korkealla.
ohis
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Naiset" ei ihastu Frizliin. Mikä siinä on että te ette pysty erottamaan tavallisia normaaleja naisia joistakin maailmanlaajuisesti muutamasta sadasta naisesta, joista väitän että suurin osa on joka tapauksessa tavoittelemassa sitä rahallista etua tai15 minutes of fame. Jos sä otat tuolta 100 000 tavallista naista, hyvällä tuurilla voi löytyä yksi jota kiinnostaa oikeasti pariutuminen jonkun Frizlin kanssa. Toki löydät jonkun määrän porukkaa, jota kiinnostaa laittaa sen muumio näytille. Varsinkin nykyään kun rahan tekoon kohauttamalla on niin äärimmäisen helpot ja nopeat keinot.
Toki tuo Frizil on vähän överi esimerkki. Mitenkäs kun Suomi on Euroopan väkivaltaisinpia maita mitä tulee parisuhdeväkivaltaan, joten miehen väkivaltaisuus on silloin tavallista tavoitellumpi ominaisuus miehessä?
Et voi olla näin t
No miksi Suomi sitten on parisuhdeväkivallan suhteen Euroopan kärkimaita? Voisi luulla että väkivaltaisuus olisi täysi turnoff naisille?
Jos pitäisi valita, niin mieluummin hyvin koulutettu ja hyvätuloinen ja vähän pehmeävartaloinen kuin huonopalkkainen, timmivartaloinen duunari. Sosio-ekonominen ero pitää sisällään niin paljon, lähtien elämäntavoista, terveyseroista ja eliniänodotteesta.
Jos kouluttautuminen on vaihtoehto ja pää kestää opiskelun, valitse mieluummin se!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toki tuo Frizil on vähän överi esimerkki. Mitenkäs kun Suomi on Euroopan väkivaltaisinpia maita mitä tulee parisuhdeväkivaltaan, joten miehen väkivaltaisuus on silloin tavallista tavoitellumpi ominaisuus miehess
Olet aivan oikeassa, naiset oikein himoitsee Suomessa väkivaltaisia miehiä. Kannattaa oikein kieriskellä siellä itsesäälissä tuota mehustellen. Nauti!
Ap on oikeilla jäljillä. Kroppaa, tulotasoa ja tyylitajua sekä sosiaalisia taitoja kohentamalla nostat markkina-arvoasi huimasti. Minä tiedän tämän koska olen kaiken tuon toteuttanut, ja tulokset olivat kiistattomat. Sen sijaan siihen en ollut varautunut, että niiden "hyvienkin" naisten seura on lopulta tosi puuduttavaa ja ottaa enemmän kuin antaa.
Eli neuvoni ap:lle: kannattaa unohtaa naiset ja keskittyä asioihin, jotka oikeasti nostavat elämänlaatua.
Mikään parisuhde ei ala väkivallalla vaan se tulee kuvioon pikku hiljaa. Ja tuskin ne miehetkään haluaa lyödä varta vasten lyömisen ilosta, suomalaiseen kasvatukseen ei taida kuulua tunnetaitojen opetus, me ollaan edelleen tunteita purkittavaa ja sen seurauksena räjähtävää porukkaa... Keinottomina lyödään ja kun ei ole opittu käsittelemään sitä omaa aggressiota rakentavammin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toki tuo Frizil on vähän överi esimerkki. Mitenkäs kun Suomi on Euroopan väkivaltaisinpia maita mitä tulee parisuhdeväkivaltaan, joten miehen väkivaltaisuus on sil
Ilmeisesti se onkin kun väkivaltaa kokenut nainen usein suuttuu ja alkaa jopa puolustaa miestä kun häntä kehottaa eroamaan väkivaltaisesta suhteesta?
Vierailija wrote:
Jos pitäisi valita, niin mieluummin hyvin koulutettu ja hyvätuloinen ja vähän pehmeävartaloinen kuin huonopalkkainen, timmivartaloinen duunari. Sosio-ekonominen ero pitää sisällään niin paljon, lähtien elämäntavoista, terveyseroista ja eliniänodotteesta.
Jos kouluttautuminen on vaihtoehto ja pää kestää opiskelun, valitse mieluummin se!
Painoarvo sanalla "vähän"
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toki tuo Frizil on vähän överi esimerkki. Mitenkäs kun Suomi on Euroopan väkivaltaisinpia maita mitä tulee parisuhdev
Niin onko sulla omaa kokemusta tästä suuttumisesta vai omasta päästäkö keksit? Mä luulen että suuri osa ensisijaisesti häpeää ja peittele ongelmaa. Ja jos suuttuu suuttuu siksi, että on häpeä kun häpeä tulee kaikkien nähtäväksi. Ei siksi että haluaisi tulla haka tuksi. Jaksaa vielä uskoa että mies muuttuu, koska mies itkien niin vakuuttaa. Ja mies ei siis itkien vakuuta, että älä pelkää, jatkan kyllä hak kaamista jatkossakin.
Helvetin lainaukset: Niin onko sulla omaa kokemusta tästä suuttumisesta vai omasta päästäkö keksit? Mä luulen että suuri osa ensisijaisesti häpeää ja peittele ongelmaa. Ja jos suuttuu suuttuu siksi, että on häpeä kun häpeä tulee kaikkien nähtäväksi. Ei siksi että haluaisi tulla haka tuksi. Jaksaa vielä uskoa että mies muuttuu, koska mies itkien niin vakuuttaa. Ja mies ei siis itkien vakuuta, että älä pelkää, jatkan kyllä hak kaamista jatkossakin. Vaan mies vakuuttaa että lopettaa.
Vierailija wrote:
Mikään parisuhde ei ala väkivallalla vaan se tulee kuvioon pikku hiljaa. Ja tuskin ne miehetkään haluaa lyödä varta vasten lyömisen ilosta, suomalaiseen kasvatukseen ei taida kuulua tunnetaitojen opetus, me ollaan edelleen tunteita purkittavaa ja sen seurauksena räjähtävää porukkaa... Keinottomina lyödään ja kun ei ole opittu käsittelemään sitä omaa aggressiota rakentavammin.
Herkemmin silti suhteesta heivataan mies joka on ujo ja heikkoitsetuntoinen, kuin että olisi räyhäävä ja väkivaltainen. Nainen jopa palaa väkivaltaisen miehen luon yhä uudelleen ja uudelleen, muttei ikinä tylsän vässykän jonka jättää uuden miehen kainalosta tekstiviestillä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Herkemmin silti suhteesta heivataan mies joka on ujo ja heikkoitsetuntoinen, kuin että olisi räyhäävä ja väkivaltainen. Nainen jopa palaa väkivaltaisen miehen luon yhä uudelleen ja uudelleen, muttei ikinä tylsän vässykän jonka jättää uuden miehen kainalosta tekstiviestillä.
Tässä on sikälä perää, että kukaan ei jaksa vätystä jolla ei ole omia mielipiteitä. Se ON huonompi ratkaisu kuin räyhääjä jolla on omat mielipiteet. Ratkaisu ei ole vätyksen lailla roikkua netissä itkemässä, vaan ratkaisu on lopettaa olemasta vätys.