Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavallinen mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
18.10.2023 |

Pituutta mies ei voi kasvaa.

Onko ainoat keinot opiskella lisää jotta palkka on parempi ja status työelämässä parempi sekä se että menee salille kuntoilemaan jotta saa hyvän kropan?

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) hankit leukaimplantin joka tekee leuastasi laatikon

2) hankit rikosrekisterin hakkaamalla pahaa aavistamattoman ohikulkijan

3) alat käyttää pukua 24/7

4) otat ison autolainan ja ostat kalliin auton

Vierailija
82/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

VÄITE, jonka mukaan tavallinen mies ei kelpaa naisille, esiintyy sosiaalisessa mediassa säännöllisin väliajoin.

Tyypillisessä tapauksessa keskustelunavaaja syyttää naisia nirsoudesta ja kohtuuttomista kriteereistä.

Ilmiö näkyi myös tutkija Anu Kinnusen vuonna 2021 julkaistun väitöskirjan aineistossa. Hän keräsi väitöskirjaansa varten ilman parisuhdetta elävien miesten kokemuksia.

Aineistosta ilmeni, että osa ilman kumppania jääneistä miehistä tunsi katkeruutta ja syytti kumppanitta jäämisestään naisia.

”Yksinäisyys johtaa toimijuuden katoamiseen ja passivoitumiseen. Silloin syy ulkoistetaan: naiset ovat hankalia ja ronkeleita. Miehillä on tendenssi nähdä itsensä myös olosuhteiden uhrina”, Kinnunen sanoo.

Joissain tapauksissa taustalla oli vaikea lapsuus. Kinnusen mukaan monilla tutkimuk

Mikä se ero siinä oli rumaan ja ok ulkonäköön? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vihdoinkin joku antaa sellaisia neuvoja, jotka oikeasti toimivat. Itse lisäisin tuohon listaan:

- käytä huumeita

- ota tatuointeja 

Vierailija
84/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ymmärsinkö oikein että olet saanut tällä lailla naisen? 

Vierailija
85/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vihdoinkin joku antaa sellaisia neuvoja, jotka oikeasti toimivat. Itse lisäisin tuohon listaan:

- käytä huumeita

- ota tatuointeja 

Sinäkö siis toimit näin ja sait naisen? 

Vierailija
86/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on nainen enkä ole minkään tasoinen mies. Olen työtön, melko köyhä, lyhyt ja rumat, vinot hampaat ja ystäviä ei ole kovin montaa. Silti olen onnistunut baarista iskemään naisen. Tosin olin silloin töissä kun sain naisen, siitä on 12 vuotta aikaa. Mutta nainen on pysynyt tuossa vaikka jouduin työttömäksi 5 vuotta sitten.

Olisi mielenkiintoista nähdä miltä tämä nainen näyttää (olettaen että hän on oikeasti olemassa).

Ihan tavalliselta naiselta se näyttää. Urheilullinen ja mukava. Harrastamme liikuntaa yhdessä. Kävimme salillakin 7 vuoden ajan yhdessä. Onko se muka ennenkuulumatonta että työtön seurustelee. Kyllä minä tunnen monia työttömiä jotka seurustelee ja ovat tehneet jopa lapsia.

Vierailija
87/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vain sukupuolen vaihdos leikkaukseen niin kyllä alkaa ehdokkaita löytymään.

Vierailija
88/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastuksessa syötit valitaan toivotun saaliin mukaan. 

Riippuu siis, millaista kumppania etsit. Naisia on laidasta laitaan. Joku edellyttää korkeakoulutusta ja hyvää tulotasoa, jotta voi kokea puolison vertaisekseen,  toiselle kelpaa alkoholiongelmainen ressukka, jota hän voi läheisriippuvaisena pelastaa.

Vierailija
89/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus on tärkein. Täytyy olla hyvä treffausrutiini. Pitää saada onnistumisia treffeillä, jotka parantavat itseluottamusta. Näin positiivinen kierre on valmis.

Vierailija
90/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus on toisiaan tärkein. Sitä ap:n kaltaiset tyypit ei ikinä vahingossakaan mainitse koska niillä ei ole hajuakaan asioista. 

Vierailija
91/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on nainen enkä ole minkään tasoinen mies. Olen työtön, melko köyhä, lyhyt ja rumat, vinot hampaat ja ystäviä ei ole kovin montaa. Silti olen onnistunut baarista iskemään naisen. Tosin olin silloin töissä kun sain naisen, siitä on 12 vuotta aikaa. Mutta nainen on pysynyt tuossa vaikka jouduin työttömäksi 5 vuotta sitten.

Olisi mielenkiintoista nähdä miltä tämä nainen näyttää (olettaen että hän on oikeasti olemassa).

Ihan tavalliselta naiselta se näyttää. Urheilullinen ja mukava. Harrastamme liikuntaa yhdessä. Kävimme salillakin 7 vuoden ajan yhdessä. Onko se muka ennenkuulumatonta että työtön seurustelee. Kyllä minä tunnen monia työttömiä jotka seurustelee ja ovat tehneet jopa lapsia.

Eli väität että lyhyt, ruma, köyhä ja huonohampainen mies on saanut urheilullisen ja tavallisen näköisen naisen itselleen?

Anteeksi että puhun näin suoraan, mutta en usko sanaakaan tästä tarinastasi :D :D 

Vierailija
92/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa ihan sillä ettei hae parisuhdetta tai ole tajolla naisille.

Eläkää miehet omaa elämäänne, ilman naisia, onnellisina. Voitte päättää mihin käytätte rahanne, jota muuten jää paljon enemmän kuin maisemissa ei ole naista lapsineen.

Vierailija
93/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💶💶💶💶💶, mutta se laskee taas muiden miesten tasoa naisten silmissä.

Vierailija
94/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri seurusteli ja sai lapsen mutta nainen jätti koska kaveri juo paljon alkoholia ja on lihonut 115 kiloiseksi. On se töissä mutta säästöön ei ole jäänyt mitään 15 vuodessa. Ei miehen tarvii olla mikään komea mallimies että saa naisia.

Vierailija
95/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ymmärsinkö oikein että olet saanut tällä lailla naisen? 

Kyllä! Enkä vain yhtä vaan nykyään naisia riittää ja minusta kilpaillaan. Ennen olin vähän nössykkä ja naiset melkein sylkivät päälleni.

Vierailija
96/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavallinen mies saa naisen jos vaan jaksaa hakea ja tehdä alotteita. Kyse on enemmänkin itseluottamuksesta lähestyä naisia ja tehdä alotteita kuin muista ominaisuuksista. Tässä maassa on paljon köyhiä ja rumia miehiä joilla on nainen.

Vierailija
97/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itseluottamus on toisiaan tärkein. Sitä ap:n kaltaiset tyypit ei ikinä vahingossakaan mainitse koska niillä ei ole hajuakaan asioista. 

Olen lähestynyt naisia pubi/yökerho ympäristössä lukemattomia kertoja sekä silloin kun olin ruma, että silloin kun olin ihan mukiinmenevän näköinen.

Itseluottamuksella ei ole oikeasti mitään merkitystä, ainoa mikä ainakin tuollaisessa ympäristössä merkitsee, on se miltä mies näyttää. Jos olet ruma, sillä ei ole kerta kaikkiaan mitään väliä vaikka olisit maailman itsevarmin mies, naiset kavahtavat sinua ja torjuvat sinut välittömästi.

Toisin kuin sinulla, minulla on tästä oikeaa, ensikäden kokemusta tosielämästä. 

Vierailija
98/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossapa pähkinänkuoressa tuli asiaa👍🏻

Vierailija
99/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen lähestynyt naisia pubi/yökerho ympäristössä lukemattomia kertoja sekä silloin kun olin ruma, että silloin kun olin ihan mukiinmenevän näköinen.

Itseluottamuksella ei ole oikeasti mitään merkitystä, ainoa mikä ainakin tuollaisessa ympäristössä merkitsee, on se miltä mies näyttää. Jos olet ruma, sillä ei ole kerta kaikkiaan mitään väliä vaikka olisit maailman itsevarmin mies, naiset kavahtavat sinua ja torjuvat sinut välittömästi.

Toisin kuin sinulla, minulla on tästä oikeaa, ensikäden kokemusta tosielämästä. 

Mikä se ero siis oli siinä että olit ruma ja myöhemmin ok? 

Vierailija
100/204 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet on tavallisia. Kyllä tuolla ulkona näkee tavis miehiä naisen kanssa. Minun mielestä jos mies ei saa naista niin mies ei yritä tarpeeksi eikä tee alotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä