Mitä veikkaatte? Olen 28-vuotias, löydänkö vielä rakastavan miehen (parisuhteen)?
On mennyt todella huonosti rakkaussuhteissa. Olen niin sopeutuvainen ja kiltti, että on ollut pakko asettaa rajoja. Ne tuli sitä myöten kun miehet ovat olleet väkivaltaisia. Moisia paskoja ei enää koskaan.
Tykkään hemmotella toisia ja yhdessä, nautin seksistä ja haluan rauhallisen normaalin arjen. Ei kiitos hälinälle ja draamalle. Nautin enemmän rauhasta, luonnon elementeistä ja esimerkiksi ruoanlaitosta kuin mistään seurallisista aktiviteeteista hälinässä esim. juhlat.
Olen aika herkkä mutta kuitenkin vahva. Osaan olla yksin, en tarvitse väkisin ketään mutta toki hyvä seura kelpaa mutta yksin ollessa kerään voimia.
On synkkä historia, mt-ongelmia jne. En kuitenkaan halua vaivata läheisiäni niillä asioilla.
Tällaisen pikaisen luonnekertomuksen perusteella, saankohan kokea elämässäni oikean rakkaudellisen parisuhteen? En ole koskaan sellaista kokenut.
Kommentit (38)
Jätit kertomatta kokonaan ulkonäön kuvailussa. Se on se ykkösasia, onko sinun helppoa vai vaikea löytää hyvää miestä. Vaikka sinulle sanottaisiin mitä, niin ulkonäkö on se, mikä ratkaisee niin miesten kuin naisten pariutumiset.
Tietysti, jos uskallat ottaa aidon rakkauden vastaan etkä huomaamattasi itse ajatuksillasi ja negatiivisilla uskomuksilla sabotoi omaa onneasi. Aika moni seisoo itse itsensä tiellä näissä asioissa ja syyttää huonoa tuuria tai ainoastaan muita ihmisiä, tajuamattaan sitä itse. Nimimerkillä kokemusta on. Jos vetää puoleensa vain tietynlaisia huonoja miehiä, pitää uskaltaa tarkastella itseään realistisesti mikä mahdollisesti omassa energiassa on näille se magneetti. Se voi juurikin olla esim. tuo rajattomuus, josta kerrot kärsineesi. Mutta seuraava askel olisikin se kaikista vaikein, eli uskaltaa alkaa uskomaan uusiin mahdollisuuksiin ja mennä aktiivisesti niitä kohti.
Se huokuu sinusta, miten ajattelet itsestäsi. Ei siis kannata hokea itselleen sellaisia asioita, kuin että olisi muka liian myöhäistä ja olisit muka liian sitä ja liian vähän tätä. Toki onnea myös tarvitaan, mutta jos tiedostat itsekin olevasi hyvä tyyppi ja tiedät mitä haluat, ei enää tarvitse kuin heittää verkkoja tarpeeksi vesille ja elää niin että sinut on mahdollista löytää ja että sinua on helpompi lähestyä. Tiedän tapauksia joissa elämän suurin tosirakkaus on yllättänyt vielä 60-vuotiaana, eikä siihen mitään sääntöä ole milloin olisi muka rakkaudelle liian nuori tai vanha. Kyse on mielentilasta, paikasta jossa olet emotionaalisesti ja henkisesti, ei mistään konkreettisesti mitattavasta yksittäisestä asiasta. Muistetaan että ajatuksissa on ihan valtavasti voimaa, ihmiset eivät vaan aina halua nähdä kuinka paljon. Tsemppiä ja ihanaa syksyä sinne.
Kelpaisko sulle 17 vuotta vanhempi mies eli olen 45v? En oikeen ole enää itseni ikäisiin päin vaan huomaan että veri vetää kolmekymppisiin päin.
Kaikilla naisilla on noin viikon kestävä MT ongelma joka kuukausi,joten sen suhteen ei ole mitään hätää.
Vierailija wrote:
Jätit kertomatta kokonaan ulkonäön kuvailussa. Se on se ykkösasia, onko sinun helppoa vai vaikea löytää hyvää miestä. Vaikka sinulle sanottaisiin mitä, niin ulkonäkö on se, mikä ratkaisee niin miesten kuin naisten pariutumiset.
Niin, no yritän välttää pinnallisia miehiä. Haluan vain normaalin hyvän miehen , joka miellyttää omaa silmää enemmän kuin muiden.
Itse olen kaunis kyllä, niin ovat kehuneet. Sellainen luonnonkaunis, tumma ja aika pitkä mutta en mikään instababe todellakaan, ehei. Enkä sellaiseksi haluaisi edes ryhtyä eikä minulla ole sitä instaakaan.
Liikkua pitäisi enemmän. Muuten olen ihan hyvä.
Ap
Vierailija wrote:
Sanoisinko näin,että naiset useimmiten valitsevat miehensä ihonvärin perusteella ja mitä tummempi sitä parempi.
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin, no yritän välttää pinnallisia miehiä. Haluan vain normaalin hyvän miehen , joka miellyttää omaa silmää enemmän kuin muiden.
Itse olen kaunis kyllä, niin ovat kehuneet. Sellainen luonnonkaunis, tumma ja aika pitkä mutta en mikään instababe todellakaan, ehei. Enkä sellaiseksi haluaisi edes ryhtyä eikä minulla ole sitä instaakaan.
Ap
Haluat ei-pinnallisen, normaalin miehen? Parisuhde on myös seksisuhde. Ulkonäöllä on aika iso merkitys, varmasti myös sinulle.
Yksin kun asuu, niin voi panna vapaasti. Tänäänkin jyystöä luvassa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Määrittele "aika pitkä".?
Olen 191 mittainen mies ja koska suomineidot nyt tuppaa yleisesti olemaan luokkaa pygmi,niin pidemmille naisille löytyy varmasti aina kysyntää.
28v kyselee oikeesti tällaisia?ei taida olla järjen jättiläinen.
Et saa, ennen kuin olet "turvallinen" eli vähintään ~40 v. Mieluummin vanhempi. Sen jälkeen jos olet vielä normaalissa painossa, niin kaikki mahdollisuudet on. Mutta tänä päivänä kukaan järkevä mies ei koske edes pitkällä tikulla sinuun eikä sinun ikäisiin naisiin. Koska elämänsä pilaantumisen riski on ihan liian korkea.
Vierailija wrote:
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."
Jotkut ananashiuksiset pitävät päättömyyksistä joten niiltä osin tuo lauseesi pitää täysin paikkaansa
Vierailija wrote:
Jonkun 60+ miehen saatat löytää
40+ löytyy jo hyvinkin kiinnostuneita alle 30-vuotiaista
Ja muuten: löydät kyllä varmasti mutta se edellyttää että käyt ihmisten ilmoilla ja paikoissa joissa voi tutustua ihmisiin
Minusta suhteen alku on paras aika lähteä kävelemään, jos joku asia ei tunnu hyvältä. Ei välttämättä edes mikään konkreettinen asia, vaan tunne, että tämä ihminen välittää sinusta tarpeeksi eikä halua pahoittaa mieltäsi.
Arvostuksen puute on varmaan eka hälytysmerkki johon kannattaa kiinnittää huomiota.
Löysin itse pysyvän suhteen kun tajusin oman arvoni ja älysin pysyä kaukana tyypeistä, joille olin vaan kakkosvaihtoehto tai ajanvietettä.
Mun mies käveli vastaan, kun olin 33v. Siitä parin vuoden päästä oltiin naimisissa ja eka lapsi 35v.
Mikset löytäisi?
Vaikka mä olin 36v 3 lapsen yh löysin upean rakastavan (nuoremman) miehen ja sain/saimme hyvän elämän yhdessä.
27v takana ja jatkuu...
Tuo on totta, useimmiten riittää,että on hyvä bärsse. Luonteen voi muuttaa pienellä koulutuksella,mutta ulkonäön korjauttaminen tulee turhan kalliiksi.