Budbee kuski syyllisti ja painosti ja tiuski puhelimessa
Kun hän oli eksynyyt, ei löytänyt perille. Yritin auttaa häntä, mutta hän ei suostunut kuuntelemaan ja alkoi lopulta hokemaan "SINÄ ET OSAA NEUVOA, SINA EI OSAA NEUVOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MINULLA MENNYT JO AIKAA, MINULLA EI OLE AIKAA!!!!!!!!!!" Lopulta löysi perille, ja omahyväinen virne naamallaan vielä tiuskaisi kuinka hänellä ei ole aikaa tällaiseen.
Ei antanut minulle lainkaan suunvuoroa kun koitin ohjeistaa, vaan kehtasi huutaa että "Eikö sinulla ole karttaa!!!!!!!!!!!!!!!!??????" Johon tokaisin että "eikö sinulla ole karttaa?!?!?!"
Laitoin palautteen budbeelle tästä ja he vastasivat että laittavat viestiä eteenpäin, mutta eivät voi hyvittää tätä mitenkään.
Kommentit (5)
Ei voiolla totta, koska budbee ei toimi noin - HE EIVÄT "TUHLAA" AIKAA ASIAKKAISIIN.
Anteeksi, mutta minua nauratti kun kerroit tästä niin hyvällä tavalla ja maulla. Olipas todella törkeä kuski ja hyvä että annoit palautetta, niin kannattaa AINA TEHDÄ.
Vierailija wrote:
Kiinnostaa kiviäkin.
Osta paksu, pitävä köysi K-raudasta ja käytä sitä myös !
Budbeen taso on romahtanut! Aluksi se toimi hyvin ja sen takia varmaan saivat ihmisten luottamuksen. Itseltäni jäi todella tärkeä, pikatoimituksella tilattu paketti toimittamatta Budbeen toimesta. Heidän seuranta näytti tuntikausia, että paketti tulee 1 minuutin päästä, todellisuudessa sitä ei koskaan toimitettu. Illalla joskus 22.30 jälkeen sain viestin, että toimitus tulee maanantaina illalla. Se oli tilattu pe illalle kiireellisenä pikatoimituksena ja maksettu siitä myös ekstraa.
Eli odotin koko perjantai-illan kotona sitä pakettia. He olisivat voineet edes ajoissa ilmoittaa, että eivät toimita, tai olisin voinut käydä sen jostain hakemassa.
Kiinnostaa kiviäkin.