Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset saavat kritisoida muita, mutta heitä itseään ei saa arvostella?

Vierailija
16.10.2023 |

Miksi on näin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niin sanotaan, että ei saa kritisoida?

Vierailija
2/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoiminen ja toisen haukkuminen ja mustamaalaminen ja valheellisten tietojen levittäminen on 2 eri asiaa, monet ei tajua sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska he suuttuvat siitä, kun heitä kritisoi etenkin sellaisesta, mihin he itsekin syyllistyvät, mikä on mielestäni tekopyhää. ap

Vierailija
4/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme mielensäpahoittamisen aikoja.

Vierailija
5/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on iha tyhmii

Vierailija
6/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on säännöt, niihin on tyytyminen. Älä täällä valita.

Vierailija
7/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuttu juttu. Minulla on ex-tuttava, joka valitti minulle milloin mistäkin: valitsin väärän lenkkeilyreitin tai valmistin vääränlaista ruokaa. Hän itse heittää surutta menemään paljon ruokaa viimeistään parasta ennen -päivänä. Kun huomautin aikojen päästä hänelle tästä asiasta, hän hikeentyi ja kysyi minulta, v i t t u i l e n k o hänelle?

Vierailija
8/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä, tuttu juttu. Minulla on ex-tuttava, joka valitti minulle milloin mistäkin: valitsin väärän lenkkeilyreitin tai valmistin vääränlaista ruokaa. Hän itse heittää surutta menemään paljon ruokaa viimeistään parasta ennen -päivänä. Kun huomautin aikojen päästä hänelle tästä asiasta, hän hikeentyi ja kysyi minulta, v i t t u i l e n k o hänelle?

Väärä lenkkeilyreitti?

Vierailija
9/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koska he suuttuvat siitä, kun heitä kritisoi etenkin sellaisesta, mihin he itsekin syyllistyvät, mikä on mielestäni tekopyhää. ap

Naapuri kritisoi minua siitä, että en haravoi lehtiä pihaltani. Ei hän kyllä itsekään harvaoi, vaan huitelee lehtipuhaltimella lehtikasoja kokoon. Teenkö fiksusti, jos pelkään tässä naapurin suuttumista? Vai olenko vain epäitsenäinen tollo?

Vierailija
10/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuohan on whataboutismia.

Vierailija
11/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Väärä lenkkeilyreitti?

Liian meluisa.

Vierailija
12/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Väärä lenkkeilyreitti?

Liian meluisa.

Oho!

Vierailija
13/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Väärä lenkkeilyreitti?

Liian meluisa.

Oho!

Juu.

Vierailija
14/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti henkilö, jota voi manipuloida uhkaamalla suuttua ja loukkaantua. Suutun sinulle, jos et lainaa 300 euroa, maksan ensi tilistä. Loukkaannun sinulle, jos et jaksa kuunnella valittamistani puhelimessa kolmea tuntia putkeen, kun nukkumaanmenoaikasi on jo ohi.

Vierailija
15/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saa arvostella vaikka kuinka ja paljon. Olen hyvä mokailemaan ihan päivätasolla.

Vierailija
16/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu on omasta mielestään suorapuheinen, eli laukoo mitä sylki suuhun tuo, koska "hän nyt vain on sellainen". Kun hänelle antaa samalla mitalla takaisin, joko loukkaantuu, uhriutuu tai suuttuu. Ei nämä suoraanpuhujat kestä omaa lääkettään.

Vierailija
17/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua saa arvostella vaikka kuinka ja paljon. Olen hyvä mokailemaan ihan päivätasolla.

Onnittelut! Olet harvinaisuus tässä kritiikistä flippailijoiden maassa.

Vierailija
18/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut väittää ettei ne enää muista vähän ajan päästä mitä ikävää ne on sanonut toiselle mutta ne muistaa kyllä ikuisesti sen mitä niille on sanottu.

Vierailija
19/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakentavan kritiikin ja - palautteen vastaanottaminen on joillekin kermaperseille ylitsepääsemättömän vaikeaa. Herkkänahkaiset eivät siedä arvostelua, eivätkä ohjaamista ja neuvomista. Heidät on syytä "sulkea" ulkopuolelle.

Vierailija
20/31 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool egg salad, man!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan